Spring naar inhoud

- - - - -

Kaylee, gedumpt in een doos langs de weg KAYLEE HEEFT EEN THUIS

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 27 oktober 2012 - 19:45

Morgen is de grote dag.Zal morgenvroeg alles klaarzetten.Hopelijk vindt ze het leuk hier.Ben toch wel blij opnieuw een hondje in huis te hebben.Ik hoop alleen maar dat ze de fratsen van Tijgertje en Lolli niet gaat overnemen. :catscratchhead
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#62 Geplaatst 27 oktober 2012 - 20:08

wat een fantastisch einde komt er aan hier :loveshower:
sorry laatste keer

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#63 Geplaatst 27 oktober 2012 - 22:45

Bekijk berichtDORIS, op 27 oktober 2012 - 19:45, zei:

Morgen is de grote dag.Zal morgenvroeg alles klaarzetten.Hopelijk vindt ze het leuk hier.Ben toch wel blij opnieuw een hondje in huis te hebben.Ik hoop alleen maar dat ze de fratsen van Tijgertje en Lolli niet gaat overnemen. :catscratchhead

Sorry Doris, ik vrees ervoor :)   haha  Kaylee is namelijk ook heel erg prettig gestoord :)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 28 oktober 2012 - 04:55

Dat zullen wij er dan ook bij nemen.Hier zijn we allemaal gestoord. :x Volgens sommige toch.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 28 oktober 2012 - 21:11

Is Kaylee al aangekomen in zijn nieuwe thuis? :)
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#66 Geplaatst 28 oktober 2012 - 22:01

Volgens de laatste berichten ligt Kaylee heerlijk bij in de zetel te snoezen en heeft ze haar bakje gedeeld met één van de poezen ;)

Om even de vergelijking te maken heeft Kaylee vandaag haar bodywarmertje nog eens aangetrokken ;)

Hier zwemt ze in haar bodywarmertje :

Geplaatste afbeelding

En hier is ze bijna verdubbeld :

Geplaatste afbeelding

toen

Geplaatste afbeelding

en nu

Geplaatste afbeelding

Ze is er nog niet helemaal maar zeg nu zelf, ziet ze er niet fantastisch uit ?

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Doris, veel plezier met deze superlieve meid !!!

Dit topic mag open blijven voor updates van Doris ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#67 Geplaatst 29 oktober 2012 - 05:48

De aankomst van Kaylee is zonder problemen gegaan.Ze deelt haar kommetje eten met Flair en Jefke.Ze worden uitbundig gelikt en ze krijgt kopkes terug.De anderen wachten af.Enkel Lolli doet wat moeilijk.Ze is van volume verdubbelt sinds gisteren:dikke staart en we gaan dan ook de moderne kant op en hebben onze vacht in een hanekam veranderd :x .Ze bekijkt de wereld van in de hoogte.Ze is beledigd.Zal wel doorgaan want deze morgen komt ze al van haar voetstuk af.(heel af en toe)Maar ja,ze is dan ook een verwend nestje.Heb er bijna medelijden mee.De echtgenoot is zo fier als een gieter.Om de haverklap jasje aan jasje uit en dan maar even buiten.Denk dat de hele buurt haar al kent :lachen: .Ze gaat kort bij hem liggen TV kijken.Zal nog een poging onernemen deze namiddag om een paar +of- redelijke foto's te maken.Die van deze morgen zijn mislukt.Ze moet vanalles ontdekken.En dan ook heel veel spelen.Ze apporteert heel goed en crosst door de benedenverdieping alsof ze bezeten is. :heart:

Bewerkt door DORIS, 29 oktober 2012 - 05:57.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 29 oktober 2012 - 08:04

Leuk dat Kaylee een goede thuis heeft gevonden. :jump:  En ze voelt zich blijkbaar heel goed tussen haar nieuwe vriendjes.
Veel succes met het nieuwe huisgenootje. :rub:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#69 Geplaatst 29 oktober 2012 - 08:11

Ooh, dit is zo super zeg :jump: :jump:
banner

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#70 Geplaatst 29 oktober 2012 - 09:04

Bonnie, je hebt weer schitterend werk geleverd, zoals altijd en Doris, super dat je deze kleine rakker een echte "thuis" hebt gegeven. :thumb:

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 29 oktober 2012 - 09:09

Wat een leuke berichten allemaal, en wat fijn dat ze nu al met 2 van de poezels zo overeenkomt!
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:05

Ja, Bonnnie heeft schitterend werk geleverd.Kaylee zat al een tijdje bij 3 katjes.Daarom gaat het ook zo vlot.Ben net terug van de da (Tijgertje niest de hele tijd sinds gisteren)en Kaylee is mee geweest.De da vindt haar super.Chapeau,Bonnie.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#73 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:19

Ze is ook veel verandert sedert het begin .. dit komt volledig goed ... oh Doris ze zijn zo klein maar ze geven zoveel liefde en vriendschap... het crossen herken ik ook bij ons timmie als hij in zijn zot doen is crosst hij de tafel rond... zit bij mijn man ook enorm graag en we hadden het er gisteren nog over dat we hem al niet meer zouden kunnen missen...onze vorige hond lag altijd op de vloer .. liep niet rond in huis (problemen heupen en achterpoten) en je had er echt niks aan.. timmie is soms een echte wildebras .. ik zeg van die yorkskes tzijn klein kleine grote honden (kleine hondjes maar een karakterke van een grote hond)... ze ziet er wel koddig uit met haar jasje aan... (just love it)als het zo frisjes is kunnen ze het inderdaad verdragen...heb gisteren nog een pulleke gebreid voor timmie en afgewerkt met fleece onderaan ;-) geniet nou maar van die kleine meid.. ze komt precies wel goed overeen met de poezels...

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:24

Tot nu toe geen problemen.Ik hoop dat het zo blijft.Ze is zooooooooo schattig en zo lief.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 29 oktober 2012 - 12:43

:thumb: :thumb: :d :d
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag