Spring naar inhoud

- - - - -

Kaylee, gedumpt in een doos langs de weg KAYLEE HEEFT EEN THUIS

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#76 Geplaatst 29 oktober 2012 - 13:19

Bekijk berichtDORIS, op 29 oktober 2012 - 05:48, zei:

Ze apporteert heel goed en crosst door de benedenverdieping alsof ze bezeten is. :heart:

Hahaha, zo ken ik ze :)  Da's een teken dat ze helemaal in haar nopjes is ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 29 oktober 2012 - 13:39

Nu is ze wat gekalmeerd.Ze is bezig met alle hoekjes en mandjes te inspecteren en gaat vantijd eens ergens liggen in een mand.Heb de kattenbrokjes omhoog gezet.Die eet ze precies graag.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#78 Geplaatst 29 oktober 2012 - 14:08

Zulke topics zouden er meer moeten zijn. Heb alles met een warm gevoel gelezen. Dikke :duim: voor Doris die haar een gouden mandje biedt en ook voor Bonnie om in het stakkertje te geloven. :loveshower:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#79 Geplaatst 29 oktober 2012 - 14:14

Ooh Doris nu begrijp ik het mijn gestook moest bij u terecht komen. :lachen:  Wat is ze mooi geworden amai dag en nacht verschil. Zalig hé zo'n klein hondje in huis, wij zouden onze kleine sprotten hier ook ni kunnen missen. Bij u gaat ze een hemels leven tegemoet. Post maar veel fotootjes kunnen we dat schatje mee volgen in haar capriolen. :eDance: :duim: :dancer:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#80 Geplaatst 29 oktober 2012 - 14:17

Schitterend nieuws zeg...super dat het voor dat schatje een happy end geworden is :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 29 oktober 2012 - 14:33

proficiat, wat een schatje
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 29 oktober 2012 - 17:25

Daarnet een pulletje,een regenjasje en een harnasje gaan kopen.Ze had veel succes.Het personneel is er een half uur mee bezig geweest voor dat wij allemaal tevreden waren:Kaylee,de echtgenoot en ik.Van foto's zal er momenteel niet veel in huis komen.Ze is met ,nota bene,ons Loli aan't spelen.Als Lolli met haar eigen speelgoed wil spelen moet ze wel water bij de wijn doen want Kaylee is er mee weg. In de winkel hebben wij wat afgelachen.Ze was zo blij dat ze zoveel aandacht kreeg dat het een eeuwigheid duurde voor ze de kleren gepast had

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#83 Geplaatst 29 oktober 2012 - 17:30

Bekijk berichtDORIS, op 29 oktober 2012 - 17:25, zei:

Daarnet een pulletje,een regenjasje en een harnasje gaan kopen.Ze had veel succes.Het personneel is er een half uur mee bezig geweest voor dat wij allemaal tevreden waren:Kaylee,de echtgenoot en ik.Van foto's zal er momenteel niet veel in huis komen.Ze is met ,nota bene,ons Loli aan't spelen.Als Lolli met haar eigen speelgoed wil spelen moet ze wel water bij de wijn doen want Kaylee is er mee weg. In de winkel hebben wij wat afgelachen.Ze was zo blij dat ze zoveel aandacht kreeg dat het een eeuwigheid duurde voor ze de kleren gepast had

ja hier heb ik ook ee regenjasje en een harnasje voor timmie... pullekes dat brei ik zelf gisteren eentje afgewerkt met fleece binnenin....

welke maat van ruglengte heeft ze???? gemeten van nek tot staartinzet

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#84 Geplaatst 29 oktober 2012 - 17:32

Kom Doris, filmcamera aan en laat miss Spoiled maar is een modeshow'tje lopen voor ons ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 29 oktober 2012 - 17:34

Ik ben al geen held in foto's trekken.Op mijn filmpkes staat alles behalve hetgeen wat erop zou moeten zijn.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 29 oktober 2012 - 17:48

De lengte weet ik niet.We hebben gewoon gepast tot het goed was.De hele winkel lag plat van het lachen.

Guest_sindy_*
Guest_sindy_*

#87 Geplaatst 29 oktober 2012 - 18:13

hoe kunnen sommige mensen zo harteloos zijn...

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#88 Geplaatst 29 oktober 2012 - 22:46

Doris....ik vind het ook wel tijd voor een modeshowke van je "jongste dochter" , zulle :) .

Ben zo blij dat de kleine meid bij jullie kon komen wonen.

gr.

veerle

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#89 Geplaatst 30 oktober 2012 - 06:04

Zal nog eens trachten foto'kes te trekken deze avond maar ze blijft niet stil.Zal een tube Patex gaan kopen.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#90 Geplaatst 30 oktober 2012 - 11:28

Ik neem aan dat ze vandaag mee op het werk is ??

Er zal vast wel een lieve klant zijn die haar maar al te graag wil vasthouden voor de foto ... ha ha ha