Spring naar inhoud

- - - - -

Kaylee, gedumpt in een doos langs de weg KAYLEE HEEFT EEN THUIS

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#91 Geplaatst 30 oktober 2012 - 11:47

Heb het fototoestel niet bij.Maar dat is 'ne goeie gedacht.Daar zijn er zeker toe bereid.

Ja ze is mee naar het werk.Heb al een wandelingske gedaan en ga op de middag opnieuw
Zal iets minder "ksen" en "facebooken"zijn.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#92 Geplaatst 30 oktober 2012 - 11:53

Oh, dat is hier snel gegaan :d  Nog heel erg gefeliciteerd met de nieuwe kleine :d
Zo te lezen gaat alles heel goed daar, super dat hij zo een thuis vond :d

Veel plezier en veel geluk met Kaylee :love3:

sorry laatste keer

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#93 Geplaatst 30 oktober 2012 - 11:57

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ik wil ook wel een modeshow van die kleine, speelse deugniet! :slach:

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#94 Geplaatst 30 oktober 2012 - 12:13

En en en ???  Blijft ze braaf in haar kamertje ?

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#95 Geplaatst 30 oktober 2012 - 12:21

Ze slaapt in ons kamer.De hele nacht door.Ik leg hier en daar wat speelgoed d

Ze slaapt in ons kamer.De hele nacht door.Ik leg hier en daar wat speelgoed zodat ze haar bezigheid heeft .Dan gaat ze alles halen en in haar mand leggen en als alles opgeruimd is gaat ze erbij liggen.Grappig.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#96 Geplaatst 30 oktober 2012 - 12:59

Fantastische afloop! Zo leuk dat ze nu een zalig leventje tegemoet gaat na al die ellende! Dikke proficiat Bonnie en Doris! Ik zie al uit naar de updates :) 't Is een mooi hondje geworden!

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#97 Geplaatst 30 oktober 2012 - 13:16

Bekijk berichtDORIS, op 30 oktober 2012 - 12:21, zei:

Ze slaapt in ons kamer.De hele nacht door.Ik leg hier en daar wat speelgoed d

Ze slaapt in ons kamer.De hele nacht door.Ik leg hier en daar wat speelgoed zodat ze haar bezigheid heeft .Dan gaat ze alles halen en in haar mand leggen en als alles opgeruimd is gaat ze erbij liggen.Grappig.

Ja dat is idd grappig, heb het gezegd hè dat ze dan zo tussen haar berg speelgoed ligt :)  Tlijk wel of alle verwaarloosde hondjes zich zo fel gaan hechten aan hun speelgoed, Whitie deed dat ook...

Maar ik bedoelde, haar kamer op je werk ;)  of ze braaf is als jullie in de winkel zijn :)

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 30 oktober 2012 - 13:28

moet wel heel schattig zijn :)
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#99 Geplaatst 30 oktober 2012 - 13:36

Ik had het reeds gelezen op FB en ook dit topic ontroert me tot in de toppen van m'n tenen. :love4:
Het is faaaaaaantastisch hoe dit "klein grut" in een gouden mandje is tercht gekomen. Ze ziet er erg goed uit, dag en nacht verschil tegen in 't begin.
Bonnie en Doris, nogmaals en alweer: dikke pluim zenne. :thumb: :thumb:
Veel geluk met dit lieverdje.

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 30 oktober 2012 - 13:52

Op het werk is ze in de keuken-bureau.Ze ziet om de haverklap volk en ondertussen gaat ze bij Flair liggen.Ze is zo braaf.Zo blij ook als er iemand binnenkomt.Er zijn al klanten haar komen bezoeken.Ze vinden ze allemaal zo schattig.

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#101 Geplaatst 30 oktober 2012 - 14:05

super dat ze zo'n gouden mandje gevonden heeft. :cheer:
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#102 Geplaatst 30 oktober 2012 - 15:02

Eind goed al goed ;)   Het is toch zo'n heeeeeeeeeerlijk gevoel om zo een schraal, verwaarloosd, als vuil gedumpt wezentje binnen te krijgen om dat dan zien uit te groeien tot een prachtig mooi en lief hondje en het naar zo'n goede thuis te zien verhuizen .....

Zulke succesverhalen geven mij altijd weer de moed om door te gaan ;)

Na Whitie had ik gezegd NOOOOOOOOOOIT vang ik nog een hond op.  Voor diegene die Whitie zijn verhaal niet kennen, hij was een hond in soortgelijke conditie die bijna 4 maanden bij mij gewoond heeft en helaas naar de verkeerde mensen verhuisde, hij zou dan na 2 weken terug komen omdat het daar niet goed ging en een 3e partij heeft hem gewoon weggekaapt en is mij beginnen afdreigen, grenzend aan het ziekelijke.  Omwille van onze veiligheid en die van ons Roemeense gastkindje en onze eigen dieren heb ik het dus moeten loslaten.  Een dier waar je zo lang voor gezorgd hebt dat plots in verkeerde handen is, zonder dat je hem nog kan opvolgen, zonder dat je hem nog kan helpen, ... vele mensen weten niet wat dat is , ze zouden het zelf eens moeten meemaken, ik ben er nog steeds niet van bekomen en dat schuldgevoel zal waarschijnlijk nooit weggaan maar tzijn dus verhalen zoals met Kaylee die er opnieuw voor zorgen dat je het keer op keer toch probeert om de dieren te helpen.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#103 Geplaatst 30 oktober 2012 - 15:26

Bekijk bericht*bonnie*, op 30 oktober 2012 - 15:02, zei:

Eind goed al goed ;)   Het is toch zo'n heeeeeeeeeerlijk gevoel om zo een schraal, verwaarloosd, als vuil gedumpt wezentje binnen te krijgen om dat dan zien uit te groeien tot een prachtig mooi en lief hondje en het naar zo'n goede thuis te zien verhuizen .....

Zulke succesverhalen geven mij altijd weer de moed om door te gaan ;)

Na Whitie had ik gezegd NOOOOOOOOOOIT vang ik nog een hond op.  Voor diegene die Whitie zijn verhaal niet kennen, hij was een hond in soortgelijke conditie die bijna 4 maanden bij mij gewoond heeft en helaas naar de verkeerde mensen verhuisde, hij zou dan na 2 weken terug komen omdat het daar niet goed ging en een 3e partij heeft hem gewoon weggekaapt en is mij beginnen afdreigen, grenzend aan het ziekelijke.  Omwille van onze veiligheid en die van ons Roemeense gastkindje en onze eigen dieren heb ik het dus moeten loslaten.  Een dier waar je zo lang voor gezorgd hebt dat plots in verkeerde handen is, zonder dat je hem nog kan opvolgen, zonder dat je hem nog kan helpen, ... vele mensen weten niet wat dat is , ze zouden het zelf eens moeten meemaken, ik ben er nog steeds niet van bekomen en dat schuldgevoel zal waarschijnlijk nooit weggaan maar tzijn dus verhalen zoals met Kaylee die er opnieuw voor zorgen dat je het keer op keer toch probeert om de dieren te helpen.

Och nee, dat was me ontgaan, dat kan toch niet waar zijn. :cry:
Arme sloeber, wat zou er van hem geworden zijn?
Dat kan ik geloven dat je er 't hart vanin bent. Mottige mensen weeral.
Gelukkig staat daar het verhaal vanKaylee tegenover.
Sterkte. :hug:

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 30 oktober 2012 - 15:41

Ik denk ook nog vaak aan Whitie.Hij heeft echt geen geluk gehad in zijn leven.En toch heeft hij een fantastische tijd gehad bij Bonnie.Denk daaraan,Goedele.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#105 Geplaatst 30 oktober 2012 - 16:29

Bekijk berichtkiki, op 30 oktober 2012 - 15:26, zei:

Arme sloeber, wat zou er van hem geworden zijn?
Dat kan ik geloven dat je er 't hart vanin bent. Mottige mensen weeral.

Hij leeft nog steeds bij die vrouw die haar eigen een goddin waant en zichzelf nog eens boven de wet zet.
Zijn behandeling vond ze niet nodig om verder te zetten, daardoor is hij flink hervallen en zat onder de demodex.... als je dan de reacties leest van mensen "oh wat ziet hij er goed uit" dan draait je maag rond .... als ze dan gaat vertellen hoe hij zoveel gebarentaal kan, etc. en dat hij dat op 2 weken geleerd had want dat "Bonnie" hem niets geleerd had, dan draait je maag nog een keer rond...... ondertussen zou hij weer aan de beterhand zijn maar ik zie gewoon in zijn ogen dat hij niet gelukkig is...buitenstaanders zien dat niet, hij woont in een roedel met 10 honden en dat is voor hem gewoon te veel, dat ventje verdient qualitytime maar door alle heisa errond is er niemand die hem nog in huis wil nemen en niet dat ze veel moeite doet om hem te plaatsen hoor :(
Ze heeft mij één keer uitgenodigd om hem te bezoeken  maar 1/ daarvoor is er teveel gebeurd  en 2/ ik wil haar onder geen enkel omstandigheid onder ogen komen want dan sta ik werkelijk waar niet in voor mezelf en 3/ dat kom ik niet meer te boven als ik Whitie terug zie en hem moet achterlaten en 4/ denk dat Whitie dan ook het gevoel krijgt dat ik hem 2 keer achterlaat.
Ach ja, het leven gaat verder met vallen en opstaan maar daar heb ik toch een serieuze kater aan overgehouden mede door het feit dat hij hier tussen mijn eigen honden leefde en voor mij eigenlijk al helemaal een lid van het gezin was.