Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Kittens

Caleche en Sadira... Onze coon-baby's zijn 9 weekjes oud! Nieuw fototjes :)

• Log in om te reageren
142 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 25 september 2012 - 10:11

alleerst proficiat met de beide zwangere dames :geluk:
Ik zou nooit met de katten naar de DA gaan voor wat ook een pretecho wordt genoemd om te weten hoeveel kittens erop zitten.  Laat toch gewoon de natuur zijn gang gaan en dat komt wel in orde.  Enkel als je ziet dat je kat problemen heeft tijdens de geboorte dan zou ik een DA laten komen en in het allerlaatste geval zelf gaan.  Zelfs lange tijd tussen de geboorte van kittens vind ik nog geen reden voor een spuitje, sommige poezen nemen nu eenmaal hun tijd en als ze geen pijn hebben en normaal reageren dan wacht ik.
Ik moet wel zeggen ik heb daar tot hiertoe nog nooit een probleem door ondervonden soms is er dan wel 1 of 2 dagen tussen de geboortes maar dat is alles
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 25 september 2012 - 11:51

proficiat voor beide mama's :cheer:

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 25 september 2012 - 18:09

Het ging niet over een "pretecho", we hebben het overwogen om te doen omdat het aanraden was van enkele fokkers met toch heel wat ervaring. Zelf hadden we er ook onze twijfels bij, wat de stress voor de poes betreft. Maar uit de reacties hier gaan we de echo toch maar niet doen. En zoals jullie ook zeggen de da komt toch zoiezo op de dag van de bevalling :)
blijkbaar zijn de meningen onder ervaren fokkers ( waar wij soms toch graag advies zoeken)  toch verdeeld. :)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 25 september 2012 - 19:40

BestCoonsEver zei:

Het ging niet over een "pretecho", we hebben het overwogen om te doen omdat het aanraden was van enkele fokkers met toch heel wat ervaring. Zelf hadden we er ook onze twijfels bij, wat de stress voor de poes betreft. Maar uit de reacties hier gaan we de echo toch maar niet doen. En zoals jullie ook zeggen de da komt toch zoiezo op de dag van de bevalling :)
blijkbaar zijn de meningen onder ervaren fokkers ( waar wij soms toch graag advies zoeken)  toch verdeeld. :)

Super :thumb:

Nogmaals een dikke proficiat en hopelijk verloopt alles vlot en heb je gezonde beebs! :geluk: :geluk: :geluk:

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 26 september 2012 - 00:56

Gefeliciteerd met de zwangere dames.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 26 september 2012 - 18:51

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

DWcats
DWcats
  • 213 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 27 september 2012 - 16:24

aftellen :thumb:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 27 september 2012 - 16:30

Proficiat met de 2 zwangere dame's!

Geplaatste afbeelding

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 27 september 2012 - 19:39

Mercimerci :) Inderdaad echt aant aftellen nu, :) Het is zoooo spannend!! Ik heb al nieuw decor gekocht voor de kittenkamer, nu nog mannenlief overtuigen om in te vliegen e, hehe :LOL: Ik ga ook de bevallingkistjes schilderen, in een maand gaat het toch goed kunnen drogen en de geur gaat ook weg tot ze moeten bevallen.. ? :s
Nog 39 dagen! Hun buikjes beginnen ook stilletjes ronder en ronder worden... Het gaat tot nu toe echt super :)
Geplaatste afbeelding

alas&emeth
alas&emeth
  • 498 berichten

#25 Geplaatst 04 oktober 2012 - 21:08

ooooh super!
je bent precies een echte poezenmama! :)
soft kitty,warm kitty,little ball of fur
happy kitty,sleepy kitty,purr purr purr :)

Guest_Coontje_*
Guest_Coontje_*

#26 Geplaatst 06 oktober 2012 - 22:48

Gefeliciteerd!!!!! :LOL:

Ik heb op 24dagen een echo laten doen en toen zagen ze er maar 2. Heb op 57 dagen een foto laten nemen en het zijn er meer ;) (omdat ze echt dik was) foto is duidelijker dan echo. Als ze geen stress hebben, waarom zou je er dan geen laten nemen 8) weet je tenminste of er nog komen ofniet! Super gefeliciteerd nogmaals!!! :heart:

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 10 oktober 2012 - 19:58

Eergisteren avond is onze da geweest om de meisjes eens te controleren, hij heeft hun haartjes beluisterd, hun buikjes gevoeld... en alles ziet er goed uit :) Ik kanniet wachten, ben zo blij... dit weekend wordt de kittenkamer in orde gezet, en we zijn dan volledig klaar voor ons kleintjes :)

De trotse mamas en de papa :love3: :love3: :love3: :love3:

Sadiraconan.jpg

calecheconan.jpg
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 10 oktober 2012 - 20:16

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 13 oktober 2012 - 21:11

Onze meisjes voelen zich supergoed, ze eten en drinken goed ( en genoeg :) ), en worden allebei mooier en ronder,hihi. Hier een paar buikfototjes ... ik vind ze prachtig... :heart: :heart: :heart: :heart:

DSC02169-400.jpg

DSC02273-400.jpg

DSC02259-400.jpg

DSC02262-400.jpg
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#30 Geplaatst 13 oktober 2012 - 21:25

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens