Spring naar inhoud

- - - - -

Kattentrimsalon in Oost-Vlaanderen?

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 27 september 2012 - 16:13

Ik vroeg me af of er kattentrimsalons zijn in Oost-Vlaanderen?
Noch Manu, Noch Lola zijn het van kleins af aan gewend geweest om geborsteld te worden, ik probeer dat nu wel, maar gezien het altijd een gevecht is met hen, kan ik het nooit echt grondig doen.

Ik heb nu na lang gegoogeld te hebben een afspraak gemaakt voor volgende dinsdag bij een hondentrimsalon in Aalst, 't kapsalhondje, die mevrouw doet ook wel katten, maar geeft zelf aan dat dit haar specialiteit niet is.

Ik ga zien wat dit geeft, ze vraagt 35€ per kat, ik vraag me af wat er in zo'n standaard "behandeling" zit.

Enfin, ik vroeg me dus af of dat hier in de buurt bestaat, trimmers die zich specifiek toeleggen op katten?
Geplaatste afbeelding

annakiya
annakiya
  • 402 berichten

#2 Geplaatst 27 september 2012 - 16:19

Mijn pleegdochter heeft een honden- en kattentrimsalon in de buurt van Spijkenisse in Nederland. Als er nou genoeg vraag zou zijn en er werk voor een hele dag zou zijn, kan ik aan haar vragen een dagje naar Belgie te komen. Ik weet wel dat zij geen tarief per kat heeft, maar per 10 minuten.

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 27 september 2012 - 20:15

Wij hebben Luca toen we hem net hadden moeten laten scheren o.w.v. alle klitten in zijn vacht, we zijn toen bij iemand geweest die dit bijna uitsluitend bij honden deed, maar ze had een hoop katten die maandelijks langskwamen voor een kambeurt :)
Ik moet wel even wat zoekwerk verrichten om haar terug te vinden...
All you need is love...and a cat! :love3:

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 27 september 2012 - 20:30

Nikie's Doggiewash - Oostakker (9041), Gentstraat 237 | Hondenkapsalon & kattenverzorging | goudengids.be
Ik denk dat het deze was, ik herken de foto precies :)
All you need is love...and a cat! :love3:

wolle
wolle
  • 196 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 27 september 2012 - 20:56

ik heb een kattenpension en heb de cursus kattentoilettage gevolg bij Syntra. Veel ervaring heb ik nog niet, maar ik wil het ook wel proberen, mocht het in Aalst niet bevallen en het is je niet te ver ;)
Cats are PURRRRRRRfect :cattailwag :cattailwag

Sooni
Sooni
  • 8 berichten

#6 Geplaatst 29 oktober 2013 - 08:19

Dag wolle.
Zou ik van u beetje inlichtingen kunnen krijgen over het opstarten van katten pension de regels en zo  .

Alvast bedankt

Bekijk berichtwolle, op 27 september 2012 - 20:56, zei:

ik heb een kattenpension en heb de cursus kattentoilettage gevolg bij Syntra. Veel ervaring heb ik nog niet, maar ik wil het ook wel proberen, mocht het in Aalst niet bevallen en het is je niet te ver ;)

Babette
Babette
  • 18 berichten

#7 Geplaatst 03 december 2013 - 13:29

Hallo voor katten die een kapper zoeken,,,,,,kattentrimster Belle
Info@kattenkapperaanhuis.be

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 09 januari 2014 - 04:41

http://www.pinkpoodl...zycats.be/blog/

Dit was vroeger een dierenspeciaalzaak en kattenhotel. Deze mensen werkten echt met hart en passie in hun zaak, dus ik vermoed dat de verzorging ook subliem zal zijn.

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜