Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Naia-bevallen op 17/10!!!

• Log in om te reageren
255 reacties op dit onderwerp

#196 Geplaatst 12 november 2012 - 09:59

De kitjes zijn in't echt dus
nog 1000x mooier, knapper, liever enz.... dan op foto!
Na veel gezaag van mijne kant, stemde mijne vent toe, ik mocht ééntje gaan kiezen.
Ik had dus gekozen voor de Axie. Voor één keer had ik me aan de afspraak gehouden; niet zagen voor twee kittens, mijn hart niet laten smelten door hun lieve oogjes en smekende blikken...
Komen we buiten, in de auto, 5 meter verder zegt de vent; stuurt eens een berichtje, dat we Adémar ook nemen!
Mijn eerste idee was :trance: Ik heb dus wel lang moeten zagen hé! En dan hij...?
Mijn 2de idee was :jump: ! Hij was dus totaal gevallen voor Adémar zijn donkere snoet terwijl ik hem efkes niet in de gaten hield! (en Lien, het tonen van knappe Leroy heeft ook niet geholpen! :goofy: )

Maarreuh... Er blijft nog een 3de kitten ook op KS hoor!  :x .

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#197 Geplaatst 12 november 2012 - 13:39

Bekijk berichtSeabert, op 12 november 2012 - 09:39, zei:

Bedankt voor het antwoord. Het klinkt inderdaad logisch dat er een aantal generaties wordt gewacht alvoor stambomen te geven.
Maar zowel voor mamapoes als papakater is dit het eerste én laatste nestje heb ik vernomen.

dat klopt!!

Bekijk berichtSeabert, op 12 november 2012 - 09:59, zei:

De kitjes zijn in't echt dus
nog 1000x mooier, knapper, liever enz.... dan op foto!
Na veel gezaag van mijne kant, stemde mijne vent toe, ik mocht ééntje gaan kiezen.
Ik had dus gekozen voor de Axie. Voor één keer had ik me aan de afspraak gehouden; niet zagen voor twee kittens, mijn hart niet laten smelten door hun lieve oogjes en smekende blikken...
Komen we buiten, in de auto, 5 meter verder zegt de vent; stuurt eens een berichtje, dat we Adémar ook nemen!
Mijn eerste idee was :trance: Ik heb dus wel lang moeten zagen hé! En dan hij...?
Mijn 2de idee was :jump: ! Hij was dus totaal gevallen voor Adémar zijn donkere snoet terwijl ik hem efkes niet in de gaten hield! (en Lien, het tonen van knappe Leroy heeft ook niet geholpen! :goofy: )

Maarreuh... Er blijft nog een 3de kitten ook op KS hoor!  :x .

sssstttt!!!! :shhh:  niet verklappen!! ik ga van Ayla gewoon niet vanaf geraken, zodat ze bij mij MOET blijven!!!!

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#198 Geplaatst 15 november 2012 - 21:04

wow!! dat die kattenbaktraining maar snel resultaat geeft!!!! :cle :cle :cle

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#199 Geplaatst 15 november 2012 - 23:29

AdémarDSCN2956.JPG
AbbyDSCN2952.JPG
AngusDSCN2947.JPG
AylaDSCN2953.JPG
AxieDSCN2928.JPG
Asia(de lichtste)DSCN2922.JPG

DSCN2923.JPG DSCN2925.JPG DSCN2926.JPG DSCN2930.JPG DSCN2932.JPG DSCN2935.JPG DSCN2945.JPG DSCN2950.JPG
:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#200 Geplaatst 16 november 2012 - 08:47

HOOOO zo een schone prutskes! Ik ben verliefd!

hebben ze dan allemaal al een gouden mandje? :loveshower:

#201 Geplaatst 16 november 2012 - 08:50

:loveshower: Het blijven echte schatjes !

Adémar :love:  herken ik op de groepsfoto's aan zijn koppie, en Axie :love4:  aan haar kontje (staartje)!

Maar't zijn allemaal snoepjes ... :love2: :hart: :love2:

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#202 Geplaatst 16 november 2012 - 09:21

Bekijk berichtSelmo, op 16 november 2012 - 08:47, zei:

HOOOO zo een schone prutskes! Ik ben verliefd!

hebben ze dan allemaal al een gouden mandje? :loveshower:

nee, er zijn er nog drie beschikbaar! Abby, Asia en Angus!

Bekijk berichtSeabert, op 16 november 2012 - 08:50, zei:

:loveshower: Het blijven echte schatjes !

Adémar :love:  herken ik op de groepsfoto's aan zijn koppie, en Axie :love4:  aan haar kontje (staartje)!

Maar't zijn allemaal snoepjes ... :love2: :hart: :love2:

't zijn echte cuties, hé!!!! ben er zotverliefd op! en hun karaktertjes beginnen zich enorm te tonen. zo is Axie haar naam echt wel goed gekozen! en Adémar waant zich de prins van de bende!

#203 Geplaatst 16 november 2012 - 09:43

Ben wel blij dat er 2 gaan komen.
Seabert en Bella, zijn echt 2 handen op 1 buik (eigenlijk 8 poten, overal waar die niet horen :x ).
Dus ik dacht al een beetje van, gaat zo'n klein ukje er wel in slagen om daar tussen te komen en niet buitengesloten worden? Opgelost dus!

(Al vrees ik dat ik mij - eens de ukkies hier zijn- ga moeten afmelden ;) . Sinds ik op KS zit ben ik van 1 naar 4 (!) katten gegaan :o in enkele maanden tijd! Hellep!!!)

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#204 Geplaatst 16 november 2012 - 09:53

Bekijk berichtSeabert, op 16 november 2012 - 09:43, zei:

Ben wel blij dat er 2 gaan komen.
Seabert en Bella, zijn echt 2 handen op 1 buik (eigenlijk 8 poten, overal waar die niet horen :x ).
Dus ik dacht al een beetje van, gaat zo'n klein ukje er wel in slagen om daar tussen te komen en niet buitengesloten worden? Opgelost dus!

(Al vrees ik dat ik mij - eens de ukkies hier zijn- ga moeten afmelden ;) . Sinds ik op KS zit ben ik van 1 naar 4 (!) katten gegaan :o in enkele maanden tijd! Hellep!!!)

vooral je NIET afmelden!!!!! ik wil wel op de hoogte gehouden worden van mijn schatjes, hé!! met foto's en ganse verhalen en alles!!!! :p :p

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#205 Geplaatst 16 november 2012 - 10:47

Zo lieffff :hart:

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#206 Geplaatst 16 november 2012 - 11:39

heb wel een zwak voor asia :love4:

#207 Geplaatst 16 november 2012 - 14:30

Bekijk berichtSelmo, op 16 november 2012 - 11:39, zei:

heb wel een zwak voor asia :love4:

Asia is inderdaad héél knap! En lief!
Ik vind haar oortjes ontzettend leuk, de helft wit en de helft bruin :love: ! Ik heb ook erg naar haar gekeken, maar kon niet kiezen...
Mijn keuze was grotendeels uit compassie met Axie d'er korte staartje...

Anders, ook eens op kittenbezoek gaan...?

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#208 Geplaatst 16 november 2012 - 15:33

Bekijk berichtSeabert, op 16 november 2012 - 14:30, zei:

Asia is inderdaad héél knap! En lief!
Ik vind haar oortjes ontzettend leuk, de helft wit en de helft bruin :love: ! Ik heb ook erg naar haar gekeken, maar kon niet kiezen...
Mijn keuze was grotendeels uit compassie met Axie d'er korte staartje...

Anders, ook eens op kittenbezoek gaan...?

Ik vrees dak mijne wederhelft niet kan overtuigen :cry:  Anders heel graag zou een leuk duo zijn me mijne selmo :)

#209 Geplaatst 16 november 2012 - 16:22

Bekijk berichtSelmo, op 16 november 2012 - 15:33, zei:

Ik vrees dak mijne wederhelft niet kan overtuigen :cry:  Anders heel graag zou een leuk duo zijn me mijne selmo :)

Wederhelft meenemen!
De mijnen is daar knots boem pats gevallen voor Adémar! En hij op voordeel maar de hele tijd bezig van; eentje hé, probeer niet om te zagen voor 2! En dat heb ik écht niet gedaan (vraag maar aan Lien, ik ben héél braaf geweest). Zitten we in de auto, zegt hij; stuurt es een berichtje dat we die grote dikken (Adémar dus) ook nemen!
En hij is dus totaal geen kattenliefhebber hé! Allee was, nu is't hier niet anders dan Adémar alhier, Adémar langsginder....
Ik zou er zelf bijna onnozel van worden...

Maar Asia, een héél mooi beestje, maar ge gaat rap moeten zijn. Ik dacht dat een zus van Lien er ook ééntje wil???

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#210 Geplaatst 16 november 2012 - 16:30

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag