Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Naia-bevallen op 17/10!!!

• Log in om te reageren
255 reacties op dit onderwerp
Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#211 Geplaatst 16 november 2012 - 20:03

Ja het pakt hier niet  :p

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#212 Geplaatst 16 november 2012 - 23:48

Bekijk berichtSelmo, op 16 november 2012 - 20:03, zei:

Ja het pakt hier niet  :p

je mag altijd langskomen, met je wederhelft of zonder :p
want Leen is inderdaad erg braaf geweest, niks gezegd over een tweede! het was wel al meteen duidelijk dat Xavier zot was van Adémar (tuurlijk, zo een schatje!), maar het was toch schrikken toen Leen zei dat ze er twee ging nemen. ikke blij dat de snoesjes samen verhuizen!!
duuuus....je kan altijd proberen...

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#213 Geplaatst 19 november 2012 - 11:35

de kittens zijn nu zeer actief, ze spelen, :catplay vechten met elkaar, ze gaan flink op de kattenbak, ze eten al eens van de natte voeding, drinken wat water. :eat .. het gaat schitterend met de zesling!! :dance: tafelmanieren moeten ze wel nog leren, want vooral Abby :a hangt altijd van onder tot boven vol natte voeding, maar dat is dan weer leuk en lekker voor de andere kittens en Naia om dat af te likken! :ba ik hou me wel bezig met de opkuis! :cle

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#214 Geplaatst 19 november 2012 - 11:37

:lachen: klinkt allemaal goed, leuk zo'n varkjes in huis te hebben. :)

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#215 Geplaatst 19 november 2012 - 13:37

Bekijk berichtmoekeLien, op 16 november 2012 - 23:48, zei:

je mag altijd langskomen, met je wederhelft of zonder :p
want Leen is inderdaad erg braaf geweest, niks gezegd over een tweede! het was wel al meteen duidelijk dat Xavier zot was van Adémar (tuurlijk, zo een schatje!), maar het was toch schrikken toen Leen zei dat ze er twee ging nemen. ikke blij dat de snoesjes samen verhuizen!!
duuuus....je kan altijd proberen...

Helaas, aangezien onze selmo al het een en ander heeft meegemaakt heeft mijne wederhelft hier wel een voorsprong.
Onze Selmo heeft het niet echt met ander katten en we willen dus geen risico's nemen. Een kittenbezoek zou dus voor mij een beetje marteling zijn :(

#216 Geplaatst 20 november 2012 - 16:54

Bekijk berichtSelmo, op 19 november 2012 - 13:37, zei:

Helaas, aangezien onze selmo al het een en ander heeft meegemaakt heeft mijne wederhelft hier wel een voorsprong.
Onze Selmo heeft het niet echt met ander katten en we willen dus geen risico's nemen. Een kittenbezoek zou dus voor mij een beetje marteling zijn :(

Ik dacht dat Selmo overeen kwam met andere katten, omdat je er 4 hebt.
Zo jammer dat hij al zoveel heeft meegemaakt. Seabert heeft hier ook nog lichte jeugdtrauma's :o .
Selmo ziet er ook een beetje uit als een snowshoe, dacht ik, of zie ik verkeerd?

Bekijk berichtmoekeLien, op 19 november 2012 - 11:35, zei:

de kittens zijn nu zeer actief, ze spelen, :catplay vechten met elkaar, ze gaan flink op de kattenbak, ze eten al eens van de natte voeding, drinken wat water. :eat .. het gaat schitterend met de zesling!! :dance: tafelmanieren moeten ze wel nog leren, want vooral Abby :a hangt altijd van onder tot boven vol natte voeding, maar dat is dan weer leuk en lekker voor de andere kittens en Naia om dat af te likken! :ba ik hou me wel bezig met de opkuis! :cle

Als ze proper op de bak kunnen, en netjes kunnen eten, geef je maar een seintje dan kom ik de mijn halen :x .
En van opkuisen blijf je fit hé!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#217 Geplaatst 22 november 2012 - 11:06

Die 4 zijn er ondertussen maar 3 meer, waarvan er twee bij mijn mama wonen :rub: ik ben twee jaar geleden bij mijn vriend ingetrokken en Selmo is eigenlijk zijn kat. Hij heeft Selmo eigenlijk opgevangen van mensen die hem als vondeling in huis hadden genomen maar met hun verhuis hem niet mee konden nemen.
Ik ben daar heel blij mee want het is mijn schat :loveshower:
toen ik verhuisde hebben we getracht om mijn kat (die dus bij de mama is gebleven) er bij te nemen.
Maar onze Selmo werd er agressief van en mijn kattin werd een beetje getraumatiseerd.

hij heeft inderdaad wel een beetje weg van een snowshoe he :eDance:  daarom ook dat ik er zeer graag eentje zou willen maar dat zal voor later zijn :engel:  neemt niet weg dat ik toch soms probeer
Maar ik vrees dat mijn vriend daar toch gelijk in heeft, en kies dan ook voor mijn hartedief zijn geluk!
Maar later.... zullen er hier toch nog e wa meer viervoeters mogen rondtrippelen ze!

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#218 Geplaatst 23 november 2012 - 14:13

PROPER op de bak gaan en NETJES eten, is wishfull thinking op dit moment. ik hou het op: ze GAAN in de bak en ze ETEN. :goofy:
enne, ze blijven toch nog een heel tijdje bij mij, hoor! je krijgt ze nog niet mee, ik kan ze nog niet missen (ik zal wel anders piepen als ze zich met hun zessen op mijn gordijnen, boeken, enz storten, hahaha!!) :lachen:

Adémar is de grootste knuffelkont, hij komt echt naar me toegelopen en klimt langs mijn benen omhoog om een aaike of 700 te vragen!! hij is dan ook erg fluffy om te knuffelen! :rub:
Axie heeft mooie kleurtjes en is erg speels. ze knabbelt wel heel vaak aan haar staartje waardoor ze het wondje steeds weer openhaalt. toch eens raad vragen aan de dierenarts. :-k
Ayla is nog steeds een prachtige, rustige, wat schuchtere meid, de kleinste van den hoop! ik heb mijn hart verloren aan haar! :hart: :hart: :hart:
Angus is een echte kwajongen! hij heeft voortdurend zin om uit te dagen en te vechten, maar wie piept er het hardste als het er wat te wild aan toe gaat? juist! Angus! :a
Asia is een lief, rustig meisje die graag bij haar mama blijft. toch laat ze zich niet onbetuigd tijdens de vele robbertjes vechten! :queen:
Abby is onze smeerpoets!! zij "baadt" letterlijk in haar etensbakje. met alle gevolgen vandien, natuurlijk (die mini-pootafdrukjes op het parket zijn wel schattig!) :fishbowl

onze zesling :hug doet het dus schitterend!! nu stillaan op zoek naar een gouden mandje voor nog enkele van deze bengels! :thumb:

#219 Geplaatst 26 november 2012 - 10:12

Dat is leuk dat de karaktertjes al een beetje naar boven komen.

Axie en Adémar lijken als duo wel perfect bij Seabert (ook knuffelkont maar alleen bij mij) en Bella (ontzettend speels) te passen !

Bijna weer tijd voor foto'kes zeker?!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#220 Geplaatst 27 november 2012 - 22:46

Bekijk berichtSeabert, op 26 november 2012 - 10:12, zei:

Dat is leuk dat de karaktertjes al een beetje naar boven komen.

Axie en Adémar lijken als duo wel perfect bij Seabert (ook knuffelkont maar alleen bij mij) en Bella (ontzettend speels) te passen !

Bijna weer tijd voor foto'kes zeker?!

ja, het zijn echt zes verschillende katjes, al lijken ze uiterlijk enorm op elkaar!
foto's...jaa....ik loop mezelf wat voorbij voor de moment, erg druk en dan thuis komen en merken dat er weer een paar naast de bak gedingest hebben, dus kuisen, kuisen, kuisen!!!!!
vrijdag heb ik wat meer tijd...

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#221 Geplaatst 29 november 2012 - 21:05

wie vroeg hier om foto's?? :x

DSCN2975.JPG DSCN2976.JPG DSCN2977.JPG DSCN2978.JPG DSCN2979.JPG DSCN2980.JPG DSCN2981.JPG

genoeg? of nog?
DSCN2982.JPG DSCN2983.JPG DSCN2984.JPG DSCN2985.JPG DSCN2986.JPG

DSCN2987.JPG DSCN2988.JPG DSCN2989.JPG DSCN2990.JPG DSCN2991.JPG DSCN2992.JPG DSCN2993.JPG

DSCN2997.JPG DSCN2998.JPG DSCN2999.JPG DSCN3000.JPG

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#222 Geplaatst 30 november 2012 - 17:07

:d :d :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

#223 Geplaatst 03 december 2012 - 13:15

:love: :love2: :hart: :love2: :love:

Hoe is't inmiddels met Axie d'er staartje?

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#224 Geplaatst 03 december 2012 - 16:43

Die zijn ook al groot geworden zeg! :o
Hele mooie poezeltjes! :heart: :heart:

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#225 Geplaatst 03 december 2012 - 21:26

Bekijk berichtSeabert, op 03 december 2012 - 13:15, zei:

:love: :love2: :hart: :love2: :love:

Hoe is't inmiddels met Axie d'er staartje?

Axie haar staartje begint goed te genezen! heb een paardenmiddel gekregen van de dierenarts om er aan te doen. het smaakt ook slecht zodat ze er niet zo op zit te knabbelen. Axie heeft wel een oogje dat altijd ontsteekt, de anderen hebben dit niet?

Bekijk berichtTinuwyn, op 03 december 2012 - 16:43, zei:

Die zijn ook al groot geworden zeg! :o
Hele mooie poezeltjes! :heart: :heart:

jaja, woensdag al 6 weken! nog twee weekjes en hun eerste inenting!! het gaat veel te rap!!