Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Naia-bevallen op 17/10!!!

• Log in om te reageren
255 reacties op dit onderwerp
moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#61 Geplaatst 17 oktober 2012 - 18:10

Murron zei:

Joehoee! Hoe lang duurt zo'n bevalling eigenlijk?

dat zal ik u nadien kunnen vertellen!!! :LOL:

#62 Geplaatst 17 oktober 2012 - 19:44

moekeLien zei:

ik heb me met de laptop bij haar gezet, want telkens als ik efkes wegga, komt ze uit haar mand en roept ze me terug! ze is toch zooooo lief!!!! :heart: :heart: :heart:

Vergeet ook u fototoestel niet! :x

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#63 Geplaatst 17 oktober 2012 - 20:34

efkes tussen de bedrijvigheid door: al drie kittens geboren, maar Naia heeft nog weeën, dus er zullen er nog volgen! straks uitgebreid verslag MET foto's!! :LOL:

#64 Geplaatst 17 oktober 2012 - 20:37

Proficiat al met de eerste 3 :flower:

:love4: :love2: :hart: :love2: :loveshower: :love2: :hart: :love2: :love:

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#65 Geplaatst 17 oktober 2012 - 21:46

rond 16u30 merkte ik dat Naia erg onrustig was en toen ik even bleef kijken, zag ik haar buikje samentrekken. mij meteen bij haar gezet om haar goed in't oog te houden en ja, na enkele minuten was het duidelijk dat de bevalling voor vandaag zou zijn! :thumb: :loveshower:
ik zag na een tijdje dat Naia regelmatig perste, maar er was nog niks te zien. na een tijdje werd ik toch wat ongerust omdat ze al een tijd aan het persen was zonder resultaat. rond 18u30 zag ik dat er een vruchtblaasje uithing. er kwam echter geen schot in de zaak. Naia likte wel zodat het vruchtzakje open ging. bij elke wee kwam een staartje piepen om telkens terug naar binnen te schieten. :( :help: het was dus een stuitje. toch maar eventjes naar de dierenarts gebeld om advies. ze zei dat ik mijn vinger in Naia haar vagina moest steken en bij elke wee zachtjes meetrekken aan het staartje. :o dat was echt niet simpel, het kitten zat muurvast. de dierenarts had gezegd dat het binnen de 10 minuten moest komen. net toen ik wilde terugbellen, lukte het om het kleintje eruit te trekken! oef! :jump:
het eerste kitten werd dus om 19u01 geboren (stuit) en weegt 98gr
het tweede kitten volgde om 19u19 en weegt 109gr
het derde kitten werd om 19u47 geboren, na enkele moeizame persweeën; het was terug een stuitje. het kitten weegt 119gr.
momenteel liggen de drie te drinken bij mama die schitterend voor ze zorgt :heart:
het lijkt wel alsof er nog kittens komen, want Naia is nog erg dik en ze heeft precies ook nog wel weeën (of zijn dat naweeën?). afgaande op haar immense omvang kan ik het bijna niet geloven dat het er maar drie zijn. :catnoknow
kan dat dat er na een hele tijd toch nog kittens geboren worden?

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#66 Geplaatst 17 oktober 2012 - 21:52

:heart: :heart: :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• DSCN2709.JPG
  • DSCN2723.JPG
  • DSCN2725.JPG

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#67 Geplaatst 17 oktober 2012 - 21:59

dierenarts heeft teruggebeld. het kan zijn dat er wat tijd tussen zit en dat laatste kitten (of kittens) moeten een lange weg afleggen omdat de baarmoeder wat doorgezakt is. als er binnen een half uurtje nog niks is moet ik terugbellen en op controle gaan. hopelijk lukt het zo!! :duim: :duim:

#68 Geplaatst 17 oktober 2012 - 22:00

Voor't allereerst in mijn hele leven, ben sprakeloos.... :loveshower: :hart: :love2: :hart: :loveshower:
Zo zorgzame mama, zo schattige kitjes :love: :love4: :love2: :love4: :love:

:loveshower: :love4: :loveshower: :love4: :loveshower:

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#69 Geplaatst 17 oktober 2012 - 22:01

Seabert zei:

Voor't allereerst in mijn hele leven, ben sprakeloos.... :loveshower: :hart: :love2: :hart: :loveshower:
Zo zorgzame mama, zo schattige kitjes :love: :love4: :love2: :love4: :love:

:loveshower: :love4: :loveshower: :love4: :loveshower:

geweldig, hé!
er is een witje, een iets donkerder en een nog iets donkerder (of is de één nog natter dan de andere?)

#70 Geplaatst 17 oktober 2012 - 22:12

moekeLien zei:

geweldig, hé!
er is een witje, een iets donkerder en een nog iets donkerder (of is de één nog natter dan de andere?)

Denk dat het aan de nattigheid ligt.
Op de eerste foto ziet dat donkerste kitten zijn kopje donker en op de 3de foto ziet zijn kopje wit.
Maar hele mooie kittens, :heart: ze zien er inderdaad goed uit van grootte en dikte.

:cheer: :love2: :hart: :love2: :cheer:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 17 oktober 2012 - 22:13

Whaaaaaaaa zo schattig!!! :goofy: :heart:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#72 Geplaatst 17 oktober 2012 - 22:14

Waw! Van zo'n nieuw leven word ik toch altijd eventjes stil (en ik ben niet zo vaak stil). Echt prachtig! :heart:

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#73 Geplaatst 17 oktober 2012 - 22:50

de eerste drie

Bijgevoegde thumbnails

• DSCN2718.JPG
  • DSCN2717.JPG
  • DSCN2722.JPG

#74 Geplaatst 17 oktober 2012 - 22:55

ooooooo.... zwijmel zwijmel........