Spring naar inhoud

- - - - -

De vierde KS Party zal doorgaan op 2 Maart 2013!

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
356 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 14 oktober 2012 - 22:34

Gelukkig dat we nog van alles mee naar huis hebben genomen, ale toch de mensen die er als laatste waren. Ik heb een hoop cupcakes mee gekregen die we hebben verdeeld thuis en onder de buurkinderen. De overschot van het brood is naar de kipjes van Marjan gegaan en naar de kippen van mijn ouders. En zo zijn er nog wel dingen die we niet hebben moeten weggooien :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#107 Geplaatst 15 oktober 2012 - 00:15

Idee van Hilleke is supergoed, ik heb wel niks in de pap te brokken maar zeg toch eens mijn gedacht :) :d : ik zal van De Haan komen en zal dus savonds liefst op tijd vertrekken, gezien het 2u (enkel) rijden is. Als we van 's morgens beginnen, gaan we toch al veel kunnen bijpraten met iedereen :-)  :LOL:

nog 'n vraagje, zijn er propere en prijselijke b&b's in de buurt?

bedankt voor jullie antwoord 8)
:) :)

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 15 oktober 2012 - 01:35

Het is altijd leuk om je gedacht te zeggen, alle suggesties zijn welkom!
We zullen het allemaal is bekijken en bespreken :thumb:

duval-st
duval-st
  • 179 berichten

#109 Geplaatst 15 oktober 2012 - 01:37

Solotje zei:

Dat is ook waar :lachen: dan moet iedereen maar ne post-it op hun ijskast plakken! :x

Das goe voor mijn werk dat nu iedereen die post-it gaat kopen, mijne groten baas zal content zijn.

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 15 oktober 2012 - 01:41

duval-st zei:

Das goe voor mijn werk dat nu iedereen die post-it gaat kopen, mijne groten baas zal content zijn.

Je ziet voorwat een ks party nog goed is :lachen: :thumb:

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 15 oktober 2012 - 08:33

Tinne zei:

Gelukkig dat we nog van alles mee naar huis hebben genomen, ale toch de mensen die er als laatste waren. Ik heb een hoop cupcakes mee gekregen die we hebben verdeeld thuis en onder de buurkinderen. De overschot van het brood is naar de kipjes van Marjan gegaan en naar de kippen van mijn ouders. En zo zijn er nog wel dingen die we niet hebben moeten weggooien :)

misschien kan er afgesproken worden wie wat maakt, maar ook hoeveel porties?

als je dan alles optelt en je hebt in totaal 3 porties per persoon, dan is dat het equivalent van voor, hoofd en nagerecht, dan zou dan genoeg moeten zijn...

't is maar een gedacht hé, om de overschot te beperken ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#112 Geplaatst 15 oktober 2012 - 08:59

duval-st zei:

Je ziet dat ik aan jullie denk he? :x

Alicia zei:

als je dan alles optelt en je hebt in totaal 3 porties per persoon, dan is dat het equivalent van voor, hoofd en nagerecht, dan zou dan genoeg moeten zijn...

Wij zeggen dat elke keer weer dat er niet teveel mag gemaakt worden maar iedere keer is er in overvloed eten, op zich niet zo erg want beter teveel dan te weinig.
En op de tweede party hebben we eten naar de dakloze gebracht en dat vond ik wel een goed idee.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#113 Geplaatst 15 oktober 2012 - 09:04

Alicia zei:

goed idee, maar meestal maakt toch iedereen veel te veel, ik ken mezelf ook, dan maak ik ineens voor 5 personen porties ofzo :x
banner

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#114 Geplaatst 15 oktober 2012 - 09:05

hilleke zei:

Tip voor de organisatie, gezien er serieus wa afgetetterd wordt, is er geen mogelijkheid dat we rond 11u of zo samenkomen? Kunnen we met zn allen smiddags samen eten en hebben we hopelijk meer tijd om met iedereen ns een babbeltje te doen, want dat is me de vorige keer jammer genoeg niet gelukt. :oops:

Van mij mag het ook van in de voormiddag zijn, zodat je dan 's middags de lekkere dingen kan opeten die iedereen meebrengt :thumb:
banner

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#115 Geplaatst 15 oktober 2012 - 09:44

Liz zei:

goed idee, maar meestal maakt toch iedereen veel te veel, ik ken mezelf ook, dan maak ik ineens voor 5 personen porties ofzo :x

mja, ik vind het vooral uit milieu-oogpunt jammer als er veel eten verloren gaat...

als je bedenkt hoeveel werk en energie er is ingegaan om de grondstoffen te winnen of te kweken, te vervoeren, te bewerken, te verpakken, te distribueren, te kopen en te bereiden...

al die belasting van het milieu... om dan in de vuilbak te belanden.

da's toch zonde... met een beetje rekenen en afspreken, zo zou je het toch moeten kunnen beperken denk ik.

maar goed, ik heb mijn suggestie gegeven, ik ga niet verder zeuren ;)

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#116 Geplaatst 15 oktober 2012 - 10:04

tgoh als je zo iemand laat komen die bbq's en zo doet kan die meestal wel vrij goed inschatten wat er moet zijn... mss hint :LOL: :x ;)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#117 Geplaatst 15 oktober 2012 - 10:10

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

tgoh als je zo iemand laat komen die bbq's en zo doet kan die meestal wel vrij goed inschatten wat er moet zijn... mss hint :LOL: :x ;)

ja, maar dat gaat de prijs wel fel opdrijven denk ik als je zo iemand moet inhuren... en vergt ook meer organisatie qua borden en bestek en de afwas en opkuis erna...

niet dat ik het geen goed idee vind, BBQ zou er best in kunnen hoor :x
banner

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#118 Geplaatst 15 oktober 2012 - 10:18

denk dat er toch veel mensen geen problemen zouden hebben met wat meer te betalen voor een BBQ erbij :x allé ik toch niet :LOL:
Meestal verzorgen die ook borden en bestek en zo ook ze :LOL:

Anjaaaaaaaaaaaaaaaaa HINT HINT HINT :goofy:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#119 Geplaatst 15 oktober 2012 - 10:28

:kwijl: :kwijl: Mjammie :d

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#120 Geplaatst 15 oktober 2012 - 11:20

Ik vind het samenkomen nog steeds het belangrijkste en wat er op het bord komt van minder belang.
Niet iedereen is in de mogelijkheid om voor zo'n dagje een 20tal eurotjes te spenderen, wetende dat men ook nog partner en kids kan meebrengen. (als  je dan met 4 komt loopt het al aardig op, ook wetende dat niet iedereen vlakbij woont en de benzine/diesel tegenwoordig ook al heel duur is geworden)
Beter om het bedrag zo laag mogelijk te houden en ieder thuis maakt wat binnen zijn mogelijkheden ligt en dat diegene die graag meer spenderen iets duurder klaar maken, en/of wat meer centjes spenderen aan de "winkeltjes" die aanwezig zullen zijn. :d