Spring naar inhoud

- - - - -

Tuinhuisjes en kattenluikjes

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 11 december 2012 - 13:49

Super idee!
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 12 november 2013 - 07:23

:up:
De winter staat weer voor de deur en met alle nieuwe KS-ertjes dacht ik van dit topic weer vanonder 't stof te halen.
Hier maakt zwarte poesie al weer ferm gebruik van het tuinhuis, ze kent het ondertussen al goed :)
'k Heb ook nog 5 Trixie Kattenholletjes voor in het tuinhuis zodat de dutskes het toch wat warmer hebben tijdens de koude dagen en vooral nachten.
Binnenkort ga ik er nog wat eten voor bestellen, want het zwervertjes-eten is op aan 't geraken.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#18 Geplaatst 12 november 2013 - 12:21

Ik kan dat jammer genoeg niet doen bij mij want ik heb wel veel medelijden met de zwervertjes hier :(

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 12 november 2013 - 12:44

Wel tof als jullie dat allemaal doen, echt super!

Ik kan het jammer genoeg ook niet doen omdat alles is afgschermd dus niets kan in of uit de tuin.

Wat ik wel opmerk in onze straat dat er veel schuilhuisjes voor hun voor de deuren van de huizen worden geplaatst en eetbakjes, toch al een mooi geste vind ik.

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 12 november 2013 - 13:02

Zeker een mooie geste! Maar in een (groeiend) aantal gemeentes is het verboden om zelf zwerfdieren te voederen. Hier bij ons ook. Er is wel ergens een plaats waar we eten voor zwerverkes kunnen gaan afgeven.
En het is zeker fijn als ze een dak boven hun hoofd hebben, zelfs al is het iets voorlopig en geïmproviseerd.
'k Had een tijdje geleden nog een Ikea hack zien staan, bestaande uit die grote Ikea bakken en geïsoleerd met van die isolerende radiatorfolie.
Maar hier kunnen ze in het tuinhuis lekker beschut hun buikje rond eten.
En 't stad kan mij op die manier niets maken :p

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 12 november 2013 - 22:21

Wij zijn ondertussen verhuisd en ik kan dit ook niet meer doen. Ik zou zo 'vreemde' katten 'lokken' en mijn poezels gaan daar niet mee akkoord. Ik heb in het verleden al sproeiers gehad en ben er nu vanaf. Wil dit niet terug. In het weekend zat er al een vreemde kat in de garage..... (deur stond open).
Maar vind het wel erg.... maar moet ook aan mijn poezeltjes denken....