Spring naar inhoud

- - - - -

Magic wordt Magica

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#31 Geplaatst 02 maart 2009 - 10:05

Vandaag is Magic gecastreerd. Alles is prima verlopen en hij ligt voorlopig nog zijn roes uit te slapen. De DA heeft hem gewogen want wou me niet geloven dat een "kitten" van juist geen 8 maand al voorbij de 6kg700 zou wegen, en ik had erbij gezegd dat het al 2 weken is geleden dat ik hem gewogen had. Hij legt dus Magic op de weegschaal en wat gaf die aan...........6kg950 :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 02 maart 2009 - 10:50

Veel beterschap voor Magica
Amai al bijna 7 kg

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#33 Geplaatst 02 maart 2009 - 10:58

t Is een kanjer! Fijn dat alles goed verlopen is... Geef hem een dikke knuffel van me!
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 02 maart 2009 - 11:39

Pas maar op, dat wordt een tijger :p :LOL:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 02 maart 2009 - 12:58

mobius zei:

Pas maar op, dat wordt een tijger :p :LOL:

nee nee dat is al een tijger :LOL: :LOL: :LOL:
veel beterschap voor Magic, en geef hem een dikke knuffel van tante Linda :hug:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 02 maart 2009 - 13:25

veel beterschap voor Magic
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#37 Geplaatst 02 maart 2009 - 14:08

Veel beterschap voor je kittentje Magic van 7kg! :hug:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#38 Geplaatst 02 maart 2009 - 18:02

Veel beterschap! Maar hij zal waarschijnlijk al terug rondlopen en deugniet zijn!

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#39 Geplaatst 02 maart 2009 - 19:33

Bedankt iedereen ;)

poezemannen zei:

Veel beterschap! Maar hij zal waarschijnlijk al terug rondlopen en deugniet zijn!

Rondlopen wel al, maar deugniet uithangen voorlopig nog niet. Ik vind hem zelfs eerder aan de flauwe kant :LOL:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#40 Geplaatst 02 maart 2009 - 20:02

Mirella zei:

Bedankt iedereen ;)

Rondlopen wel al, maar deugniet uithangen voorlopig nog niet. Ik vind hem zelfs eerder aan de flauwe kant :LOL:

Mellon was direct terug de oude..amai..en honger dat die had en ik mocht die eigenlijk niks geven maar dat was onbegonnen werk ze! Ik heb die uiteindelijk toch beetje gegeven of we hadden waarschijnlijk nooit kunnen slapen die nacht... :d

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#41 Geplaatst 02 maart 2009 - 20:03

poezemannen zei:

Mellon was direct terug de oude..amai..en honger dat die had en ik mocht die eigenlijk niks geven maar dat was onbegonnen werk ze! Ik heb die uiteindelijk toch beetje gegeven of we hadden waarschijnlijk nooit kunnen slapen die nacht... :d

Onze Magic heeft ook al wat gegeten, maar wel terug overgegeven. Ik denk dat hij nog wat teveel wist van zijn verdoving.
Wat hij wel al terug heeft is zijn spinnen als we hem knuffelen :d

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#42 Geplaatst 02 maart 2009 - 20:09

Mirella zei:

Onze Magic heeft ook al wat gegeten, maar wel terug overgegeven. Ik denk dat hij nog wat teveel wist van zijn verdoving.
Wat hij wel al terug heeft is zijn spinnen als we hem knuffelen :d

Da's wel leuk..stilaan komt hij terug hé. Toch altijd beetje bizar hé..ik herinner me nog dat ik onze Noodle meteen na de operatie terug mee kreeg. Dat wil ik nooit meer! (Ben dan ook van DA veranderd..) Ik ben bang geweest..die kwam er niet goed door..dus ik ermee in m'n armen voor de stoof. En elke keer viel die terug weg..pff..ik was er niet gerust in zenne! Maar 't is wel goed gekomen..gelukkig.. :d

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#43 Geplaatst 02 maart 2009 - 20:13

poezemannen zei:

Da's wel leuk..stilaan komt hij terug hé. Toch altijd beetje bizar hé..ik herinner me nog dat ik onze Noodle meteen na de operatie terug mee kreeg. Dat wil ik nooit meer! (Ben dan ook van DA veranderd..) Ik ben bang geweest..die kwam er niet goed door..dus ik ermee in m'n armen voor de stoof. En elke keer viel die terug weg..pff..ik was er niet gerust in zenne! Maar 't is wel goed gekomen..gelukkig.. :d

Ik heb Magic ook onmiddelijk na de castratie terug meegekregen (heb zelfs de castratie bijgewoond :p ). Heb hem ook voor de stoof zijn roes verder laten uitslapen, maar wijk dan ook nie ver van de zijde van mijn poezel. Ik blijf (of probeer dit toch alleszins) bij hun tot ze weer wakker zijn geworden, en controleer hen dan dikwijls. Ik denk dat ik op zo'n vlak een beetje overbezorgd ben se :oops:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#44 Geplaatst 02 maart 2009 - 20:15

Mirella zei:

Ik heb Magic ook onmiddelijk na de castratie terug meegekregen (heb zelfs de castratie bijgewoond :p ). Heb hem ook voor de stoof zijn roes verder laten uitslapen, maar wijk dan ook nie ver van de zijde van mijn poezel. Ik blijf (of probeer dit toch alleszins) bij hun tot ze weer wakker zijn geworden, en controleer hen dan dikwijls. Ik denk dat ik op zo'n vlak een beetje overbezorgd ben se :oops:

Awel, ik ook..heb die nacht (en 'k moest er vroeg uit om te gaan werken) tot 2u met hem voor de stoof gezeten..pff..nooit meer ze..
Bij deze DA houden ze hem of haar dan en als ik ze dan 's avonds ga halen, zijn ze altijd al tamelijk goed wakker en moet ik niet meer zo bang zijn... :)
En was het interessant de castratie zelf?

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#45 Geplaatst 02 maart 2009 - 20:18

poezemannen zei:

En was het interessant de castratie zelf?

Bwa, het was niet de eerste keer dat ik een castratie van een kater live heb meegemaakt ;)
Het belangrijkste is dat hij er vanaf is hé, tegen morgen merkt hij er wss al niets meer van :)