Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Het verlang-topic...

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#106 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:21

ik verlang al een beetje naar kerstmis, vind dat wel een gezellige tijd, zo samen met familie :)
banner

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#107 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:25

je bent niet alleen Liz :p ik moet me echt inhouden om niet de kelder in te duiken de versiering boven te halen :)

Time spent with cats is never wasted

Sabine2
Sabine2
  • 8.917 berichten
  • 4 katten

#108 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:40

Hier 't zelfde. Ik denk dat ik al wat slingers in de krabpaal ga hangen ;)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:42

wel wat ik me afvroeg, bestaat dat, zo van die poppetjes aan een koordje met catnip in? Maar dan in kerstuitvoering?
Dacht dat dan in de krabpaal te hangen

Sabine2
Sabine2
  • 8.917 berichten
  • 4 katten

#110 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:47

Awel dat weet ik niet. Kerstversiering is voor de kerstboom, dus niet direct de plaats waar je een kat wil terugvinden... hoewel mijne Winston daar maar al te graag in vertoeft... en nu heb ik nog wat jong geweld erbij dus die kerstboom (en ikke) gaat afzien :goofy:
Maar je kan wel kleine kerstmannetjes of zo kopen en die dan een paar dagen in een gesloten pot met valeriaan of kattenkruid steken, dat de geur er goed inzit, en aan de krabpaal hangen. 'k Doe dat ook met hun muisjes en al hun andere pluchen dierkes waar ze anders niet meer naar omkijken :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:49

Das nu wel een goed idee :) zo een pot valeriaan of catnip vind ik in? De lokale dierenwinkel? (Zoowizoo, Tom&Co,...?)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#112 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:50

Ik denk wel dat ik zoiets al gezien heb hoor. Zo kerstsokjes enzo voor katten om met te spelen. Ik weet alleen niet goed waar, denk eurotuin. Op zooplus hebben ze nu ook wat halloween thema speelgoed, misschien komt kerst ook nog wel?

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:54

Ja ik was het aan het hopen dat ze zoiets wel zouden binnen krijgen bij de Zooplus, maar je weet het natuurlijk nooit zeker he :)
Eurotuin, nog nooit van gehoord. Dat is een tuincentrum vermoed ik?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:56

Bekijk berichtSteffie_G, op 29 oktober 2012 - 10:49, zei:

Das nu wel een goed idee :) zo een pot valeriaan of catnip vind ik in? De lokale dierenwinkel? (Zoowizoo, Tom&Co,...?)

Valeriaan verkopen ze in eengewone kruidenwinkel onder de vorm van thee ;) . Catnip kan je normaal in een gewone dierenwinkel wel vinden.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sabine2
Sabine2
  • 8.917 berichten
  • 4 katten

#115 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:57

Catnip vind je bij Zooplus of in de dierenwinkel en Valeriaan vind je in de natuurwinkel (daar wordt thee van gemaakt, vind je in zakjes van 50gr of 100gr)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#116 Geplaatst 29 oktober 2012 - 11:00

Oei, ik ben een uitzondering blijkbaar, ik heb een hekel aan die feestdagen.
Gewoon omdat er je vanalles opgedrongen wordt en het steeds lipsaus is bij anderen omdat je niet wil doen wat zij willen dat je doet...
De versieringen vind ik wel leuk en een kerstmarktje samen met halve trouwboek vind ik ook niet te versmaden
Ik zou ontzettend graag eens een dagje Canterburry kerstmarkt doen of naar Aken of Keulen gaan daarvoor.
Maar denk dat het niet verstandig is dat ik dat probeer...
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 29 oktober 2012 - 11:09

nee hoor, mijn vriend vind kerst ook verschrikkelijk! Ik zou graag eens de kerstmarkt willen doen dit jaar, maar ik heb hem al 3 jaar niet meegekegen dus dat al dit jaar ook wel niet lukken :)
En 2 jaar geleden is hij 31 december om 8u gaan slapen, had geen zin in nieuwjaar, ...

Guest_Thushari&Johan_*
Guest_Thushari&Johan_*

#118 Geplaatst 29 oktober 2012 - 22:51

Ik verlang naar ...
  • Een middel die tegen alle chronische ziektes helpt. Zodat er niet het ene medicament moet genomen worden om de bijwerkingen van het andere te onderdrukken. En ook dus geen hele reeks pillen om een ziekte te stabiliseren
  • De lente en zomer zodat iedereen energie kan halen uit het zonlicht en genieten van een warme lente- of zomerdag
  • Zomer 2013 omdat wij dan ons ja-woord geven :loveshower:
  • Huisje - boompje - kindje. :)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#119 Geplaatst 29 oktober 2012 - 23:02

ik verlang naar iets onmogelijks, maar toch wou ik dat ik mijn papa nog 1x kon zien, spreken, en een dikke knuffel kon geven.
Maar gezien dat niet meer kan ga ik morgen met mama iets moois voor op zijn graf kiezen, en hij zal toch altijd, zoals de afgelopen 5 jaar,  in mijn hartje verder blijven leven.

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#120 Geplaatst 29 oktober 2012 - 23:08

Ik verlang naar dat het snel januari mag zijn. Hier is november/december altijd druk. Eerst mijn echtgenoot jarig, dan sint nicolaas, dan mijn schoonzus jarig, dan mijn nichtje jarig vervolgens kerst (gelukkig moet ik 1 dag werken, scheelt weer een dagje opzitten en pootjes geven :d) en tot slot is het oud en nieuw, wat ik dan nog wel gezellig vind hahaha laat alles maar snel voorbij zijn.
Geplaatste afbeelding