Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Het verlang-topic...

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 30 oktober 2012 - 07:52

Bekijk berichthilleke, op 29 oktober 2012 - 23:02, zei:

ik verlang naar iets onmogelijks, maar toch wou ik dat ik mijn papa nog 1x kon zien, spreken, en een dikke knuffel kon geven.
Maar gezien dat niet meer kan ga ik morgen met mama iets moois voor op zijn graf kiezen, en hij zal toch altijd, zoals de afgelopen 5 jaar,  in mijn hartje verder blijven leven.

:hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 30 oktober 2012 - 22:47

Bekijk berichthilleke, op 29 oktober 2012 - 23:02, zei:

ik verlang naar iets onmogelijks, maar toch wou ik dat ik mijn papa nog 1x kon zien, spreken, en een dikke knuffel kon geven.
Maar gezien dat niet meer kan ga ik morgen met mama iets moois voor op zijn graf kiezen, en hij zal toch altijd, zoals de afgelopen 5 jaar,  in mijn hartje verder blijven leven.

:( :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 31 oktober 2012 - 23:19

Ik verlang naar een deugddoende vakantie met een grote cocktail voor m'n neus en een warm zonnetje... :love: :love:

Is intussen 6 jaar geleden dat we nog eens op reis zijn geweest en ik verlang er echt wel naar...behalve dat ik het niet zie zitten om ons poezekes achter te laten... ;) :heart:
Geplaatste afbeelding

Ginne
Ginne
  • 251 berichten
  • 1 katten

#124 Geplaatst 31 oktober 2012 - 23:38

Ik verlang naar de moment dat al mijn collega's terug uit verlof en ziekte zijn zodat ik niet constant moet komen werken in hun plaats...
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#125 Geplaatst 04 november 2012 - 18:54

ik verlang naar het moment dat mijn huisdokter het verslag van de endocrinoloog binnenkrijgt en ik eindelijk schildklierhormonen ga krijgen (en ik terug normaal wordt)

ik verlang ook, hoe kan het ook anders, naar schoenen van steve madden haha.
Gisteren naar Gent geweest en er stonden vanalle nieuwe schoenen en er staat zeker zes paar dat ik wel zou willen.
Die met de spijkerstuds hebben al afgedaan nu, k heb wat anders in het vizier.
En ik zou van halve trouwboek ook om een paar mogen gaan, hij wil zelfs dinsdag al met mij naar Gent rijden om zeker aan dat ene paar aan te geraken (een paar hele hoge laarzen heb ik nu in het vizier)
Maar ze zijn zo duur (goed 7.000 frank) en ik zou me eigenlijk moeten bedwingen.
Maar hoe bedwing je jezelf om iets te kopen dat je heel heel heel graag wil als je het dan nog mag gaan kopen ook van je halve trouwboek...
Ik zou het misschien beter toch proberen, zal in ieder geval al een pak beter zijn voor ons financiƫn die niet bepaald denderend zijn en er gaan toch nog nieuwe paren schoenen binnenkomen in die winkel en wie weet zie ik die dan wel niet liever....
Maar het is natuurlijk heel verleidelijk om nu toch naar Gent te trotten en die laarzen al te gaan kopen...
Halve trouwboek is veels te lief , dat is gewoon een engel , hij zou alles doen om me toch maar wat beter te doen voelen...
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#126 Geplaatst 04 november 2012 - 19:04

Dat gevoel ken ik :)
Had het met de laatste collectie van Kaat Tilley.
Hoe moeilijk het ook was, ik heb m'n bankkaart thuis gelaten als ik weg ging
En ben nu eigenlijk blij dat ik het niet gekocht heb, heb een goedkoop C&A kleedje gekocht dat even mooi is en stukken goedkoper :)
Maar het is inderdaad oer en oer moeilijk om iets te laten waar je mee in je hoofd zit.

Het is wel super lief van je wederhelft dat die met je naar de winkel wou gaan voor de schoenen toch te gaan halen.
Die van mij doet zoiets niet ;)
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#127 Geplaatst 05 november 2012 - 09:22

ik verlang naar een beetje extra slaap :z
banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#128 Geplaatst 05 november 2012 - 09:33

Bekijk berichtLiz, op 05 november 2012 - 09:22, zei:

ik verlang naar een beetje extra slaap :z

Haha, ik verlang mee Liz! Nog een paar uur zou er best bij kunnen!! :)

Seabert
Seabert
  • 4.645 berichten

#129 Geplaatst 05 november 2012 - 09:39

Ik verlang tot mijn huis opgekuist is, na de vakantie met 4 kindjes...

Probleem is dat ik het zelf moet doen...  maar ik blijf dus hier plakken.....

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#130 Geplaatst 05 november 2012 - 20:43

Ik verlang naar heel veel restjes wol, om zo veel dekentjes te kunnen maken voor de asiel dieren.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#131 Geplaatst 10 november 2012 - 23:41

Bekijk berichtcatherine, op 05 november 2012 - 20:43, zei:

Ik verlang naar heel veel restjes wol, om zo veel dekentjes te kunnen maken voor de asiel dieren.

Ik ga morgen eens op zoek naar restjes wol...moet er normaal nog liggen hebben op m'n hobby kamertje...ik hou je op de hoogte !! ;)

Ik verlang naar het moment dat onze 2 puberkes een beetje meer volwassen worden...vind het een heel moeilijke periode nu...(17 en 15 jaar...) ;) :oops:

Bewerkt door Mauro, 10 november 2012 - 23:42.

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 11 november 2012 - 10:24

ik verlang dat mijn verkoudheid over is!
Geplaatste afbeelding

Manoe
Manoe
  • 501 berichten
  • 3 katten

#133 Geplaatst 11 november 2012 - 11:30

Ik verlang ook naar iets onmogelijks een dierleedvrije wereld. :kitty

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.820 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 20 november 2012 - 10:41

voor de moment verlang ik dat m'n vriend eindelijk een vast contract krijgt op z'n werk.
Ze zijn al  maanden aan het zeggen dat het er aan komt. Maar je hebt geen zekerheid met iets mondelings natuurlijk.
Als hij z'n vast contract heeft dan wil ik gelijk verhuizen! Er staat hier al enige tijd schimmel op het plafond van de slaapkamer en nu begint het in de badkamer ook al.
De huisbaas doet alsof z'n neus bloedt. En daar hebben we dus geen hulp aan. Ik heb het al meerdere keren behandeld met HG, schoonmaakazijn, ...
Maar het komt altijd terug na een paar weken.
En m'n vriend heeft dan al astma en we hebben hier 2 katjes rondlopen, echt niet gezond voor hun!
En ik heb al een hele tijd last van hoofdpijn en een zere keel, denk dat ik niet verder moet zoeken dan dat het van de schimmel komt ....
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#135 Geplaatst 20 november 2012 - 15:27

oei steffie dat zijn allesbehalve goede levensomstandigheden, schimmel kan echt gevaarlijk zijn en maakt je inderdaad ziek.
Hoe sneller jullie daar weg zijn hoe beter.
Kan je ondertussen niet naar een huurdersbond of huurdersvereniging stappen voor hulp om stappen te ondernemen tegen jullie huisbaas?
Er zijn misschien toch wel manieren waarop je hem kan dwingen om iets te doen aan die schimmel?
Die zouden er toch moeten zijn vind ik want dat trekt op niks dat iemand een huis verhuurd dat er zo aan toe is en de huurders het maar moeten slikken
Geplaatste afbeelding