Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Het verlang-topic...

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#136 Geplaatst 20 november 2012 - 15:53

Steffie@Als je schimmel in je kamer of badkamer hebt moet je heel veel verluchten. Wij hebben in onze badkamer een afzuigsysteem gezet die begint te draaien van zodra het licht aan gaat. Ok maakt een klein beetje lawaai maar we hebben sinsdien geen schimmel meer gezien.
Schimmel zet zich op koude oppervlaktes, je zweet 's nachts, je ademt uit...dit is allemaal vocht en dat vocht zet zich als condens vorm op koude oppervlaktes. Behang afdoen als dat erop zit en de muur behandelen met rubson produkt tegen schimmel en vocht als dit goed droog is kan je herbehangen of verven. Maar vooral dagelijks ramen open zetten.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 20 november 2012 - 23:23

Catherine, het raam van de slaapkamer staat hier dagelijks op :) en in de badkamer zit er ook een afzuigsysteem.
Dus we vermoeden dat het aan de andere kant zit.
Ik heb het al elk half jaar gehandeld (is gewoon geschilderd) en elk half jaar komt het weer terug.
Dus ik wil hier echt gewoon weg, zo snel mogelijk.
Maarja, dat vast contract he!

Time spent with cats is never wasted

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#138 Geplaatst 15 februari 2013 - 23:27

Ik heb een weekje achter de rug met veel voldoening...dus mag best tevreden zijn...maar een mensje mag toch nog steeds verlangen hé...dus ik geef dit topic nog een "upje"... ;)

Ik verlang vooral naar veel zon...een beetje meer energie...en vooral heel veel positieve mensjes in m'n buurt !!!! :) ;)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#139 Geplaatst 15 februari 2013 - 23:31

ja daar verlang ik ook heel hard naar, naar de zon, dat het maar snel lente en dan terug zomer wordt...
Geplaatste afbeelding

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#140 Geplaatst 15 februari 2013 - 23:36

Ik verlang naar...ware liefde... Een liefde die me de rug niet toekeert...
All you need is love...and a cat! :love3:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#141 Geplaatst 15 februari 2013 - 23:45

Bekijk berichtlathyrus, op 15 februari 2013 - 23:31, zei:

ja daar verlang ik ook heel hard naar, naar de zon, dat het maar snel lente en dan terug zomer wordt...

Ik verlang mee met jou...!!!! ;) :)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#142 Geplaatst 15 februari 2013 - 23:46

Bekijk berichtIlona_13, op 15 februari 2013 - 23:36, zei:

Ik gun je het van ganser harte
Het komt heus nog wel, als je er je t minst aan verwacht komt het op je pad...
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#143 Geplaatst 15 februari 2013 - 23:47

Bekijk berichtIlona_13, op 15 februari 2013 - 23:36, zei:

Ik heb intussen de ware liefde gevonden...nu hoop ik mee met jou dat je dit ook mag vinden en meemaken... :pray: :pray: :duim: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#144 Geplaatst 16 februari 2013 - 00:37

Ik verlang naar:

Mijn bed, dus daar ga ik na het typen van dit berichtje naartoe;
Een beetje minder druilerig weer;
Een fijne 2 weekse vakantie, zonder al te veel poespas (die is vanmiddag ingegaan hihi)

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#145 Geplaatst 16 februari 2013 - 00:51

Een heel prettige vakantie toegewenst shivan

eigenlijk mag het van mij alle dagen rotweer zijn, ook al verlang ik dan naar de zon.
Als ik gewoon maar zou kunnen zorgen voor halve trouwboek en de kinders zoals het hoort...
Het enige dat ik wil is hem een warm, liefdevol en veilig nest geven waar hij kan ontstressen van zijn werk en waar hij t  gevoel krijgt dat er voor hem gezorgd wordt zoals hij op zijn manier zorgt voor mij en de kinders gelukkig maken en met hen kunnen spelen als zij er naar vragen.
Vroeger kon ik dat bereiken.
Nu zorgt hij iedere dag voor mij op iedere mogelijke manier en ik kan praktisch niks meer, ook niet spelen met de kinders
Mijn enige prestaties van de week waren de twee keer twintig minuten oefeningen die ik bij infraligne heb gedaan, de week ervoor zelfs dat nog niet, dan had ik al ene keer moeten afbellen
Ik wil gewoon iedere dag een lekkere maaltijd op tafel kunnen zetten.
En ons warm nest proper kunnen houden.
Ik wil dat halve trouwboek kan naar huis komen en zich over niks nog zorgen moet maken en hij zich gewoon kan ontspannen ipv van t moment dat hij binnenkomt vanalles te moeten beginnen doen en van t moment dat hij opstaat alweer te moeten beginnen tot hij moet vertrekken naar zijn werk
Ik wil gewoon mijn steentje kunnen bijdragen ipv de steen te zijn die aan zijn been bengelt
Hij beziet het niet zo en hij zegt constant dat hij er niet mee inzit om voor mij te zorgen en dat hij het met veel plezier doet maar ik vraag me toch echt wel af hoeveel een mens zo kan dragen.
En ik wil gewoon zijn last kunnen verlichten.
Waarom kan dat nu toch gewoon niet...
Dat zit ik mij hier net te bedenken
Ook al weet ik dan dat het geen jota uithaalt om jezelf de waarom vraag te zitten stellen
Af en  toe kan je t toch niet laten om jezelf die vraag eens te stellen...

Bewerkt door lathyrus, 16 februari 2013 - 00:54.

Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#146 Geplaatst 17 februari 2013 - 13:22

Ik verlang naar een pijnvrije rug.
Na meer dan een week begint het mijn voeten uit te hangen dat ik zo weinig kan doen zonder het te voelen.

En ik verlang voor iedereen dat hun verlangens mogen uitkomen :)

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#147 Geplaatst 17 februari 2013 - 13:33

Ik verlang naar onze reis & onze trouw

Maar ik verlang ook dat mijn wonde van de operatie eindelijk eens genezen raakt zodat ik opnieuw werk kan zoeken..

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#148 Geplaatst 17 februari 2013 - 14:01

Bekijk berichtYossa, op 17 februari 2013 - 13:33, zei:

Ik verlang naar onze reis & onze trouw

Maar ik verlang ook dat mijn wonde van de operatie eindelijk eens genezen raakt zodat ik opnieuw werk kan zoeken..

zie je beterschap/vooruitgang aan je wonde?
Of blijft het zo een beetje t zelfde?
Hopelijk zie je toch beterschap
Geplaatste afbeelding

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#149 Geplaatst 17 februari 2013 - 14:03

Bekijk berichtlathyrus, op 17 februari 2013 - 14:01, zei:

zie je beterschap/vooruitgang aan je wonde?
Of blijft het zo een beetje t zelfde?
Hopelijk zie je toch beterschap

Er is beterschap maar zeer traag..
Ook groeit het niet gelijk op ..

Maar ik krijg redelijk wat verwijten van mijn vriend zijn familie dat ik nog steeds thuis zit.. ze begrijpen het precies niet omdat ik er niet ziek uit zie..

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#150 Geplaatst 17 februari 2013 - 14:15

Bekijk berichtYossa, op 17 februari 2013 - 14:03, zei:

Er is beterschap maar zeer traag..
Ook groeit het niet gelijk op ..

Maar ik krijg redelijk wat verwijten van mijn vriend zijn familie dat ik nog steeds thuis zit.. ze begrijpen het precies niet omdat ik er niet ziek uit zie..

ah, dat is toch al heel goed , dat je toch wat beterschap ziet.
wat zegt de verpleegster ervan? Als je nog verpleging krijgt voor de verzorging zou ik regelmatig eens vragen wat zij er van denkt, of het genezingsproces verloopt zoals het hoort te verlopen of niet
Wat je vriend zijn familie betreft, er zijn heel wat mensen die niet willen of kunnen snappen dat iemand niet in t staat is om te werken wegens ziekte terwijl er aan die persoon niks te zien is uiterlijk (bij jou is je wonde natuurlijk bedekt door je kleding en zien ze het niet)
Mensen kunnen echt wel nogal kleingeestig zijn
Ik weet dat het heel moeilijk is om te doen maar probeer het van je af te zetten als ze weer maar eens wat onnozelheid naar je hoofd hebben geslingerd.
Het gaat hen sowieso al geen zak aan wat jij doet of laat, zij hebben geen commentaar te geven op jou en ze hebben je ook geen verwijten te maken.
Bovendien moet jij je niet slecht doen laten voelen omwille van hun kleingeestigheid en hun incapaciteit om te begrijpen wat er aan de hand is
Je vriend zou hen op hun plaats moeten zetten, hij zou hen moeten zeggen dat ze moeten stoppen met jou verwijten te maken en dat ze je met rust moeten laten.
Het is zijn familie dus hij moet dat probleem oplossen.
Gelijk wat jij ook zegt gaat toch niks uithalen want dat willen ze toch niet horen.
Ik zou hen allegelijk zelf toch ook wel zeggen dat ik geen nood heb aan hun commentaar en kritiek en verwijten en ik zou hen zeggen dat ze zich gewoon niet te moeien hebben in ons leven...ze zouden rap weten hoe laat het is.
Maar ja, dat ben ik hé, ik kan daar niet tegen tegen zo van die moeials die denken dat ze t warm water hebben uitgevonden en die à volonté commentaar en kritiek zitten te geven, niet omdat ze t goed menen met mij en ze goeie dingen voor me willen, wel omdat ze zich graag moeien met vanalles en nog wat en ze denken dat zij het voor het zeggen hebben in andermans leven, terwijl ze helemaal niet weten waarover ze eigenlijk bezig zijn...
Draag goed zorg voor jezelf en laat je niet forceren tot iets dat je nog niet mag doen hé
Geplaatste afbeelding