Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Het verlang-topic...

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#196 Geplaatst 01 maart 2013 - 08:46

Pfff weer een drukke dag voor de boeg. Plafond van de badkamer schilderen, keuken afwassen, algemeen nog wat dingetjes opbergen en dan vooral in die kamer waar mn vriend zn playstation staat en stof af doen.

Dan is alles eindelijk volledig in orde voor als de kandidaat huurders komen. Mn vriend lijkt te denken dat je in een huis enkel maar eens om de zoveel weken je vloer hoeft te dweilen en dat is het, al de rest is volgens hem zelfreinigend ofzo. Nu ik wil dat het hier in orde is als er mensen komen kijken. Als we er hier uit gaan moeten we toch grote schoonmaak houden, kan ik net zo goed nu al een stuk doen.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#197 Geplaatst 01 maart 2013 - 23:10

Aangezien het gisteren precies effect heeft gehad (ik heb eens drie uur kunnen doorslapen, kan me niet herinneren hoelang dat al geleden was ondertussen) kom ik het nog eens posten, je kan maar nooit weten voor wat het goed is...

Ik verlang naar een paar uur kunnen doorslapen
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#198 Geplaatst 04 maart 2013 - 14:55

Woooow.... Precies veel slechte slapers hier daar heb ik ook een paar jaar last van gehad, stress en piekeren s'nachts niet bepaald de beste moment om dat te doen maar ja wat moet je anders doen als je wakker ligt :trance: probeer aan iets leuk te denken werkt bij mij gewoonlijk wel
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#199 Geplaatst 04 maart 2013 - 14:59

Bekijk berichtInge91, op 04 maart 2013 - 14:55, zei:

Woooow.... Precies veel slechte slapers hier daar heb ik ook een paar jaar last van gehad, stress en piekeren s'nachts niet bepaald de beste moment om dat te doen maar ja wat moet je anders doen als je wakker ligt :trance: probeer aan iets leuk te denken werkt bij mij gewoonlijk wel

Bij mij is t geen stress, ik word wakker van de pijn die ik heb van te liggen...
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#200 Geplaatst 04 maart 2013 - 17:30

Oei das helemaal erg...ik hoop dat je snel van die pijn af geraakt  :hug:
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#201 Geplaatst 04 maart 2013 - 17:43

Ik verlang naar de verhuis, nog 58 dagen. Voorlopig zit ik mn dag door te brengen tussen links een vijl en hakken en rechts een slijpschijf. :louche:

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#202 Geplaatst 04 maart 2013 - 18:21

Verhuizen en al wat daar bij komt kan ook zeer veel stress meebrengen hè...hou de moed er in  :hug:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#203 Geplaatst 04 maart 2013 - 18:37

Bekijk berichtInge91, op 04 maart 2013 - 17:30, zei:

Oei das helemaal erg...ik hoop dat je snel van die pijn af geraakt  :hug:

Jammer genoeg ga ik daar nooit meer vanaf geraken, niks aan te doen

Bekijk berichtEibhlin, op 04 maart 2013 - 17:43, zei:

Ik verlang naar de verhuis, nog 58 dagen. Voorlopig zit ik mn dag door te brengen tussen links een vijl en hakken en rechts een slijpschijf. :louche:

amai, gezellig zeg
Als er mensen komen kijken om dat huis te huren zullen die toch ook wel raar opkijken als die allemaal dat lawaai horen
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#204 Geplaatst 04 maart 2013 - 18:41

Bekijk berichtInge91, op 04 maart 2013 - 18:21, zei:

Verhuizen en al wat daar bij komt kan ook zeer veel stress meebrengen hè...hou de moed er in  :hug:
Bwa voor mij gaat het toch een grote verademing zijn. Het zijn maar meubels verzetten uiteindelijk. Ik ben in mn leven al 4x verhuisd dus ik kan er nog wel es tegen :)

Bekijk berichtlathyrus, op 04 maart 2013 - 18:37, zei:

amai, gezellig zeg
Als er mensen komen kijken om dat huis te huren zullen die toch ook wel raar opkijken als die allemaal dat lawaai horen
Ja denk het ook, ik zit te twijfelen tussen het zo laten en de huisbaas zn kop rood zien aanlopen of gaan aanbellen en sarcastisch gaan vragen of ze woensdag soms stil kunnen zijn omdat er kandidaten komen en die anders door lopen.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#205 Geplaatst 04 maart 2013 - 18:44

Bekijk berichtEibhlin, op 04 maart 2013 - 18:41, zei:

Bwa voor mij gaat het toch een grote verademing zijn. Het zijn maar meubels verzetten uiteindelijk. Ik ben in mn leven al 4x verhuisd dus ik kan er nog wel es tegen :)

Ja denk het ook, ik zit te twijfelen tussen het zo laten en de huisbaas zn kop rood zien aanlopen of gaan aanbellen en sarcastisch gaan vragen of ze woensdag soms stil kunnen zijn omdat er kandidaten komen en die anders door lopen.

dat heeft toch geen gevolgen voor jullie hé als er niemand dat kot wil huren?
Als dat geen gevolgen heeft zou ik de huisbaas gewoon rood laten aanlopen
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#206 Geplaatst 04 maart 2013 - 18:50

Bekijk berichtlathyrus, op 04 maart 2013 - 18:44, zei:

dat heeft toch geen gevolgen voor jullie hé als er niemand dat kot wil huren?
Als dat geen gevolgen heeft zou ik de huisbaas gewoon rood laten aanlopen
Nee enkel dat we dan verveeld zitten met een langdurige stroom kijklustigen.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#207 Geplaatst 04 maart 2013 - 19:17

Wat jammer ...leven met pijn moet vreselijk zijn veel sterkte  :hug:
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#208 Geplaatst 04 maart 2013 - 19:23

Hoe kan ik rechtstreeks reageren op iemand (grijs kadertje) ben nog maar een beginner en ik zit overal op te drukken maar dat komt blijkbaar niet goed  :blont:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#209 Geplaatst 04 maart 2013 - 21:49

Bekijk berichtEibhlin, op 04 maart 2013 - 18:50, zei:

Nee enkel dat we dan verveeld zitten met een langdurige stroom kijklustigen.

ja dat is ook waar natuurlijk

Bekijk berichtInge91, op 04 maart 2013 - 19:23, zei:

Hoe kan ik rechtstreeks reageren op iemand (grijs kadertje) ben nog maar een beginner en ik zit overal op te drukken maar dat komt blijkbaar niet goed  :blont:

ik snap niet wat je bedoelt?
Bedoel je hoe je iemand moet quoten?
Daarvoor moet je gewoon rechtsonder op de knop quote duwen, dan krijg je de persoon wiens tekst je wil quoten in een reageervenster te zien en kan je daaronder je reactie typen

Bekijk berichtInge91, op 04 maart 2013 - 19:17, zei:

Wat jammer ...leven met pijn moet vreselijk zijn veel sterkte  :hug:

het is niet leuk maar het went wel en er zijn erger dingen (weet ik jammer genoeg uit ondervinding)
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#210 Geplaatst 05 maart 2013 - 11:01

Ik zou zo graag hebben dat mijn laatste 3 poezen eindelijk in de vangkooi stappen. Nu dat ik thuis zit loop ik een hele dag buiten om de vangkooi op een goede te plaats te zetten. :(
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk