Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Het verlang-topic...

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 17 oktober 2012 - 18:10

Ik verlang ernaar om naar huis te kunnen gaan. Nog tot 20u werken. Hopelijk blijft het rustig....
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 17 oktober 2012 - 18:15

@ Fietje26: ik hoop ook voor je dat t rustig blijft.

Ik verlang ernaar een productcode te ontvangen voor mijn vandaag aangekomen pc-spelletje. Deze was even niet meegeleverd :censored:

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 17 oktober 2012 - 20:55

Ik verlang naar 10 november... O:) 10 daagjes verlof om de batterijen terug op te laden EN ons Beauke komt rond die tijd bij ons wonen :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 17 oktober 2012 - 23:08

Update: mijn productcode is aangekomen, kon nu lekker spelen, dus nu wordt het weer verlangen naar een nieuw vrij moment om weer even te spelen haha

Steffe
Steffe
  • 34 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 18 oktober 2012 - 09:38

Mijn dagje verlof morgen! Kan ik lekker spelen met m'n kleine man! Hij is sinds dinsdagavond bij ons en vanmorgen kreeg ik een mauw en een knuffel en gespin als ochtendgroet (was de eerste keer sinds ie hier is) :love3:
The best things in life are free :hart:

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 18 oktober 2012 - 09:51

Ik verlang naar rust in m'n hoofd en vooral rust voor mijn manneke.
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#52 Geplaatst 18 oktober 2012 - 14:35

ik verlang naar een degelijke nachtrust ipv iedere nacht tussen de twee en negen keer te moeten opstaan, ik heb sedert eind 2009 nog geen enkele nacht ononderbroken slaap gehad en een mens gaat daar echt aan onderdoor op den duur

Aangezien het gene moer opbrengt om te verlangen naar een betere gezondheid of meer kunnen doen verlang ik daar niet naar, of ik probeer tenminste daar niet naar te verlangen.
Ik verlang wel naar materiële dingen nu, vroeger niet maar nu wel.
Ik verlang oa naar wat meer inkomen om de eenvoudige reden dat dat mijn leven een heel pak beter zou maken, dan zou er huishoudhulp kunnen betaald worden en dan zou ik me niet schuldig moeten voelen dat er dingen (veel dingen) blijven liggen omdat ik ze gewoon niet gedaan krijg of  dat halve trouwboek ze moet doen. Dan zou ik me ook beter voelen omdat ik dan in een mooi opgeruimd en proper huis zou kunnen zitten constant.
En als we dan nog iemand kunnen betalen om te komen koken ben ik helemaal blij

Ik ben ook niet te beroerd om toe te geven dat ik best ook verlang naar bepaalde hele mooie schoenen gewoon omdat die me blij maken.
Aangezien ik bijna niks meer kan heb ik moeten leren om mijn vreugde ergens anders te gaan zoeken en ik haal vreugde uit een paar mooie schoenen of een mooie handtas of een leuk paar oorbellen
Als mensen dat oppervlakkig willen vinden dat moeten ze dan maar weten maar zij moeten mijn heel beperkte leven niet leiden (soms lijden) dus moeten ze me ook niet veroordelen vind ik.
Op de dagen dat ik hier lig en me niet kan bougeren terwijl ik dolgraag eens iets zou doen troost ik me dan maar met mijn mooi paar schoenen van steve madden...(die staan hier sedert ik ze gekocht heb op mijn bureau in de living zodat ik ze regelmatig eens kan vastpakken) en ik kijk uit naar het moment dat ik een paar Louboutins of Jimme shooh's ga kunnen vasthouden (en hopelijk dragen ook als mijn voeten willen meewerken en ze niet te hard opzwellen)
Ik verlang ook naar een ander huis dat ergens in een dorpskern of stadskern ligt waar iets te zien en te beleven is zodat ik niet meer zo geïsoleerd moet leven.

Ik verlang ook naar zelfgezaaide sla en tomaten (maar dan geen gewone varïeteiten) in mijn tuin maar dat ga ik op mijn buik mogen schrijven wegens niet in de tuin kunnen werken waarschijnlijk

Ik verlang naar een snelle afspraak bij de endocrinoloog en hoop dat hij of zij me gaat kunnen helpen en ik hoop dat ik dan van al dat gewicht vanaf geraak dat er is bijgekomen sedert mijn lymfeklieren en schildklier het opgegeven hebben

Ik heb heel hard geprobeerd heel lang om naar niks meer te verlangen en dat is me ook gelukt maar nu verlang ik naar een heleboel blijkbaar en er gaat allemaal niks van in huis komen waarschijnlijk
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#53 Geplaatst 18 oktober 2012 - 14:56

ik verlang naar een tovenaar die nu hocus pocus pats zegt en mijn huis doet blinken zoals alleen mister proper dat in zijn reclamespotjes kan :x
(maar ik vrees dat ik toch maar zelf met aftrekker, emmer en dweil aan de slag kan :8 )

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#54 Geplaatst 18 oktober 2012 - 15:01

hilleke zei:

ik verlang naar een tovenaar die nu hocus pocus pats zegt en mijn huis doet blinken zoals alleen mister proper dat in zijn reclamespotjes kan :x
(maar ik vrees dat ik toch maar zelf met aftrekker, emmer en dweil aan de slag kan :8 )

Jaaaaa goed idee! Daar verlang ik ook naar :LOL:

Sabine2
Sabine2
  • 8.919 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 18 oktober 2012 - 15:30

kate2 zei:

Jaaaaa goed idee! Daar verlang ik ook naar :LOL:

ik ook! 'k Wou met momenten da'k Harry Potter was... die kan toveren...

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#56 Geplaatst 18 oktober 2012 - 15:31

Ik ook!! Maar dan liever Hermione, haar leven vind ik wat leuker :d

Sabine2
Sabine2
  • 8.919 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 18 oktober 2012 - 15:32

da's ook waar... :LOL:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 19 oktober 2012 - 12:59

Door het mooie weer vandaag verlang ik opnieuw naar de zomer! Heb veel te weinig terrasjes kunnen doen in juli en augustus :(

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 19 oktober 2012 - 13:28

ik verlang naar morgen wanneer ik zalig thuis kan zijn, de poezels naar hartelust in de ren kunnen spelen en ik misschien zelfs even kan gaan shoppen :)
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.919 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 19 oktober 2012 - 14:11

Ik verlang naar een zaterdag zonder regen. Mijn producten voor de vijver zijn toegekomen, maar doordat het de zaterdag altijd regent, kan de oude laag (die eraf moet) niet afgeschuurd worden om er het nieuwe product op te zetten en kan het nieuwe product er ook niet op.