Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Het verlang-topic...

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 26 oktober 2012 - 21:30

Ik verlang naar morgen...familiefeest...en het is meer als een jaar geleden dat ik de meeste leuke neefjes en nichtjes heb gezien !! :goofy: :eDance: :dancer: :oops:
Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 26 oktober 2012 - 22:04

ik wil mijn Mutske terug thuis

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#93 Geplaatst 26 oktober 2012 - 22:42

Ik verlang naar de zon, de warmte en zalig buiten genieten met een boek.
En zeggen dat één van de huisartsen waar ik naar de praktijk ga in Dubai zit met zijn gezin, pfff 36° nu ben ik effe toch jaloers.

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#94 Geplaatst 26 oktober 2012 - 23:46

Bekijk berichtlathyrus, op 25 oktober 2012 - 10:30, zei:

ocharme, dat vond ik een triestige film, ik heb hier zitten bleiten jong toen ik daar naar keek...
Ik dacht dat het net een vrolijke film was, mispoes ja

moeten ze dan getest worden moekeLien?
Ik help het je in ieder geval meeverlangen

nee hoor, ze zijn al getest. en het resultaat was een erfelijke neuropathie die ook nog eens progressief is (slechter gaat dus met de tijd)

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#95 Geplaatst 27 oktober 2012 - 07:41

Ik verlang dat het niet te koud gaat worden in de nacht. :pray: De poesjes kruipen in hun fleecekes. :zz
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 27 oktober 2012 - 19:21

Bekijk berichtMauro, op 26 oktober 2012 - 21:30, zei:

Ik verlang naar morgen...familiefeest...en het is meer als een jaar geleden dat ik de meeste leuke neefjes en nichtjes heb gezien !! :goofy: :eDance: :dancer: :oops:

Het familiefeestje was zalig...lekker en gezellig :dancer: :dancer:

En nu verlang ik naar een gezellig en warm TV avondje...samen met m'n ventje... :love:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#97 Geplaatst 27 oktober 2012 - 21:57

Ik verlang weer maar eens naar een paar schoenen die ik daarnet gezien heb in de Steve Madden winkel in Gent in de Veldstraat, er stonden een paar torenhoge zwarte pumps met van die spijkerstuds er op, schandalig mooi, kwijl kwijl kwijl
Ik zie ze uiteindelijk nog in mijn kast te belanden...
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 28 oktober 2012 - 17:30

Bekijk berichtlathyrus, op 27 oktober 2012 - 21:57, zei:

Ik verlang weer maar eens naar een paar schoenen die ik daarnet gezien heb in de Steve Madden winkel in Gent in de Veldstraat, er stonden een paar torenhoge zwarte pumps met van die spijkerstuds er op, schandalig mooi, kwijl kwijl kwijl
Ik zie ze uiteindelijk nog in mijn kast te belanden...

Oh ja die heb ik toen ook zien staan, zijn mooi he!!
Ik verlang van een telefoontje van de Steve Madden winkel!
Heb m'n schoenen bijna een maand geleden besteld en nog altijd niets gehoord.
Morgen dan zelf maar eens bellen :)

Time spent with cats is never wasted

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#99 Geplaatst 28 oktober 2012 - 22:16

ik verlang naar een nieuw en een GOED fototoestel, want het mijne trekt op niks!!! en zeker met witte poezels is het niet simpel om de foto's niet overbelicht te laten zijn!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 28 oktober 2012 - 22:43

Ik verlang naar een dagje zonder hoesten...heb het begin van een longontsteking en loop reeds 8 dagen te hoesten... :cry: :cry:

Morgen nogmaals naar de dokter... :misselijk: :misselijk:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#101 Geplaatst 28 oktober 2012 - 23:55

Bekijk berichtSteffie_G, op 28 oktober 2012 - 17:30, zei:

Oh ja die heb ik toen ook zien staan, zijn mooi he!!
Ik verlang van een telefoontje van de Steve Madden winkel!
Heb m'n schoenen bijna een maand geleden besteld en nog altijd niets gehoord.
Morgen dan zelf maar eens bellen :)

ja ze zijn heel mooi.
Kwijl kwijl
Ik heb meer dan een jaar lopen kwijlen op een ander paar dat ik dan onlangs toch eindelijk gekocht heb, dat zijn ook zwarte en er staan ook zo een soort van zwarte uitsteeksels op overal maar geen spijkerstuds zoals op t paar waar ik nu dan dol op  ben en hadden die met die spijkerstuds er al gestaan toen ik dat ander paar wou gaan kopen dan had ik toch die met de spijkerstuds genomen en de andere laten staan.
Maar ja, ze stonden er nog niet, verdikke.
En nu zou ik ze natuurlijk heel graag willen.
Heel heel heel graag.
Maar ik vind het tegelijkertijd ook een beetje zot om weer een paar zwarte te kopen als ik net een paar zwarte gekocht heb.
Ik vind het dan logischer en verstandiger om als ik terug een paar zou kopen dan een paar in een ander kleur te kopen.
Het zijn toch dure schoenen vind ik (alhoewel iedere kwaliteitsschoen toch ongeveer zoveel kost volgens mij en 130 tot 160 euro voor een paar kwaliteitsschoenen toch niet ontzettend duur is) en beter wat diversiteit er in steken in t geen wat je aanschaft...
Maar het schoenen duivelinnetje  in mij fluistert (zeg maar roept) in mijn oor dat het niet uitmaakt dat ze ook zwart zijn, dat ze toch anders zijn dan mijn andere en dat ik ze toch moet kopen, dat ik heel heel blij ga zijn als ik ze koop...
Toch mezelf maar proberen bedwingen
We hebben geen budget om iedere maand zo een paar schoenen aan te schaffen die ik niet dagelijks kan dragen en alleen maar bij bepaalde gelegenheden kan dragen.
En ze gaan ongetwijfeld nog vele andere modellen binnenkrijgen waarvan ik er dan ook meerdere graag ga van zien en als die dan nog in een kleurtje zouden zijn (liefst geel) zou dat toppie zijn als ik daar dan een paar kan van aanschaffen
Dus terwijl ik zin heb om morgenvroeg toch maar de trein op te stappen en dan richting veldstraat te gaan ga ik toch maar netjes thuisblijven tot ik moet vertrekken naar t kliniek voor mijn scan...je kan niet alles willen, alé, je kan wel alles willen maar niet alles krijgen
Er zal hier wel niemand komen lezen die in zichzelf denkt dat ze heel graag Nadine eens blij willen maken en die om een paar spijkerstudpumps in maat 40 in de winkel van Steve Madden zullen gaan voor mij  om me daar mee te verrassen :goofy: :oops: :p
Amai, jij wacht al meer dan een maand op jouw schoenen?
Dat duurt nogal lang jong, dacht dat dat toch vlugger ging gaan als je iets bestelde
Ik zou toch ook zelf eens bellen, wie weet zijn ze gewoon je telefoonnummer kwijtgeraakt ofzo en staan je schoenen al lang op jou te wachten
Ik hoop dat je snel om je schoenen mag gaan

Bekijk berichtMauro, op 28 oktober 2012 - 22:43, zei:

Ik verlang naar een dagje zonder hoesten...heb het begin van een longontsteking en loop reeds 8 dagen te hoesten... :cry: :cry:

Morgen nogmaals naar de dokter... :misselijk: :misselijk:

veel courage en beterschap toegewenst !
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#102 Geplaatst 29 oktober 2012 - 09:36

Ja ik ken dat probleem, ik heb toen in de winkel ook nog super mooie schoenen gezien. Van die enkellaarsjes met gespen over *kwijl*
Maar hier hebben we idd ook niet het budget om alles te kopen wat we willen.
Net hetzelfde als de kledingslijn bij Cora Kempermann. Die hebben zalige kleding hangen, ben er helemaal aan verslaafd.
Maar hét grote probleem is dat alles er vrij duur is en de collectie elke week ( :trance: ) veranderd.
En elke keer hangen er zeker wel 3 tot 4 kledingsstukken bij die ik super mooi vind en me beeldig staan.
En ja het duiveltje zit ook altijd in mijn oor te fluisteren, maar mijn portemonee begint al hevig te janken bij het idee alleen al.

Maar gelijk je zegt, als ik echt iets wil kopen (voor de aankomende feestdagen) dan zal ik nog wel eens gaan kijken en zowiezo dat ik dan iets moois vind :)
Want ze hebben altijd wel iets moois liggen, maar je kan niet alles hebben

Straks eens bellen ja, want een maand vind ik nu toch echt wel heel lang. Ze hebben mn nummer in hun bestel boek opgeschreven en ik heb er laten bijschrijven dat als ik niet opneem dat ze een voicemail moeten achterlaten, want met mijn moeilijke werkuren kan ik niet altijd opnemen.

Hopelijk kan ik ze dan zaterdag gaan afhalen, want zondag hebben we een etentje ^^altijd leuk om dat iets nieuws aan te kunnen doen

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#103 Geplaatst 29 oktober 2012 - 09:59

Waren die enkellaarsjes in 3 kleuren? Oa in t blauw en t zwart?
Ai ai ai, I am shoe addicted
En nu valt plots mijn euro, misschien zijn die met die spijkerstuds wel van leer, ik weet het eigenlijk niet, ik koop uit principe geen lederen schoenen maar dan gaan mijn principes nu wel aan t wankelen , toch voor even (ik hoop dat ze niet van leer zijn)
Amai, bij die kledinglijn waar je over spreekt verandert iedere week de collectie? :trance:
Dan moet je toch al redelijk wat inkomen hebben om dat te kunnen volgen
Spijtig hé als je dan iets ziet hangen dat je echt beeldig zou staan en je dat dan moet laten hangen.
Alhoewel, ik heb dat probleem tegenwoordig niet meer, niks staat mij nog beeldig (ik  ben 20 kg verzwaard door defecte schildklier en lymfeklieren ), ik hoop wel dat ik dat probleem met den tijd terugkrijg
alé, ik ga eens goed duimen voor je dat je zondag je schoenen kan aandoen
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#104 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:12

Ik denk dat ik je teleur zal moeten stellen, de schoenen die ik toen gepast heb (die enkellaarsjes) en die dat ik besteld heb zijn beiden van leer.
Dus ik vermoed dat die pumps ook van leer zullen zijn. Anders moet je is op de site gaan kijken, staat er normaal gezien wel bij.

Ik had dat probleem vroeger ook, ik was van 60kg naar 90kg gegaan (vanwege enorm veel stress en miserie op het werk) heb dan een lange tijd thuis gezeten en wat doe je dan? Eten, eten, eten.
Maar nu ben ik weer 15 kg afgevallen :) dus ik begin mezelf weer een beetje mooi te vinden en dan sta je ineens zoveel beter met kleding als je jezelf mooi vind. Of toch mooier als voordien

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#105 Geplaatst 29 oktober 2012 - 10:20

De pumps die ik verleden keer gekocht heb waren volgens verkoopster geen leer, ben vergeten wat het wel was
Dju toch

Bewerkt door lathyrus, 29 oktober 2012 - 10:20.

Geplaatste afbeelding