Spring naar inhoud

- - - - -

pg 3 Kleinzoon geboren + foto's..

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 11 januari 2013 - 22:42

Nu Wendy heeft vandaag weer haar wekelijkse controlle bezoekje in het ziekenhuis gehad en ze had al een kleine cm ontsluiting en begin van de avond verloor ze haar bloedprop dus ben benieuwd of ik vannacht uit bed word gebeld(ik mag bij de bevalling zijn), zo spannend weer..
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#32 Geplaatst 11 januari 2013 - 22:50

spannend Janet! Ik duim voor een snelle en voorspoedige bevalling en dat Wendy haar baby maar snel in haar armen mag sluiten :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 11 januari 2013 - 23:08

Wij duimen hier allemaal voor Wendy!!! We wensen haar een vlotte bevalling en een wolk van een babyzoontje!!
Wat zal Dani fier zijn he!!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#34 Geplaatst 11 januari 2013 - 23:54

Wij duimen hier ook volop mee, hopelijk heeft ze een snelle en vlotte bevalling en kunnen jullie heel snel dat baby meisje vast houden. :duim: :duim: :duim:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 12 januari 2013 - 07:55

Veel succes aan je dochter en de kleine spruit! Een vlotte bevalling gewenst :d
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#36 Geplaatst 12 januari 2013 - 08:34

Héél veel succes Janet. :duim: :duim:
Dat worden spannende dagen alvast.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 12 januari 2013 - 10:37

Spannend :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 12 januari 2013 - 12:12

Oh, bijna oma! :lol2:  Ik duim dat alles heel vlot mag verlopen voor de mama en voor jou! :thumb: :geluk:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 12 januari 2013 - 12:16

Wat spannend zeg!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#40 Geplaatst 12 januari 2013 - 12:48

ik hoop ook op een vlotte bevalling en een gezonde baby
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#41 Geplaatst 12 januari 2013 - 13:26

Dank jullie wel allemaal, ik hou jullie op de hoogte hoor, ben niet zo heel veel online momenteel want het is nogal hectisch hier want Peter lig ook in het ziekenhuis dus ik ren van het ziekenhuis weer  naar me dochter en weer naar huis naar me katjes dus , dus niks loop momenteel normaal maar heb wel gisterenavond weereens foto's van me katjes gemaakt die ga ik hier gauw neerzetten en hopelijk dan ook gauw foto's van me kleinzoon die dan hopelijk geboren is..
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#42 Geplaatst 12 januari 2013 - 19:01

Oei ja een jongen, zat effe mis.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 13 januari 2013 - 17:07

Bekijk berichtbrithany, op 12 januari 2013 - 13:26, zei:

Dank jullie wel allemaal, ik hou jullie op de hoogte hoor, ben niet zo heel veel online momenteel want het is nogal hectisch hier want Peter lig ook in het ziekenhuis dus ik ren van het ziekenhuis weer  naar me dochter en weer naar huis naar me katjes dus , dus niks loop momenteel normaal maar heb wel gisterenavond weereens foto's van me katjes gemaakt die ga ik hier gauw neerzetten en hopelijk dan ook gauw foto's van me kleinzoon die dan hopelijk geboren is..

Oppassen dat jezelf niet voorbij loopt he Janet....!
Veel sterkte!!!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#44 Geplaatst 15 januari 2013 - 11:09

Nu ik ben gisteren weer Oma geworden van een prachtige kleinzoon, alles is goed gegaan en hij heet Jason.

Tijdens de zwangerschap kreeg me dochter te horen dat de baby een hartkwaal heeft en dat het een downkindje is, dus we wisten helemaal niet hoe de baby het zou gaan doen als het geboren is vanwege zijn hartje, dus er stond een heel team artsen te wachten om direckt de baby op te vangen na de geboorte, maar Jason heeft tot nu toe iedereen verbaasd en heeft een zeer goede start gemaakt, hij begon gelijk te huilen (hoe blij kan je zijn met huilen op zo moment haha) en hoefde maar een half uurtje in de couveuse, en hij dronk ook goed dus tot nu toe gaat het allemaal helemaal goed.

Hij ligt nog wel op de ic maar zo als het er nu uit ziet mag hij misschien vandaag al naar de kamer van Wendy toe.

Dani is ook helemaal trots op zijn kleine baby broertje, en vandaag ging hij trakteren op beschuit met muisjes op zijn school.

En dan nu de foto's van ons kleine knappe kleinzoon Jason, hij weegt 2632 gram..

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 15 januari 2013 - 11:42

Hey Omaatje!!!!!! Van harte proficiat met je 2de kleinzoon!!!
Jason is zo'n schatje!! Ik ben zo blij dat de geboorte vlot en zonder complicaties verlopen is!!