Spring naar inhoud

- - - - -

Deugenieten en hun streken met foto

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 22 oktober 2012 - 11:49

droppie is erg van de streken. Zo kan ik niks op het plankje boven mijn wastafel laten liggen, want ze klimt in de wasbak en gaat er vandoor met mijn oorbellen, of ze gooit een heel bakje met wattenstaafjes om.
Als ik bloemen krijg zet ik die zo hoog mogelijk anders overleven ze niet.
Verder zijn mijn katjes best wel braaf... Ik kan gerust eten laten staan.
O en dat er nig gedn gaten in het gordijn zitten is me een raadsel want daar durft droppie ook nog weleens in te klimmen, maar niet voor lang want ik haal der gewoon uit en zet haar lekker weg.

Bewerkt door Anousje, 22 oktober 2012 - 11:50.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 22 oktober 2012 - 12:26

Hier zijn ze ook best braaf, enkel de whiskas-snoepjes hebben ze eens omgegooid en 1 keer ook een plant :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• 125 Angel en Simba.jpg
  • Nette 492 en Daisy, plant op de grond.JPG
  • Nette 497.JPG

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 22 oktober 2012 - 13:18

:ha wat een vindingrijke katjes.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 23 oktober 2012 - 13:12

En dit voorval was ik al bijna vergeten... Bruce vond dat de kerstboom nogal in de weg stond :x ik ben eens benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn met onze drie gevallekes.

Bijgevoegde thumbnails

• Afbeelding 039.jpg

ekipS
ekipS
  • 886 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 12 november 2012 - 15:41

Bekijk berichtMurron, op 23 oktober 2012 - 13:12, zei:

En dit voorval was ik al bijna vergeten... Bruce vond dat de kerstboom nogal in de weg stond :x ik ben eens benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn met onze drie gevallekes.

neenee, da's kunst! :d

James' rule : Always accompany guests to the bathroom. It is not necessary to do anything, just sit and stare.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 12 november 2012 - 15:43

Bekijk berichtekipS, op 12 november 2012 - 15:41, zei:

neenee, da's kunst! :d

:ha :ha ja, onze Bruce is nogal kunstzinnig, volgende kerst een nieuwe hype in Vlaanderen: de neerliggende kerstboom Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 12 november 2012 - 18:24

:thumb: Had dit topic nog niet gezien :oops: Hier maken ze eigenlijk niet veel rommel, ja ik kan geen kartonnen doos laten staan want die bijten ze helemaal aan flarden, is ook zo weer opgetruim :) Dekentjes en mandjes graven ze altijd ondersteboven of die liggen ergens een heel eind verder. Zal wel beteren met ouder worden Ventteke ;)
sorry laatste keer

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 13 november 2012 - 09:26

geweldig om al die foto's te zien van dat kattenkwaad :thumb: stiekem moet je daar toch altijd zo mee lachen hé, ookal ben je een klein beetje kwaad :lachen:
banner

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 14 november 2012 - 12:53

Id. Liz, kwaad kunt ge er niet op zijn! Maar lachen is er het eerste moment ook ni bij. Het is eens even hard jammeren, vlug oppoetsen, en weer vergeten, maar over sommige gebeurtenissen wordt toch herhaaldelijk gesproken of gevraagd. Van hebben ze nog wat uitgespookt??? :ha :ha :ha :ha
KS2015

Jacqje
Jacqje
  • 850 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 14 november 2012 - 19:03

Geplaatste afbeelding

Tibbe die zojuist m'n eten wilde pikken, dat niet mocht, ik heb van tafel wilde halen en het kaarsen ding mee trok!
Geplaatste afbeelding

jeeminee
jeeminee
  • 76 berichten

#26 Geplaatst 19 november 2012 - 09:56

ohhhh!!!!! dat is niet leuk thuiskomen! haha!

herkenbaar ook! :d  de toiletdeur moet echt dicht ,anders wordt de rol aan flarden gescheurd en ligt de boel door de tent. (ook een keer met de keukenrol gebeurd....)
In de planten heb ik nu aluminiumfolie. weliswaar niet zo'n mooi gezicht, en er wordt wel eens tactisch een stuk weer uit gehaald,maar het helpt wel tegen bergen aarde in de kamer..:)

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#27 Geplaatst 12 december 2012 - 16:54

Het is weer zo ver , ze hebben het weer vlaggen vandaag, zoal wij dat zeggen
Eerst in de keuken
IMG_3685.JPG
Dan in de slaapkamer , het schap in de kleerkast leeg
Is dat nu omdat ik zoveel aandacht aan onze terry moet besteden?

KS2015

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 13 december 2012 - 10:50

Scherven brengen geluk ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 13 december 2012 - 11:32

Bekijk berichtcatherine, op 21 oktober 2012 - 22:19, zei:

Hier hebben ze ook al vanalles uitgestoken, maar heb er geen foto"s van, meestal sta ik op dat moment me op te jagen. :lachen:
Dat ja :d

Tayla
Tayla
  • 39 berichten

#30 Geplaatst 13 december 2012 - 11:49

Wilson en Daisy zijn precies vrij braaf op dat vlak, maar ik let er altijd wel op dat ze niet aan al mijn spullen kunnen. Ze zijn ook nog wel klein, dus ze kunnen nog niet op 't aanrecht in de keuken springen, hoewel ik mijn hart vasthou voor de dag dat ze dat wel kunnen... Ik sluit ook de keukendeur als ik overdag weg ben, en in de slaapkamer steek ik alles waar ze niet mogen aankomen in mijn kleerkast. Vooral draden van apparaten zijn heel aantrekkelijk, en die kan je niet zomaar wegsteken, dus dan moet ik wel eens boos zijn :d

Nog steeds aan 't twijfelen over een klein kerstboompje, maar dan zal ik eerst kerstballen moeten vinden die tegen een stootje kunnen denk ik...