Spring naar inhoud

- - - - -

Deugenieten en hun streken met foto

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 11 februari 2013 - 18:59

wow, das ni zo leuk :o

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 11 februari 2013 - 19:33

heb gelukkig een tijdje geleden een nieuwe gekocht met een actie op zooplus
maar heb nog geen energie gevonden om deze in elkaar te zetten...

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 11 februari 2013 - 20:12

Oei, zie dat hier ook nog gebeuren! Hoe ze soms met drie op die krabpaal springen en bewegen dat die dan doet!
KS2015

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 16 februari 2013 - 18:42

Vanaf heden ga ik er ook foto's van nemen!!
Vorige week nog had onze Jo de "kattenkast" (waar het eten en de snoepjes voor de katjes in zit) met 1cm open laten staan. Natuurlijk heeft ons snoopy er zolang aan getrokken tot ze er een zakje Temptations uit kon peuteren. Madammeke had er dan met haar scherpe tandjes een hele reeks gaatjes in gebeten; 's Morgens vonden we het leeggeroofde zakje in een hoek van de living.....!

Op onze vensterbank in de living staat (stond...) een mooie pot met een bloeiende plant. Toen we vorige week 's morgens in de living kwamen, lag de pot aan scherven op de grond, de aarde lag overal...! Ggggrrrrrrrrrr

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 26 februari 2013 - 15:19

Amai zegt, als men denkt dat katten niet evenveel schade kunnen veroorzaken als een hond heeft men het duidelijk mis!  Wat een boel :d  De onze is al wat oud dus hij maakt niet echt veel kapot aangezien hij meestal in luilekkerland is.  Een heel ambetant probleem, wat gelukkig voorbij lijkt te zijn, was dat hij na een paar weken bij ons plots begon te sproeien in huis.  Blijkbaar was hij te laat gecastreerd, wss in het dierenasiel pas, en dan doen ze dat nog soms uit gewoonte.   Niet zo grappig!  Een keer op de poot van men boekenkast toen we er gewoon bij waren.  Ineens hoorden we pssss en meneer stond daar maar te plassen.
Nog erger was toen ik na kerst men koffertje met men mooi jurkje dat ik voor kerst had gekocht in de kamer had laten liggen.  Uit luiheid had ik het niet direct geleegd.  Bad mistake.  Een paar weken later leegde ik het en merkte ik dat men jurk nat was.  Ja man, die geur was er niet uit te krijgen en aangezien het delicaat was, was het door het wassen kapot.  Goodbye dress, toch een keer kunnen aandoen..  En de koffer, manman, die kun je niet in de machine steken.  Ik in de douche gegooid, meermaals met heet water gesproeid, vanalles van geurige producten in gegooid om het weg te krijgen.  Hielp aan geen kanten. Uiteindelijk dan maar wekenlang op het teras in de sneeuw gezet, en dat heeft geholpen.
Gelukkig is hij er precies mee gestopt, alhoewel, vorige maand was het weer prijs op een handdoek.  Duidelijk tolereert Frankie geen wanorde of hij plast erop lol.  Kattenpis is echt the worst, die geur is niet te doen.

Hij houdt ook van overgeven op vervelende plekken.  Eenmaal, redelijk hilarisch aangezien ik al op men werk was, net naast het hoofd van mijn vriend.  Die werkt lekker wakker met bleeeurkgeluiden en een plas braaksel net naast hem.  Ook eens onder het bed, lekker makkelijk te bereiken.  En eens over de lp's, die gelukkig nog in plastiek waren.
Achteraf wel grappig, op het moment zelf, minder :p

Bewerkt door _Athena_, 26 februari 2013 - 15:21.

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 01 maart 2013 - 18:20

Bekijk berichtLut, op 16 februari 2013 - 18:42, zei:

Vanaf heden ga ik er ook foto's van nemen!!
Vorige week nog had onze Jo de "kattenkast" (waar het eten en de snoepjes voor de katjes in zit) met 1cm open laten staan. Natuurlijk heeft ons snoopy er zolang aan getrokken tot ze er een zakje Temptations uit kon peuteren. Madammeke had er dan met haar scherpe tandjes een hele reeks gaatjes in gebeten; 's Morgens vonden we het leeggeroofde zakje in een hoek van de living.....!

Op onze vensterbank in de living staat (stond...) een mooie pot met een bloeiende plant. Toen we vorige week 's morgens in de living kwamen, lag de pot aan scherven op de grond, de aarde lag overal...! Ggggrrrrrrrrrr

Amaai was jo dan niet ziek na zoveel snoepjes?
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Jacqje
Jacqje
  • 850 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 06 maart 2013 - 16:54

Ik was eventjes de deur vergeten....

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 07 maart 2013 - 09:06

:ha :ha :ha
banner

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 12 maart 2013 - 20:14

Zo vind ik mijn tapijten in de badkamer iedere ochtend :p
Geplaatste afbeelding

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 13 maart 2013 - 14:13

De deugenieterij blinken uit de oogjes! prachtig omte zien! :loveshower: :loveshower: :loveshower: ;)
KS2015

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#56 Geplaatst 08 april 2013 - 22:26

Pluche heeft de pennen uitgestald, zodat ik makkelijker kan kiezen 8)
IMG_6402.JPG

Bewerkt door Evyke81, 08 april 2013 - 22:26.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#57 Geplaatst 09 april 2013 - 09:29

Hihihi jullie katten zijn geweldig :d
Toch lief van Pluche hé! En zo mooi gespreid zodat je er zeker geen enkel over het hoofd zou zien :x

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#58 Geplaatst 09 april 2013 - 10:52

:lachen: kleine duiveltjes zijn het  :x
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#59 Geplaatst 09 april 2013 - 11:02

Ik zie al 5 potloden liggen met figuurtjes op.  Misschien maar eens kuis houden in die pennen ook :lachen:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#60 Geplaatst 14 april 2013 - 19:12

:lachen: :lachen: :lachen:
KS2015