Deugenieten en hun streken met foto
#47 Geplaatst 11 februari 2013 - 19:33
maar heb nog geen energie gevonden om deze in elkaar te zetten...
#48 Geplaatst 11 februari 2013 - 20:12
#49 Geplaatst 16 februari 2013 - 18:42
Vorige week nog had onze Jo de "kattenkast" (waar het eten en de snoepjes voor de katjes in zit) met 1cm open laten staan. Natuurlijk heeft ons snoopy er zolang aan getrokken tot ze er een zakje Temptations uit kon peuteren. Madammeke had er dan met haar scherpe tandjes een hele reeks gaatjes in gebeten; 's Morgens vonden we het leeggeroofde zakje in een hoek van de living.....!
Op onze vensterbank in de living staat (stond...) een mooie pot met een bloeiende plant. Toen we vorige week 's morgens in de living kwamen, lag de pot aan scherven op de grond, de aarde lag overal...! Ggggrrrrrrrrrr
#50 Geplaatst 26 februari 2013 - 15:19

Nog erger was toen ik na kerst men koffertje met men mooi jurkje dat ik voor kerst had gekocht in de kamer had laten liggen. Uit luiheid had ik het niet direct geleegd. Bad mistake. Een paar weken later leegde ik het en merkte ik dat men jurk nat was. Ja man, die geur was er niet uit te krijgen en aangezien het delicaat was, was het door het wassen kapot. Goodbye dress, toch een keer kunnen aandoen.. En de koffer, manman, die kun je niet in de machine steken. Ik in de douche gegooid, meermaals met heet water gesproeid, vanalles van geurige producten in gegooid om het weg te krijgen. Hielp aan geen kanten. Uiteindelijk dan maar wekenlang op het teras in de sneeuw gezet, en dat heeft geholpen.
Gelukkig is hij er precies mee gestopt, alhoewel, vorige maand was het weer prijs op een handdoek. Duidelijk tolereert Frankie geen wanorde of hij plast erop lol. Kattenpis is echt the worst, die geur is niet te doen.
Hij houdt ook van overgeven op vervelende plekken. Eenmaal, redelijk hilarisch aangezien ik al op men werk was, net naast het hoofd van mijn vriend. Die werkt lekker wakker met bleeeurkgeluiden en een plas braaksel net naast hem. Ook eens onder het bed, lekker makkelijk te bereiken. En eens over de lp's, die gelukkig nog in plastiek waren.
Achteraf wel grappig, op het moment zelf, minder

Bewerkt door _Athena_, 26 februari 2013 - 15:21.
#51 Geplaatst 01 maart 2013 - 18:20
Lut, op 16 februari 2013 - 18:42, zei:
Vorige week nog had onze Jo de "kattenkast" (waar het eten en de snoepjes voor de katjes in zit) met 1cm open laten staan. Natuurlijk heeft ons snoopy er zolang aan getrokken tot ze er een zakje Temptations uit kon peuteren. Madammeke had er dan met haar scherpe tandjes een hele reeks gaatjes in gebeten; 's Morgens vonden we het leeggeroofde zakje in een hoek van de living.....!
Op onze vensterbank in de living staat (stond...) een mooie pot met een bloeiende plant. Toen we vorige week 's morgens in de living kwamen, lag de pot aan scherven op de grond, de aarde lag overal...! Ggggrrrrrrrrrr
Amaai was jo dan niet ziek na zoveel snoepjes?

#56 Geplaatst 08 april 2013 - 22:26

Bewerkt door Evyke81, 08 april 2013 - 22:26.
#57 Geplaatst 09 april 2013 - 09:29

Toch lief van Pluche hé! En zo mooi gespreid zodat je er zeker geen enkel over het hoofd zou zien

#59 Geplaatst 09 april 2013 - 11:02