Spring naar inhoud

- - - - -

Deugenieten en hun streken met foto

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
johantroupin
johantroupin
  • 14 berichten

#61 Geplaatst 27 april 2013 - 10:26

Onze carusse heeft de onkontroleerbare dwang om in de handtas gaan te zitten/ liggen als die onbeheerd op tafel staat.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg
  • image.jpg

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 06 mei 2013 - 20:49

Voor ene keer eens geen kattenkwaad van de Winston (waar gaan we dat schrijven...) maar toch net een hilarisch moment

'k Had van mijn Zooplus puntjes een Trixie Kattenhol besteld, vandaag is het toegekomen en het staat nu in de living voor de katjes.
Plots zie ik mijne goed uit de kluiten gewassen Winston zich in het kattenholletje wurmen, hij heeft zich daarin willen omdraaien en toen is het kattenholletje opzij gekanteld en nog eens gekanteld, met hem erin. Hij heeft dus een goeie koprol gedaan met mandje en al.
Goh amai, dat was lachen.... 'k zal dat beeld nog niet te rap vergeten :slach: :slach: :slach:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 08 mei 2013 - 17:31

Winston maakte er meteen een Trixie kantelhol van :lachen: Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 08 mei 2013 - 17:34

Bekijk berichtARIZONA, op 08 mei 2013 - 17:31, zei:

Winston maakte er meteen een Trixie kantelhol van :lachen: Geplaatste afbeelding

Schitterend! :slach: :slach: :slach:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 04 juni 2013 - 12:33

Ik heb zo het idee dat ze zich heel erg geamuseerd hebben deze voormiddag...
Geplaatste afbeelding
De verdachte schuldige is links in beeld te zien. :)

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#66 Geplaatst 04 juni 2013 - 18:55

Dit gebeurt hier elke keer, als ik wat langer wil slapen, dat is hun deugnieterij om te zeggen, voilà eigen schuld :o Wel grappig!
KS2015

Xiedubbel
Xiedubbel
  • 604 berichten

#67 Geplaatst 09 juni 2013 - 08:55

Geweldig thema, schitterend :slach:

Eni
Eni
  • 15 berichten
  • 1 katten

#68 Geplaatst 10 juni 2013 - 16:05

Bekijk berichtjohantroupin, op 27 april 2013 - 10:26, zei:

Onze carusse heeft de onkontroleerbare dwang om in de handtas gaan te zitten/ liggen als die onbeheerd op tafel staat.

Ik heb dus per ongeluk op dat rode knopje geduwd ipv op het groentje! Weet niet hoe ik het ongedaan moet maken!
Onze Zodi doet dat ook altijd, liefst in mijn werkzak! ;-)

Met onze nieuwste aanwinst Edin, liggen we ganse dagen plat van't lachen. Gisteren is hij zelfs pardoes in een vol bad met badschuim gesprongen!
Life's too short, ENJOY!!!!

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 28 oktober 2013 - 20:13

Hihi , ik ben altijd zooo boos als mijn kleine deugnieten iets mispeuterd hebben, dat ik vergeet een foto te te trekken, en achteraf denk ik " had ik maar een foto getrokken "

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#70 Geplaatst 31 oktober 2013 - 15:41

Leuke foto's!! Yvonne, Yvette en Juleke hebben eigenlijk weinig of niks uitgespookt. Maar heb vandaag een half uur kaarsvet van de laminaat mogen krabben :trance: Gisteravond duwde ons Racheleke heel relax een grote houten theelichthouder met haar pootje omver, langs alle kanten kaarsvet gevonden vandaag. Voor de rest spookt ze niet zo veel uit, maar ben wel eens benieuwd voor de kerstboom :louche:

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 31 oktober 2013 - 16:02

Die van ons zijn ook meesters in  kattenkwaad.

Zino heeft van de week zijn gat verbrand door langs de kaars te gaan zitten.  We hadden het eerst niet door, maar we roken het en hij zat daar ook zo gekke bekken te trekken.

Gisteren kwam ik thuis en vond mijn sporttopje midden op de trap.  Dat hing te drogen nadat ik het gewassen had.  Ze hebben het blijkbaar van de stoel getrokken, door de living gesleept, door de gang en dan de trap op.  In het midden van de trap zijn ze dan denk ik moe geworden en hebben ze besloten niet verder te slepen maar het gewoon helemaal af te sabberen.

Topje is terug rijp voor de was :louche:

Verder heb ik enkel 2 kamer planten in de badkamer want daar mogen zij niet zonder toezicht komen.  Planten worden hier vakkundig gecomposteerd.  En heel de vloer ermee bemest.

Maar het zijn schatjes hoor :dancer:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 07 november 2013 - 18:38

Toen ik daarstraks thuis kwam van het werk zag ik stukjes gele spons verspreid door het hele huis... Dora heeft de badkamerspons dus in haar klauwen gekregen. Ik heb geen foto's van de rommel, mijn eerste gedacht was om de stofzuiger boven te halen. Ik heb net wel een foto getrokken van het mini stukje spons dat overblijft:

20131107_183104.jpg

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 07 november 2013 - 20:17

Bekijk berichtFietje26, op 07 november 2013 - 18:38, zei:

Toen ik daarstraks thuis kwam van het werk zag ik stukjes gele spons verspreid door het hele huis... Dora heeft de badkamerspons dus in haar klauwen gekregen. Ik heb geen foto's van de rommel, mijn eerste gedacht was om de stofzuiger boven te halen. Ik heb net wel een foto getrokken van het mini stukje spons dat overblijft:

Bijlage 20131107_183104.jpg

:lachen:
'k Dacht dat ik haar beter opgevoed had :oops: :lachen:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 08 november 2013 - 18:38

Bekijk berichtSabine2, op 07 november 2013 - 20:17, zei:

:lachen:
'k Dacht dat ik haar beter opgevoed had :oops: :lachen:

Toch niet wat sponzen betreft. Tijdschriften worden hier ook aan flarden gescheurd :ha

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 08 november 2013 - 18:40

:oops: :lachen: :lachen: :lachen: