Spring naar inhoud

- - - - -

Lots of Fluff Little Miss Trouble

• Log in om te reageren
267 reacties op dit onderwerp
Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#136 Geplaatst 25 januari 2013 - 09:04

Danku! Hahah :lachen:
Als we maar eens onnozel kunnen doen en lachen hé ;)

Weer super mooie foto's! Is dat een 2de hobby van jou? Jij hebt steeds zo'n goede lichtinval!  Gewoon "perfecte" plaatjes ;)
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#137 Geplaatst 25 januari 2013 - 09:16

ooh, zo'n prachtige foto's alweer :loveshower:

ik zie hier ook duidelijke tekens van flosgedrag hoor, tandhygiëne staat duidelijk hoog op het lijstje van verzorging bij de fluffers :mrgreen:

banner

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#138 Geplaatst 25 januari 2013 - 09:30

wat een prachtige foto's weer :love:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#139 Geplaatst 25 januari 2013 - 10:31

Bekijk berichtJo, op 25 januari 2013 - 09:04, zei:

Danku! Hahah :lachen:
Als we maar eens onnozel kunnen doen en lachen hé ;)

Weer super mooie foto's! Is dat een 2de hobby van jou? Jij hebt steeds zo'n goede lichtinval!  Gewoon "perfecte" plaatjes ;)

Ik denk inderdaad heel veel keren per dag "dat zou een mooie foto zijn" en dan grijp ik m'n toestelletje en trek wat foto's. Ik vind dat inderdaad heel plezant om te doen, ook op vakantie ben ik diegene die de foto's maakt. Met als gevolg dat we een keer 3 weken weg waren en er welgeteld 4 foto's waren waar ikzelf opstond  :louche:
Nu, tussen ons gezegd en gezwegen, want ik wil niet dat iedereen dat weet en denkt :gek: :gek: :gek: ...toen de kittens er waren heb ik heel veel tijd op de grond doorgebracht met mijn camera. Ik heb van dat eerste nestje dan ook meer dan 3000 foto's op mijn pc staan. En zal ongeveer het 5 voudige gewist hebben  wegens "niet goed genoeg". ;)

Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#140 Geplaatst 25 januari 2013 - 10:54

Bekijk berichtsnoopy, op 25 januari 2013 - 10:31, zei:

Ik denk inderdaad heel veel keren per dag "dat zou een mooie foto zijn" en dan grijp ik m'n toestelletje en trek wat foto's. Ik vind dat inderdaad heel plezant om te doen, ook op vakantie ben ik diegene die de foto's maakt. Met als gevolg dat we een keer 3 weken weg waren en er welgeteld 4 foto's waren waar ikzelf opstond  :louche:
Nu, tussen ons gezegd en gezwegen, want ik wil niet dat iedereen dat weet en denkt :gek: :gek: :gek: ...toen de kittens er waren heb ik heel veel tijd op de grond doorgebracht met mijn camera. Ik heb van dat eerste nestje dan ook meer dan 3000 foto's op mijn pc staan. En zal ongeveer het 5 voudige gewist hebben  wegens "niet goed genoeg". ;)

Ik ben ook zo, ik zou van alles en iedereen foto's nemen. Toen we in Ierland waren op één dag 250 foto's? :Ooops:
Maar ik hou enorm van foto's herbekijken, ik vind dat super om dan herinneringen op te halen.
Maar seg, wat denk je, ik maak lekkere hapjes en voorzie een lekker drankje en we starten de diashow bij jou? :cheer:

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.280 berichten

#141 Geplaatst 25 januari 2013 - 23:13

:love: Genietend in de zon op de ton ...mooi gerijmd Snoopy ...Miss Trouble ongegeneerd de tanden flossen ...en echt ijdeltuitje geworden ... bij gebrek aan echte poezenflos , dan maar het gordijnkoordje pakken héé !!! :lachen: :lachen: :lachen:

Bewerkt door Casper-Cartouche, 25 januari 2013 - 23:16.

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 26 januari 2013 - 00:58

wt is ze een echte prinses  zo genietend van de zon op de mooie ton , ik wou dt ik nr de show kon komen en haar in het echt zien , :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Guest_Lilien_*
Guest_Lilien_*

#143 Geplaatst 26 januari 2013 - 15:22

Waauw wat is ze mooi!!! Zoveel veranderd al!!
Heel mooi donker masker he! Hoe oud is zij nu?
Ons Tulin is ook een seal bicoulour maar zal zo donker niet zijn.
:hart: :hart: :hart: :hart: :hart:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#144 Geplaatst 26 januari 2013 - 19:02

Merciekes allemaal voor de lieve complimentjes.

@ Lilien: ze is 5 maanden en 3 weken... Niet te geloven hoe snel de tijd weeral gaat.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lilien_*
Guest_Lilien_*

#145 Geplaatst 26 januari 2013 - 19:38

Tulin is nu 6 maanden en 3 dagen en is nog veel lichter dan little miss trouble.
Toch wel leuk hoe hun uiteindelijke kleur een verassing blijft he.
Little miss trouble is een hele mooie meid, al heeft Belle het hart van mijn ventje veroverd!
Hij is een liefhebber van de bicolour blue, waarvan er ooit ook wel nog eentje hier zal belanden. :)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#146 Geplaatst 26 januari 2013 - 20:12

Speciaal voor uw ventje dan sè, onze super lieve meid Belle, net als haar dochter Miss Trouble begonnen als smalle lange meid met een lange staart en intussen uitgegroeid tot een absolute vamp  :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6940.JPG

Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 27 januari 2013 - 12:11

Zou zo als postkaartje door kunnen gaan se :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#148 Geplaatst 27 januari 2013 - 12:14

Mooie kleuren :love: :love:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#149 Geplaatst 27 januari 2013 - 12:20

Wat een super mooie foto !!! :love: :love: