Spring naar inhoud

- - - - -

Lots of Fluff Little Miss Trouble

• Log in om te reageren
267 reacties op dit onderwerp
DWcats
DWcats
  • 213 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 08 november 2012 - 21:30

amaai t is al een hele dame :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 09 november 2012 - 00:25

wt een mooi dolleke is ze ,en zo lief vn uitdrukking :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#48 Geplaatst 09 november 2012 - 16:03

:love4: :love4:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#49 Geplaatst 14 november 2012 - 19:31

Lily komt nog eens piepen...  'k Ben zo verliefd op die blauwe oogjes en dat bruine maskertje :love2: :love2: :love2:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6139.JPG

Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#50 Geplaatst 14 november 2012 - 19:34

oooh, zo ondeugend, ze kijkt alsof ze vanalles gaat uitsteken vind ik ;) volgens mij is ze haar naam meer dan waardig ;) :p

Ohja, ik vind haar tekening wel echt prachtig :loveshower: ik ken daar natuurlijk wel niets van, maar vind haar kopje echt zo mooi :loveshower:
banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#51 Geplaatst 14 november 2012 - 19:59

Ragdoll-patroonles deel 1 voor Liz: de tekening van ons meisje is "bicolor". Je herkent dat patroon gemakkelijk aan de omgekeerde witte V die liefst zo symmetrisch mogelijk is en binnen de buitenste oograndjes blijft.  De "points" die donkerder gekeurd zijn, zijn de staart, de oortjes en het maskertje. Het neusje bij een seal point bicolor zoals ons pruts, is roze. Meestal zijn de voetzooltjes dat ook. Een bicolor ragdoll is de ragdoll met het meeste wit over het hele lichaam. ;)

Op de foto was ze eigenlijk aan het uitbollen...ze had net gedurende een half uurtje een perfecte imitatie van een orkaan door mijn living gegeven :LOL:

Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 14 november 2012 - 20:03

Bekijk berichtsnoopy, op 14 november 2012 - 19:59, zei:

Ragdoll-patroonles deel 1 voor Liz: de tekening van ons meisje is "bicolor". Je herkent dat patroon gemakkelijk aan de omgekeerde witte V die liefst zo symmetrisch mogelijk is en binnen de buitenste oograndjes blijft.  De "points" die donkerder gekeurd zijn, zijn de staart, de oortjes en het maskertje. Het neusje bij een seal point bicolor zoals ons pruts, is roze. Meestal zijn de voetzooltjes dat ook. Een bicolor ragdoll is de ragdoll met het meeste wit over het hele lichaam. ;)

Op de foto was ze eigenlijk aan het uitbollen...ze had net gedurende een half uurtje een perfecte imitatie van een orkaan door mijn living gegeven :LOL:

Aha ik snap het :thumb: en misschien oerdomme vraag, maar waarvoor staat die seal dan :mrgreen: ? en welke andere patronen zijn er dan nog? is een ragdoll altijd point?

Ik moet dringend wat kennis bijschaven, laat die lessen maar komen :p vooral naar de "bezoek de ragdoll" les kijk ik uit alsook naar de "hoe katnap ik een ragdoll" les, of is die niet bij jou te volgen :LOL:

banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#53 Geplaatst 14 november 2012 - 20:15

:lachen: :lachen: :lachen:     Seal is de kleur, zoeteke, seal is de kleur en is bruin  :lachen: :lachen: :lachen:     Belle is een "blue", da's de grijze variant.

Alle ragdolls zijn "points" omdat ze allemaal wel op de één of de andere manier uiteinden hebben die donkerder zijn dan de rest van hun lichaam. Hun points zijn de oren, de snoet, de poten en de staart. En afhankelijk van welk patroon ze zijn, hebben ze dus meer of minder wit. Een goeie uitleg daarover staat op mijn website in de rayon "kleurtjes en patroontjes".

De les "bezoek de ragdoll" komt pas nadat je je status van ragdoll-dummy definitief achter je hebt gelaten... En de les ragdoll-napping kan ik je ook geven...er komen veel :zweep: :zweep: :zweep: en :knuppel: :knuppel: :knuppel:  aan te pas en het gaat je pijn doen...maar als je het persé wil...why not  :louche:

Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 14 november 2012 - 21:48

Bekijk berichtsnoopy, op 14 november 2012 - 20:15, zei:

:lachen: :lachen: :lachen: Seal is de kleur, zoeteke, seal is de kleur en is bruin  :lachen: :lachen: :lachen: Belle is een "blue", da's de grijze variant.

Alle ragdolls zijn "points" omdat ze allemaal wel op de één of de andere manier uiteinden hebben die donkerder zijn dan de rest van hun lichaam. Hun points zijn de oren, de snoet, de poten en de staart. En afhankelijk van welk patroon ze zijn, hebben ze dus meer of minder wit. Een goeie uitleg daarover staat op mijn website in de rayon "kleurtjes en patroontjes".

De les "bezoek de ragdoll" komt pas nadat je je status van ragdoll-dummy definitief achter je hebt gelaten... En de les ragdoll-napping kan ik je ook geven...er komen veel :zweep: :zweep: :zweep: en :knuppel: :knuppel: :knuppel:  aan te pas en het gaat je pijn doen...maar als je het persé wil...why not  :louche:

Seal doet mij echt niet denken aan een kleur, de kleur blue kende ik al maar seal niet :mrgreen: :p :ha :ha ga dus dringend moeten beginnen studeren :p en over die katnap-les zal ik dan toch nog eens nadenken :x :-k :-k

banner

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 15 november 2012 - 00:57

haha die snoopy , wil best eens bij haar nr de ragdolles gaan , kan ik hr mooie flufkes bewonderen , :jump: :love: mijn dori is een seal point Liz :catangel
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 15 november 2012 - 19:28

Bekijk berichtmarleen57, op 15 november 2012 - 00:57, zei:

haha die snoopy , wil best eens bij haar nr de ragdolles gaan , kan ik hr mooie flufkes bewonderen , :jump: :love: mijn dori is een seal point Liz :catangel

Ja, nu zie ik het :) meer de bruine versies dus :mrgreen: ben de pagina op Heidi haar website nog eens gaan doorlezen ook :thumb:

banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 15 november 2012 - 23:02

Bekijk berichtLiz, op 15 november 2012 - 19:28, zei:

Ja, nu zie ik het :) meer de bruine versies dus :mrgreen: ben de pagina op Heidi haar website nog eens gaan doorlezen ook :thumb:

Maandag is 't examen hé! Be prepared!  :zweep: :zweep: :zweep:

Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#58 Geplaatst 16 november 2012 - 07:49

Bekijk berichtsnoopy, op 15 november 2012 - 23:02, zei:

Maandag is 't examen hé! Be prepared!  :zweep: :zweep: :zweep:

oei oei oei oei oei, dan ga ik nog wat lezen en studeren Geplaatste afbeelding :ha :ha

banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#59 Geplaatst 18 november 2012 - 13:30

Lily geniet exceptioneel van een Trouble-less lazy sunday afternoon  :love:   Dat belooft voor straks :louche:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6283.jpg
  • IMG_6285.JPG

Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 18 november 2012 - 15:35

Ongelooflijk hoe ze erin slaagt alsmaar knapper en knapper te blijven worden... :love4: :h :love4: