Spring naar inhoud

- - - - -

Lots of Fluff Little Miss Trouble

• Log in om te reageren
267 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#91 Geplaatst 07 december 2012 - 09:54

Vind je het heel erg als ik nu mijn pc afsluit, mijn werk bij elkaar raap om dit weekend te doen en afkom om naar haar te kijken? :lachen: Haar eerste sneeuwvlokjes :heart: Wat een prachtig kopje :love: Ze kijkt precies een beetje verbaasd.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#92 Geplaatst 07 december 2012 - 10:21

Bekijk berichtkate2, op 07 december 2012 - 09:54, zei:

Vind je het heel erg als ik nu mijn pc afsluit, mijn werk bij elkaar raap om dit weekend te doen en afkom om naar haar te kijken? :lachen: Haar eerste sneeuwvlokjes :heart: Wat een prachtig kopje :love: Ze kijkt precies een beetje verbaasd.

:d    Ze is echt vol bewondering voor die vlokjes, kijkt er bijna dromerig naar. Je hebt wel gelijk hoor, Troubletje is een poesje met enorme mimiek. Je kan echt aan haar snoet aflezen wat ze denkt. Dat maakt haar nog meer :h  dan ze al is.

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#93 Geplaatst 07 december 2012 - 10:41

Bekijk berichtsnoopy, op 07 december 2012 - 10:21, zei:

:d Ze is echt vol bewondering voor die vlokjes, kijkt er bijna dromerig naar. Je hebt wel gelijk hoor, Troubletje is een poesje met enorme mimiek. Je kan echt aan haar snoet aflezen wat ze denkt. Dat maakt haar nog meer :h  dan ze al is.

Ze klinkt fantastisch!! Ze ziet er alleszins fantastisch uit :heart: Maar ze klinkt ook geweldig. Op die voorlaatste foto had zo ook echt een 'blik' in haar ogen :love:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#94 Geplaatst 08 december 2012 - 00:58

een echte prinses , soveel uitdrukking echt prachtig , :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#95 Geplaatst 17 december 2012 - 14:04

Little Miss Trouble's maskertje kleurt aan een razendsnel tempo. Ik verdenk haar ervan stiekem met zelfbruiner in de weer te zijn, waarschijnlijk gewoon gaan kopen door op hare Vespa te springen en te vertrekken op een moment dat ik het niet in de gaten had :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6607.JPG

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#96 Geplaatst 17 december 2012 - 14:09

Of mss doe jij het wel voor de foto :p

Mooie foto van Miss Trouble :love4:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#97 Geplaatst 17 december 2012 - 14:09

Je moet daarmee opletten, je moet ze altijd in de gaten houden want voor je het weet doen ze iets gevaarlijks. Als je geen tijd hebt, wil ik haar gerust een tijdje bij mij houden hoor :x

Een kat kan toch wonderbaarlijk mooi zijn :love: Ze is echt prachtig!

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#98 Geplaatst 17 december 2012 - 22:31

Wauw wat wordt ze toch steeds knapper :) Zo moet ik me ook leren opmaken... Het accentueert haar blauwe oogjes zo mooi :love:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 18 december 2012 - 00:47

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding je maakt me altijd aan het lachen snoopy , wie weet wat die knapperd allemaal uitspookt s'nachts , :lachen: :lol:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#100 Geplaatst 18 december 2012 - 01:34

Bekijk berichtsnoopy, op 17 december 2012 - 14:04, zei:

Little Miss Trouble's maskertje kleurt aan een razendsnel tempo. Ik verdenk haar ervan stiekem met zelfbruiner in de weer te zijn, waarschijnlijk gewoon gaan kopen door op hare Vespa te springen en te vertrekken op een moment dat ik het niet in de gaten had :lachen:
Denk dat ik Miss Trouble ben tegengekomen op hare Vespa tegen hoge snelheid op de Rijmenamsesteenweg .....ennnn......ze was niet alleen hoor ......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#101 Geplaatst 18 december 2012 - 07:41

Bekijk berichtSolotje, op 17 december 2012 - 14:09, zei:

Of mss doe jij het wel voor de foto :p

Mooie foto van Miss Trouble :love4:

:neen: :neen: :neen: :neen: :neen:     No foefelaré op de foto's hé Anja...

Bekijk berichtkate2, op 17 december 2012 - 14:09, zei:

Je moet daarmee opletten, je moet ze altijd in de gaten houden want voor je het weet doen ze iets gevaarlijks. Als je geen tijd hebt, wil ik haar gerust een tijdje bij mij houden hoor :x

Een kat kan toch wonderbaarlijk mooi zijn :love: Ze is echt prachtig!

Als ik écht iemand nodig heb om te catsitten, dan gaat ze naar haar meter... :lachen: :lachen: :lachen: :p :p :p

Bekijk berichtLunake, op 17 december 2012 - 22:31, zei:

Wauw wat wordt ze toch steeds knapper :) Zo moet ik me ook leren opmaken... Het accentueert haar blauwe oogjes zo mooi :love:

'k Zal haar op haar Vespa dan eens richting Gent moeten sturen hé?  :slach:

Bekijk berichtmarleen57, op 18 december 2012 - 00:47, zei:

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding je maakt me altijd aan het lachen snoopy , wie weet wat die knapperd allemaal uitspookt s'nachts , :lachen: :lol:

Marleentje, ik denk dat we blij mogen zijn dat we dat allemaal niet weten, of we deden geen oog meer dicht... :lachen:

Bekijk berichtCasper-Cartouche, op 18 december 2012 - 01:34, zei:

Denk dat ik Miss Trouble ben tegengekomen op hare Vespa tegen hoge snelheid op de Rijmenamsesteenweg .....ennnn......ze was niet alleen hoor ......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Oei tegen hoge snelheid? En in het gezelschap van de Cat's Angels? 'k Ga eens met m'n prutske moeten babbelen dus...'k wil niet dat ze één dezer met een tattoo thuis komt of een piercing door haar neusje... :lachen:

Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 18 december 2012 - 08:11

Bekijk berichtsnoopy, op 18 december 2012 - 07:41, zei:

Oei tegen hoge snelheid? En in het gezelschap van de Cat's Angels? 'k Ga eens met m'n prutske moeten babbelen dus...'k wil niet dat ze één dezer met een tattoo thuis komt of een piercing door haar neusje... :lachen:

:slach: :slach:

Zelfs in haar rebelse fase is ze een wonder mooie meid! :love4:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 19 december 2012 - 00:56

ja zoals in de kerstboom hangen , gelijk dori :help: :help: :help:
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#104 Geplaatst 19 december 2012 - 13:14

Ooh, mooie miss trouble :loveshower: ze mag wel eens met haar vespa'tje naar hier komen hoor :mrgreen:
banner

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#105 Geplaatst 21 december 2012 - 15:53

oh zo schoon, met al die make up op.... :love4:
Geplaatste afbeelding