Spring naar inhoud

* * * * - 5 stemmen

Hoe zien jullie eruit?

• Log in om te reageren
1870 reacties op dit onderwerp
Sarah_saar
Sarah_saar
  • 559 berichten
  • 7 katten

#1606 Geplaatst 10 april 2012 - 18:57

Mja, ik word ook zéér vaak jonger geschat... :)
Laatst vroeg ik ergens een Martini en ik moest mijn pas laten zien... :catscratchhead
Of ze zeggen tegen mijn moeder: "Da's er ook eentje van de melkboer hé" omdat ik anders ben dan mijn moeder (blauwe ogen en mijn moeder bruin, rood-bruin haar en mijn moeder blond-bruin,...) Tja... :d

Geplaatste afbeelding

Choufke
Choufke
  • 157 berichten

#1607 Geplaatst 10 april 2012 - 19:25

Maar mannekes toch, dat ik dit fantastische topic nu pas ontdek - de baasjes blijken hier nog knapper te zijn dan hun katjes!! (allez, de meeste dan toch :-P )

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#1608 Geplaatst 10 april 2012 - 19:33

Maylun zei:

:slach: :slach:

Bij mij denken ze soms dat mijn zoon, mijn jonger broertje is. :o Ik zeg dan altijd tegen mijn zoon, zeg maar overal luid "mama" tegen mij, dat mensen weten dat ik jouw "mama" ben. :twisted:

Een tijdje geleden heb ik een verkoopster toch ook laten blozen. Ik ging mascara kopen en nog een fond de teint.. en die verkoopster begon over anti-rimpelcrême. Ik was daar toevallig naar aan het kijken. Ze zei tegen mij "och, dat is maar nodig vanaf de leeftijd van 30 jaar, dat hebt u nog niet nodig, je hebt nog zeker 6 jaar respijt." :oops: Toen ik zei dat ik al 30 jaar was, begon die enorm te blozen en zich te excuseren, ze was totaal van de kaart.

Ik zag dat als een :d compliment.

Ik ken dat! Ik zie er ook veel jonger uit dan ik ben (ook 30). Een heel aantal jaren geleden reed mijn partner nog met zo'n ijscrèmecar (tijdens z'n studies). Ik ben eens meegereden en er was miserie ontstaan met een andere crèmecar. Politie erbij moeten komen en Steven was even weg.
Diee politie heel zachtaardig en lief tegen me: 'Uw papa komt dadelijk terug hoor.' :trance: :trance: :trance:
Ofwel zag ik er superjong uit (wel al een klein 10 jaar geleden) ofwel hij oud :x :x .

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#1609 Geplaatst 10 april 2012 - 19:34

Oh ja, zo kwam hier eens een man aan. We wilden 2 grote dennenbomen om laten doen en de buren kenden zo'n man die dat deed. Die was er toevallig op bezoek en kwam (beschonken) bellen. Ik was alleen thuis en deed open.
Hij: 'Is je papa thuis? Ik kom voor die bomen.'
Ik: 'Nee, mijn MAN is niet thuis.'

Grrrr....

MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#1610 Geplaatst 10 april 2012 - 21:37

Ik word ook altijd jonger geschat dan ik ben, ik ben 30 en de meeste schatten mij zo tussen de 22 en 25.
Soms vind ik dat irritant, maar als ze dat binnen 10 of 20 jaar nog doen (wat waarschijnlijk wel zo zal zijn als ik op mijn mama lijk), dan zal ik daar heel blij mee zijn. :)

Ginne
Ginne
  • 251 berichten
  • 1 katten

#1611 Geplaatst 11 april 2012 - 04:58

Eentje op een verkleedfeestje 8)

Geplaatste afbeelding

Eentje met mijn vriendin Kim op reis in Kreta vorig jaar :LOL:
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Ginne, 11 april 2012 - 04:59.

Geplaatste afbeelding

Myrre
Myrre
  • 185 berichten
  • 1 katten

#1612 Geplaatst 11 april 2012 - 10:19

Eey, ik heb met uw vriendin even op de hogeschool gezeten in Gent! :)

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#1613 Geplaatst 11 april 2012 - 11:07

Choufke zei:

Maar mannekes toch, dat ik dit fantastische topic nu pas ontdek - de baasjes blijken hier nog knapper te zijn dan hun katjes!! (allez, de meeste dan toch :-P )

Ela, ela das hier geen dating site hé. :) :p
Het gaat hier strikt over de katjes.
Hihi, mogen we nog een foto van jou verwachten ook of heb ik daar overgekeken? ;)

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#1614 Geplaatst 11 april 2012 - 11:17

Shadow zei:

Hihi, mogen we nog een foto van jou verwachten ook of heb ik daar overgekeken? ;)

Haha.. we kunnen hier een topic beginnen voor de vrijgezellen onder ons. :lachen:

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.225 berichten
  • 6 katten

#1615 Geplaatst 11 april 2012 - 11:19

Maylun zei:

Haha.. we kunnen hier een topic beginnen voor de vrijgezellen onder ons. :lachen:

haha Kate op veroveringstocht ;)

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#1616 Geplaatst 11 april 2012 - 11:23

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

haha Kate op veroveringstocht ;)

Neen hoor :neen: :neen: Ik wil toch een tijdje genieten van mijn single leven. Maar ik sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen.. en als die mensen dan nog eens graag dieren zien, is dat mooi meegenomen. :p

• 10.225 berichten
  • 6 katten

#1617 Geplaatst 11 april 2012 - 11:24

voila daarom zitten ook niet single mensen hier op het forum hé ;)

Choufke
Choufke
  • 157 berichten

#1618 Geplaatst 11 april 2012 - 19:41

Shadow zei:

Bon Shadow, als ik jou met een foto een plezier kan doen, hier eentje toen ik nog strandredder was in euhm... Wenduine :d
Geplaatste afbeelding

• 10.225 berichten
  • 6 katten

#1619 Geplaatst 11 april 2012 - 19:49

oei een diepgevallen acteur die geprobeerd heeft om te zingen en nu serieus aan de drank zit?

Choufke
Choufke
  • 157 berichten

#1620 Geplaatst 11 april 2012 - 19:52

Elke gelijkenis met bestaande personen berust op zuiver toeval.