Spring naar inhoud

* * * * - 5 stemmen

Hoe zien jullie eruit?

• Log in om te reageren
1870 reacties op dit onderwerp
Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#496 Geplaatst 06 juli 2009 - 13:44

Ingrid zei:

Goh..ware het niet dat Martine blijft zagen ;) dat "iedereen" zijn foto moet zetten....zucht... dat zijn hier allemaal nog zo'n jonge dingskes en daar moet ik mijn oude kop tussenzetten.... :misselijk:

Bon...àla bonheur dan maar :
Dit ben ik in Keulen, op een beurs voor het werk
En daarna op een mooie lentenacht een vriend des huizes aan het uitwuiven..in training en eindelijk eens zonder make-up ;) (moet ik er alle dagen voor het werk opsmeren dus thuis liever niet :LOL: )

Amai Ingrid, nu ben ik verschoten seg. Ingrid met make up, ge zijt een heel ander madame, amai nog ni. Ni dat het tegen viel zonder make up, maar ik had da niet verwacht.

Ik begin Ingrid zo al wa te kennen, ze overdrijft altijd, oude kop, hoe durft ge zoiets te zeggen. Ge zijt maar 4 jaar ouder dan mij dus ....

Ingrid
Ingrid
  • Geband lid
  • 546 berichten

#497 Geplaatst 06 juli 2009 - 14:42

Magic Coonie zei:

Amai Ingrid, nu ben ik verschoten seg. Ingrid met make up, ge zijt een heel ander madame, amai nog ni. Ni dat het tegen viel zonder make up, maar ik had da niet verwacht.

Ik begin Ingrid zo al wa te kennen, ze overdrijft altijd, oude kop, hoe durft ge zoiets te zeggen. Ge zijt maar 4 jaar ouder dan mij dus ....

Kzit ekik al twee jaar en een half op tram 4 mee te rijden zenne Tine, da begint al te tellen hé! Den inhoud van de kop is maar 18 soms, maar het lijf en de kop vanbuiten..tsja..we zullen maar zwijgen voor ik klop krijg :LOL:
Trouwens Martine : de Enterol-tip doet wonderen!!! Hij is al veel beter en groot nieuws : Marc komt vandaag naar hier, hij kwam naar België en komt naar Kenzo even kijken (hij schrok nogal toen ik zei dat zijn fameuze associé zei dat vrijdagavond negen uur te laat was om te komen en dat het voor iedereen weekeinde is"..dan had hij verd@**$$$ maar boekhouder moeten worden, die hebben kantooruren, een goeie dierenarts niet!)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#498 Geplaatst 06 juli 2009 - 17:10

Ingrid zei:

Kzit ekik al twee jaar en een half op tram 4 mee te rijden zenne Tine, da begint al te tellen hé! Den inhoud van de kop is maar 18 soms, maar het lijf en de kop vanbuiten..tsja..we zullen maar zwijgen voor ik klop krijg :LOL:
Trouwens Martine : de Enterol-tip doet wonderen!!! Hij is al veel beter en groot nieuws : Marc komt vandaag naar hier, hij kwam naar België en komt naar Kenzo even kijken (hij schrok nogal toen ik zei dat zijn fameuze associé zei dat vrijdagavond negen uur te laat was om te komen en dat het voor iedereen weekeinde is"..dan had hij verd@**$$$ maar boekhouder moeten worden, die hebben kantooruren, een goeie dierenarts niet!)

Ik ben blij dat het met Kenzo beter gaat. Hier gebruik ik ook enterol voor hen, de da heeft dat zelf gezegd dus .... Soms komen van die tips goed van pas.

Ik ben ook blij dat Marc eens even langskomt, dan ben je zeker en kan je eens vertellen wat voor een associé hij heeft. Als diene met al zijn klanten zo is, dan zal zijne praktijk rap failliet gaan.

janallem2
janallem2
  • 4.945 berichten
  • 6 katten

#499 Geplaatst 07 juli 2009 - 19:33

mooi foto's alle maal
Geplaatste afbeelding

nikkia
nikkia
  • 297 berichten
  • 4 katten

#500 Geplaatst 20 juli 2009 - 14:15

wijkreta.jpg

wij op vakantie in kreta

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#501 Geplaatst 20 juli 2009 - 14:16

leuke nieuwe foto's
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#502 Geplaatst 20 juli 2009 - 14:34

OK, men haar in de wind (maar dat ligt nooit goed ;) )

Bijgevoegde thumbnails

• DSC00843 (2).JPG

BlackRose
BlackRose
  • 534 berichten
  • 1 katten

#503 Geplaatst 20 juli 2009 - 14:37

Nu ja, ik zal dan ook maar eens posten ;)

Ik en Maia toen ze hier net was:
Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#504 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:02

mooie foto's van iedereen :thumb:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#505 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:26

toffe foto s
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#506 Geplaatst 20 juli 2009 - 18:48

:LOL: Toffe foto's allemaal

ijammeke
ijammeke
  • 3.405 berichten

#507 Geplaatst 20 juli 2009 - 20:07

Weer mooie foto's van iedereen. :d

Saskia
Saskia
  • 807 berichten
  • 1 katten

#508 Geplaatst 20 juli 2009 - 23:11

ik zal mezelf dan ook maar eens laten zien hé :-)

de 1e is van 23 mei (mijn verjaardag) en dus ook de recentste
de 2de is samen met mijn vriend, genomen van een afstand

Bijgevoegde thumbnails

• Afbeelding 046.jpg
  • 2.jpg

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#509 Geplaatst 21 juli 2009 - 00:47

Alé nu is het stilaan mijn beurt zeker? Sorry voor de eerste foto, de beeldkwaliteit was niet wat het moest zijn. De eerste foto ben ik samen met mijn dochtertje Kiara die inmiddels op 13 juni al 3 jaar is geworden.
De tweede foto is mijn man met ons dochtertje en de laatste foto is van men dochtertje alleen. :d

P1020519.JPG

kiara 10.JPG

kiara 5.JPG

Bijgevoegde thumbnails

• kiara 8.JPG

Bewerkt door Fleterna's evita, 21 juli 2009 - 00:50.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#510 Geplaatst 21 juli 2009 - 07:35

Weeral prachtige foto's :hug:

Geplaatste afbeelding