Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenmishandeling op Antwerps stadhuis.

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#151 Geplaatst 05 april 2013 - 21:57

http://www.kunstenen...eslissingen.pdf

De voorlaatste....

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#152 Geplaatst 07 april 2013 - 09:58

Ik ben ook absoluuuut geen spinnenliefhebber, maar zelfs dit kan ik niet aanzien!
Hoe kan je nu zoiets doen!?
Diene is gewoon serieus ziek in zijn hoofd. En het ergste is dat ze die gek zomaar laten begaan.

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#153 Geplaatst 10 april 2013 - 17:01

Die man is al heel zijn leven zo bezig denk maar aan de plafonds met kevers in het koninklijk paleis! de miloenen kevers die daarvoor zijn moeten sneuvelen!
vooral Paola is fan dus wat wil je ?
die kan dus doen wat hij wil er houd wel altijd iemand zijn hand boven zijn hoofd

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#154 Geplaatst 11 april 2013 - 07:33

Dit artikel stond in Dag Allemaal ...Walgelijk :cry:

Toch kat verwond bij opnamen ..Jan Fabre.

Cesar blijft kreupel. :r

Jan Fabres filmopnamen waarbij katten in de lucht werden gegooid'voor de kunst 'botsten op grote verontwaardiging .Fabre minimaliseerde de feiten en stelde dat geen dier gewond was geraakt.Cesar een rosse kater van anderhalf,scheurde zijn kruisbanden en huppelt nu op drie pootjes rond .Zijn baasje , een antwerpse die anoniem wil blijven ,vertelt in een krant dat ze geen idee had waarvoor haar huisdier gebruikt zou worden .

Amputatie.

Drie keer vlogen de poezen door de lucht.Niks aan de hand melden de filmmakers ,maar eens thuis mankte Cesar en bleken de kruisbanden van zijn achterpoot gescheurd .Hij kan die poot niet meer gebruiken .Een operatie biedt geen garantie op succes .Als Cesars poot door spierverslapping gaat hangen volgt mischien een amputatie.

Woest was ik toen ik dit las verbied die zot nog dingen met dieren te doen ,ik begrijp niet hoe hij met zijn eigen nog kan leven .Dierenbeul .

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#155 Geplaatst 15 april 2013 - 09:21

Heb vanochtend gelezen dat hackers zijn site platgelegd hebben. Er staat vermeld dat, aangezien niemand anders aktie onderneemt tegen zijn wanpraktijken, dat zij het dan maar doen. Goed zo :goofy:

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#156 Geplaatst 30 mei 2013 - 17:02

http://www.deredacti...30_katten_fabre

De kattengooiers hebben een boete gekregen.
Hopelijk krijgt Fabre zelf een veelvoud van die boete

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#157 Geplaatst 30 mei 2013 - 17:45

Bekijk berichtSabine2, op 30 mei 2013 - 17:02, zei:

http://www.deredacti...30_katten_fabre

De kattengooiers hebben een boete gekregen.
Hopelijk krijgt Fabre zelf een veelvoud van die boete

het zou proper zijn dat diene Fabre geen boete zou krijgen
Maar wat kan t hem geven, toch geld genoeg en hij krijgt er nog subsidies bovenop voor zijn prutswerken
Ze zouden dat geld dat ze hem geven kunnen gebruiken voor veel ander dingen die wel nodig zijn en waar nu geen geld voor is
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#158 Geplaatst 30 mei 2013 - 18:10

Een boete en het geld geven aan kansarme dieren. En een goede tuchtstraf voor die Fabre. :evil:  Dat hij maar eens gaat helpen voor een maand in een asiel. :evil:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#159 Geplaatst 31 mei 2013 - 16:10

Fabre krijgt geen boete want hij heeft zelf niet met de katten zitten gooien. :evil:

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#160 Geplaatst 31 mei 2013 - 16:23

Fabre is een lul die, naar het schijnt, nogal houdt van wit poeder (en dat is geen waspoeder)

Bewerkt door Féline, 31 mei 2013 - 16:26.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#161 Geplaatst 31 mei 2013 - 17:09

Waspoeder is anders ook niet aan te raden hoor :lachen:

Maar het is erg dat de persoon die er opdracht toe geeft dan weer vrijuit gaat :louche:

Time spent with cats is never wasted

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#162 Geplaatst 01 juni 2013 - 17:33

Bekijk berichtSteffie_G, op 31 mei 2013 - 17:09, zei:

Waspoeder is anders ook niet aan te raden hoor :lachen:

Maar het is erg dat de persoon die er opdracht toe geeft dan weer vrijuit gaat :louche:

Dan sch*t hem blaasbellen. :slach: :slach: