Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenmishandeling op Antwerps stadhuis.

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 26 oktober 2012 - 16:59

Bekijk berichthilleke, op 26 oktober 2012 - 16:53, zei:

Ik zou het ook niet doen, maar ja, misschien wisten de baasjes niet wat ermee ging gebeuren he.
Dan nog niet snugger van die baasjes. Ik denk dat bijna niemand hier zn kat gaat mee geven als iemand zegt van "ze krijgen een rolletje in een film of kunst project maar we zeggen niet wat".

linds
linds
  • 118 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 26 oktober 2012 - 17:29

Ocharme die lieve katjes..
Ze moete die crew maar eens een paar keer in de lucht gooien,is zien hoe fijn zij dat vinden!

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#48 Geplaatst 26 oktober 2012 - 17:34

Hopelijk volgt een zware veroordeling!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 26 oktober 2012 - 17:34

Had dit filmpje ook net gezien... mijn maag keert gewoon....afschuwelijk... :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk: :misselijk:
Geplaatste afbeelding

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 26 oktober 2012 - 19:05

Ma seg... Welke zieke geest komt daar nu op? :gek: Wat is daar nu leuk of interessant aan? Ocharme die beestjes... :(

tsi-chi
tsi-chi
  • 247 berichten

#51 Geplaatst 26 oktober 2012 - 19:12

:r Dit is pure dierenmishandeling , gewoon onmenselijk. Ze mogen ze allemaal vervolgen en in den bak steken

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#52 Geplaatst 26 oktober 2012 - 19:21

Net op het vrt nieuws dat het voorval een vervolg krijgt. Hebben het over een schadevergoeding die dan terecht zou komen aan dierenwelzijn.
Laat ons hopen dat de som groot genoeg is zodat er geen herhaling van komt in de toekomst.

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 26 oktober 2012 - 19:31

ik snap compleet niet dat die schepen van 'dierenwelzijn' niet ingreep, dat is toch te gek voor woorden...

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#54 Geplaatst 26 oktober 2012 - 19:42

Terzake gaat er om 20 uur ook nog over hebben hoor ik net.
Zoveel te meer het in de media komt zoveel te beter is het om herhaling te voorkomen.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#55 Geplaatst 26 oktober 2012 - 19:50

Ja ik heb het ook gezien op het nieuws ,Gaia en de stad gaat klacht indienen tegen deze wandaden .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 26 oktober 2012 - 20:03

Verschrikkelijk gewoon!
Er zijn veel absurde dingen die ze kunst noemen, maar dit is echt geen kunst hoor!
Ik wil het idee achter het concept wel eens horen!

Gooi anders baby's van de trap en noem het ook kunst!
Ziekelijk!!
Sebiet naar de reportage zien, als ik het kan uitkijken

Time spent with cats is never wasted

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 26 oktober 2012 - 21:03

Ik hoop dat het een serieus staartje krijgt! Wat een voorbeeld is dit van ons land om zoiets toe te laten en erop staan te kijken!! Waar gaat dit heen... Aan de petcenters die nog steeds hun vergunning krijgen kan je zien dat onze maatschappij op vlak van dierenwelzijn niets doet en alles zomaar door de vinger ziet. Ronduit schandalig! Versta het nog steeds niet dat we niets kunnen beginnen daartegen. Ik zeg met zen allen de straat op!!!!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 26 oktober 2012 - 22:07

Bekijk berichtAlicia, op 26 oktober 2012 - 19:31, zei:

ik snap compleet niet dat die schepen van 'dierenwelzijn' niet ingreep, dat is toch te gek voor woorden...

ik dacht dat die wel ingreep... Het filmen is gestopt doordat de technici, de schepen van dierenwelzijn en bart de wever vonden dat het niet kon. Die schepen heeft ook de juridische dienst erop gezet om te zien hoe ze klacht kunnen indienen.

Maar ik dacht dat het idee wel van Jan fabre was.

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#59 Geplaatst 26 oktober 2012 - 23:49

Dierenmishandeling is dit, een echte schande, en geen respect voor levende wezens! Die arme katjes, en dat ze ervan afzagen kon en kan je horen, :help: :help:
Ze zouden inderdaad met die dierenbeulen hetzelfde moeten doen, dat ze eens voelen hoe het voelt.

Hopelijk krijgen ze bijna geen volk, alhoewel,  het is vermoedelijk dit publiek, dat echte bontjassen wilt en foie gras eet.....

:misselijk:
Zoveel mogelijk klacht moeten ze indienen,,               d├ęgoutant is dit! bah  :misselijk:

Bewerkt door spirou2007, 26 oktober 2012 - 23:50.

:) :)

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 27 oktober 2012 - 00:02

Ze gaan na welke stappen ze nu kunnen ondernemen...Mijn maag keert zich echt om :(