Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenmishandeling op Antwerps stadhuis.

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#61 Geplaatst 27 oktober 2012 - 09:54

En die Jan Fabre blijft bij hoog en bij laag beweren dat dit kunst is! Aan de schandpaal met hem!

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#62 Geplaatst 27 oktober 2012 - 10:09

Ik heb de reportage bewust niet bekeken omdat ik die beelden en geluiden maar moeilijk uit mijn hoofd zou kunnen zetten...maar die Jan Fabre "die geschrokken was dat er 2 katjes slecht neergekomen waren maar gebeld heeft om te informeren hoe het met hen is en ze zijn helemaal ok" mogen ze gerust met zijn fluit aan de rotor van een helikopter knopen en eens een paar rondjes laten zwieren...
Geplaatste afbeelding

Guest_sietje_*
Guest_sietje_*

#63 Geplaatst 27 oktober 2012 - 11:19

schandalig las het net in de krant :misselijk: :r

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#64 Geplaatst 27 oktober 2012 - 11:34

:trance: :misselijk: ik heb dat stopgezet , ik kan daar ni naar blijven kijken
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 27 oktober 2012 - 12:30

Het is inderdaad schandalig, heb een stuk van het filmpje gezien, maar ben er ook vlug mee gestopt.  Hopelijk krijgt dit een enorm staartje, moesten ze hier niets mee doen, zou ik ook schandalig vinden.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 27 oktober 2012 - 13:21

dan zeggen met een onschuldig gezicht int nieuws dat de katjes okay zijn... je doet toch zoiets niet in naam van kunst wat kunstig is eraan.... schijnbaar deed hij nogal zulke dingen zoals kevers doorboren ...

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#67 Geplaatst 27 oktober 2012 - 14:12

Amai, ik zie dit nu pas. Zo schandalig :r :r :r
En die katjes okay? Amai mijn voeten, die hebben een gigantisch trauma opgelopen.
Als hun personeel wist waarvoor die katjes gebruikt zouden worden, dan hoop ik dat ze heel hun huis, inclusief hun bed, sofa en alles wat stof is onderplassen!!  :r :r :r :r :r :r

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#68 Geplaatst 27 oktober 2012 - 14:40

Het is wel degelijk een werk gebeurd met jan Fabres toestemming hoor, anders kan je niet zomaar iets maken over iemand.
Hij heeft vroeger ook al met katten gegooid zoals je uit een interview kan opmaken. Wel degelijk de schuld van Jan Fabre ook, het onmens.
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#69 Geplaatst 27 oktober 2012 - 14:42

voor wie de kranten niet leest, hier een update: http://www.standaard...121026_00348602

Die man stond er blijkbaar bij te dansen, ongelooflijk :evil:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#70 Geplaatst 27 oktober 2012 - 14:53

Ggrrrrrrrrrrr :knuppel: :knuppel: :knuppel:
Ik zat gisteren gewoon naar tv te kijken en werd erdoor "verrast".......
Bah..... om van over te geven...... :censored:

Ik heb al nooit wat artistiek aan alle andere "Fabre-creaties" gevonden!! Hij choqueert bewust, en daar kan ik echt nie tegen!!!

Tju toch, bij het journaal een uur later toonden ze het toch wel nog een keer zeker!?!!! Ik was en ben er echt nie goed van..... :censored:

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#71 Geplaatst 27 oktober 2012 - 15:14

Blijkbaar waren de katjes gedrogeerd. (verdoofd) :trance:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#72 Geplaatst 27 oktober 2012 - 16:57

Bekijk berichtMaylun, op 27 oktober 2012 - 15:14, zei:

Blijkbaar waren de katjes gedrogeerd. (verdoofd) :trance:

O.o serieus? Tuurlijk kunnen ze dan niet weten of die arme schatjes meteen in orde zijn. Als ze verdoofd waren werd hun vaardigheid om deftig neer te vallen ook compleet af genomen.  Blijf het schandalig vinden, wil liefst eens die mannen zelf drogeren en dan  gaan gooien zien hoe 'artistiek' ze mij dan vinden. :louche:

Bewerkt door MayaBlue, 27 oktober 2012 - 16:58.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 27 oktober 2012 - 16:57

Dat de katjes verdoofd waren lijkt me sterk, daarvoor maken ze teveel lawaai.
En Jan Fabre staat er inderdaad om bekend om met en rond dieren te werken.
Maar ik meer me te herinneren dat de kerven jurken en kamer van namaak kevers waren gemaakt, al weet ik het niet meer zeker.
Dat hij bovenaan de trap stond te dansen is omdat hij een immitatie van Fred Aster aan het doen was.
En het was de bedoeling van een stukje film van Dali na te bootsen. Waar Dali in z'n atelier is en 'n katten rond hem aan het springen zijn (spelen)
Maar ik vraag me af hoe dom en wat voor een beul iemand kan zijn om dan gelijk te denken van: kom we smijten ze in de lucht!
Stel je filmpunt anders in en laat de katjes vanzelf omhoog springen door er met speeltjes boven te zwaaien!

waarom is niemand op dit belachelijk simpele idee gekomen?
Het is net alsof ze het gedaan hebben om reactie uit te lokken en publiciteit te maken.

Ik hoop dat alle katjes in orde zijn en nu wat kunnen bekomen.
En als de eigenaars inderdaad wisten waarvoor ze zoude figuren dan zouden ze eigenlijk geen dieren in de eerste plaats mogen hebben!

Time spent with cats is never wasted

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#74 Geplaatst 27 oktober 2012 - 17:39

Het is echt niet te geloven dat dit allemaal kan!!!
Ik ben zo kwaad ik kon mijn tranen zelfs niet bedwingen toen ik dit zag
Ze moeten hier echt iets aan doen
Misschien moeten ze met hem  hetzelfde eens doen eens zien hoe dat voelt :misselijk:
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#75 Geplaatst 27 oktober 2012 - 20:26

Dit zegt genoeg hoe hij over dieren denkt: http://flickriver.co...sky/3184625328/ !niet voor gevoelige kijkers!
:evil: :evil: :evil:

Bewerkt door hilleke, 28 oktober 2012 - 09:39.