Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenmishandeling op Antwerps stadhuis.

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#76 Geplaatst 27 oktober 2012 - 23:10

Bekijk berichthilleke, op 27 oktober 2012 - 20:26, zei:

Dit zegt genoeg hoe hij over dieren denkt: http://flickriver.co...sky/3184625328/ !niet voor gevoelige kijkers!
:evil: :evil:
:evil:

Oh nee :(!! Hoe durft die man da toch maar zo allemaal te doen he. Pure dieren mishandeling :evil:

Bewerkt door hilleke, 28 oktober 2012 - 09:39.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 28 oktober 2012 - 09:15

Ik word daar gewoon misselijk van. :misselijk:  Ik vraag mij eigenlijk af waar hij mensen kan vinden die aan zoiets walgelijks willen meewerken. :trance:  Hopelijk wordt hij geboycot. Ik denk dat er mensen genoeg zijn die hem aan de schandpaal willen. :evil:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#78 Geplaatst 28 oktober 2012 - 09:29

Dit zegt genoeg hoe hij over dieren denkt: http://flickriver.co...sky/3184625328/ !niet voor gevoelige kijkers!
:evil: :evil: :evil:

Misschien even waarschuwen als je dit hier post ;) , wat een vreselijk beeld, echt niet voor gevoelige zielen :( :( :(

Bewerkt door hilleke, 28 oktober 2012 - 09:39.

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Pipatje
Pipatje
  • 132 berichten
  • 3 katten

#79 Geplaatst 28 oktober 2012 - 09:34

Toen ik het op het laatavondnieuws zag, was ik er zo ondersteboven van, dat ik de slaap niet meer kon vatten! Zo'n dingen maken mij zo boos! En dat wordt dan kunst genoemd! Voor mijn part mogen ze de volgende kaar jan Fabre in de lucht smijten voor de kunst! :censored:  :censored:  :censored:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#80 Geplaatst 28 oktober 2012 - 09:38

Bekijk berichtMika, op 28 oktober 2012 - 09:29, zei:

Misschien even waarschuwen als je dit hier post ;) , wat een vreselijk beeld, echt niet voor gevoelige zielen :( :( :(

kzal t er even bijzetten, niet voor gevoelige kijkers, mercikes, had er ni aan gedacht

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 28 oktober 2012 - 11:30

:censored: :censored: :censored: :censored: :( :( :(
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 28 oktober 2012 - 17:22

wat is dat voor brol!!
Zoiets doe je nu toch niet!

Ram een haak door jezelf dan he ....

Time spent with cats is never wasted

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#83 Geplaatst 28 oktober 2012 - 20:58

:evil: :evil: :evil:

Zo degoutant!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 28 oktober 2012 - 21:49

Had het beeld al zien passeren op FB. Heb nooit veel van bepaalde kunst begrepen, maar dit tart elke verbeelding!!!

Dat iemand dit nog maar vindt kunnen, laat staan kunstwaardig vindt, kan ik echt niet begrijpen!

Dat ze hem maar eens aan haken hangen!!!

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#85 Geplaatst 29 oktober 2012 - 20:28

Ik weet wel waar ik die haken zou hangen bij hem! :censored:
wat een sadist seg! die zouden ze moeten verbieden nog in de buurt van dieren te laten komen! :catcurs :knuppel:

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#86 Geplaatst 29 oktober 2012 - 20:34

Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#87 Geplaatst 29 oktober 2012 - 21:03

Bekijk berichtblubje, op 29 oktober 2012 - 20:34, zei:

Geplaatste afbeelding

awel ja stukken beter

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 29 oktober 2012 - 21:10

Er is een petitie om z'n subsidies te laten intrekken: http://www.change.or...m_term=32406628

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 29 oktober 2012 - 21:57

Ik heb naar die filmpjes maar niet gekeken, wie weet waar daar nog opstaat! Die man mijn zijn subsidies zouden  idd afgenomen moeten worden, daar wil ik geen belasting voor betalen, schandalig.  En verder mag hij een serieuse gevangenisstraf en een dikke boete krijgen en 1 jaar poep gaan kuisen in een asiel. Verder vraag ik me af hoe je je kat hiervoor kan uitlenen, wie weet krijg je ze terug met een gebroken poot of ruggegraat, misschien kwamen die arme katten uit een asiel.  En zo een voorbeeld op TV, goed om andere gekken op ideeën te brengen.
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 29 oktober 2012 - 22:34

Fabre en co mogen verder dieren misbruiken van hoogste instanties stad Antwerpen

Fabre en co mogen verder dieren misbruiken van hoogste instanties stad Antwerpen

29/10/2012

Brussel 29 oktober 2012. De dierenrechtenorganisatie GAIA reageert verontwaardigd over de toestemming die de Dienst Communicatie en Marketing van de stad Antwerpen aan Jan Fabre en co geeft om verder dieren te gebruiken bij de filmopnames in Antwerpen. Met de goedkeuring van Robert Voorhamme die de burgemeester vervangt. Ondanks een negatief advies van de Dienst Dierenwelzijn en van de Adviesraad Dierenwelzijn Antwerpen (ADA), die evenals GAIA niet te spreken is over de beslissing. "Schandalig", vindt Michel Vandenbosch, voorzitter van GAIA en tevens voorzitter van ADA. "Jan Fabre en zijn kompanen worden na de schandelijke mishandeling van katten in het stadhuis nu in feite door de stad beloond."

Fabre en co mogen van de stad verder dieren gebruiken, meer bepaald drie honden, een valk, een gier en drie schildpadden. Eerder had De Lijn geen toestemming gegeven aan Fabre en het filmprodutieteam om op het Astridplein opnames met dieren te maken, omwille van de kattenmishandeling van enkele dagen geleden, die een golf van verontwaardiging teweegbracht. Naar verluidt wilde burgemeester Janssen absoluut niet dat de stad de filmploeg zou verbieden de opnames met de kattenmishandeling op het stadhuis te gebruiken. "Het is onbegrijpelijk dat Fabre door de hoogste instanties van de stad geen strobreed in de weg gelegd wordt," reageert Michel Vandenbosch. "Er moet alleen een dierenarts aanwezig zijn." Fabre zou o.a. van plan geweest zijn een valk te gebruiken in de voetgangerstunnel.

Inmiddels heeft de filmploeg aan de Antwerpse politie laten weten dat ze geen dieren zullen gebruiken op de openbare weg maar enkel op privé-locaties, waar ze pottekijkers kunnen weren. "En opnieuw dieren ongestoord kunnen misbruiken", vreest Michel Vandenbosch.
Nu zijn ze helemaal gek geworden in Antwerpen. :trance:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk