Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn pleegpoezels

• Log in om te reageren
105 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#91 Geplaatst 09 december 2012 - 19:59

Ik weet het :) ooit zal ik op een zwak moment ongetwijfeld toegeven, maar dan moet ik eerst meer vertrouwen hebben in Lilly. Zij lijkt niet zo happig te zijn op andere katten. Hoewel ze heel graag speelt en Joe wel verdraagt. Maar als ik zie hoe ze reageert op de katten buiten :trance:

Maar ik vind Minou echt wondermooi! Echt waar!! Ik vind veel katjes mooi, om niet te zeggen alle eigenlijk :lachen: Maar haar vind ik bijzonder :heart:

Guest_Hermanito72_*
Guest_Hermanito72_*

#92 Geplaatst 09 december 2012 - 20:18

Ik vind ook zowat elke kat mooi, behalve naaktkatten... ongetwijfeld lieve beestjes, maar ik vind ze niet om aan te zien [-(
Minou lijkt hier ook liever alleen te zijn, met Pruts komt ze alleszins niet goed overeen. Vechten doen ze niet, maar alleen maar omdat ze zich daar allebei te oud voor voelen denk ik :lachen: Af en toe wordt er wel behoorlijk nijdig geblazen naar elkaar. Ik ken het verleden van Minou niet, dus ik weet niet of ze met andere katten samenleefde of niet. Pruts wel, die had een vast kameraadje die al geplaatst is.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#93 Geplaatst 09 december 2012 - 20:26

Naaktkatten vind ik ook niet zo mooi :oops: Perzen met een hele platte neus ook niet en de meeste siamezen zijn ook niet helemaal mijn ding. Maar zelfs daar vind ik er soms mooie tussen zitten en quasi alle andere katten vind ik ook mooi, dus dan vind ik nog altijd 99% van de katten mooi denk ik :lachen: En Minou vind ik echt prachtig! Ik weet niet precies waarom, maar die spreekt mij echt aan :love4:
God weet wat die beestjes al allemaal hebben meegemaakt en op hun leeftijd nog in een asiel zitten :( Je zou van minder grumpy worden zeker? Wel goed dat ze niet vechten en ze liggen toch nog redelijk dicht bij elkaar vind ik op die foto. eigenlijk hebben ze hun gouden mandje gevonden hé ;)

Guest_Hermanito72_*
Guest_Hermanito72_*

#94 Geplaatst 09 december 2012 - 20:38

De afstand tussen beide is met trial-and-error bepaald... 5cm dichter bij elkaar en er werd nog geblazen :lachen:
Nu liggen ze allebei te dutten, misschien moet ik ze heel zachtjes naar elkaar toe schuiven, zodat ze tegen elkaar liggen als ze wakker worden :x
Minou heeft natuurlijk weinig kans ooit nog geplaatst te kunnen worden, ze is al aardig aan de leeftijd, en dan ook nog beginnen sukkelen met de nieren... tenzij ze natuurlijk iemands hart weet te veroveren (en zo te horen is ze daar bij jou al goed op weg 8) ).

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#95 Geplaatst 09 december 2012 - 20:50

En Joe sukkelt ook al met zijn nieren :lachen: Ondertussen zit ze daar wel héél goed hé bij jou :heart:

Haha ja dat kan je proberen! Had ik eigenlijk ook moeten doen :lachen: Laat iets weten als het werkt!! :d

Guest_Hermanito72_*
Guest_Hermanito72_*

#96 Geplaatst 09 december 2012 - 21:00

Ja, ze zit hier niet slecht... en ze lijkt dat zelf ook wel te beseffen precies. Ze is alleszins de meest aandachtsvragende van de drie... het is dan ook zeer moeilijk (lees onmogelijk) om haar geen schatje te vinden. De andere 2 ook hoor, maar Minoutje is een echt flemerke :rub: wat de andere twee minder hebben.

Oja: het schuif-experiment is afgelast, wegens vroegtijdig betrapt in het dichterbij sluipen :lachen:

Bewerkt door Hermanito72, 09 december 2012 - 21:00.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#97 Geplaatst 09 december 2012 - 23:06

Met de derrière tegen de chauffage, echte diva's zijn het. :duim:
Katten houden enorm van warmte hè, in de zomer liggen ze hier soms in de blakende zon.
En nu liggen ze dus ook tegen de verwarming geplakt. Wel efkes buiten, twee stapjes in de sneeuw ( nu alweer " drets " ) en dan miauwen op de vensterbank: laat me in alsjeblieeeeeeef.
Hoe doet Prutske het nu?
Ben op de site van StTruiden gaan kijken en poeh poeh wat zitten er weer veel katjes en hondjes. Het stopt nooit hè.
Ik word er dépri van.
Dus ik veronderstel dat je trio nog een héle poos bij jou gaat blijven. En ik denk dat jij dat ook helemaal niet erg vindt en zij nog minder.
Ben eens gaan loeren naar meervoud van poef, was zelf een beetje curieus. 1 Poef, 2 poefen, straf hè. :LOL:

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#98 Geplaatst 16 december 2012 - 23:21

Heb ik dat goed gelezen? Is Pipa geplaatst?

Geplaatste afbeelding

Guest_Hermanito72_*
Guest_Hermanito72_*

#99 Geplaatst 17 december 2012 - 23:03

Nee kiki, niet dat ik er zo snel mogelijk vanaf wil, maar Pipa zit nog steeds bij mij.
De website is een 'work in progress'. Pipa is verhuisd naar de katten2 pagina, als pleegpoes. Waarom ze op de eerste pagina als geplaatst staat weet ik niet.
Ook Minou en Pruts moeten nog verhuizen naar de 2de pagina.

Guest_Hermanito72_*
Guest_Hermanito72_*

#100 Geplaatst 16 januari 2013 - 14:38

Zo, de tijd vliegt... alweer bijna een maand geleden dat ik nog iets schreef hier...
De drie katjes zitten nog steeds bij mij, jammer genoeg is er nog niet 1 geïnteresseerde geweest om ze te ontmoeten en eventueel te adopteren (stiekem ben ik daar wel een beetje blij om :x ).

Ze stellen het allemaal goed en voelen zich steeds meer thuis hier...

Vandaag is het erg koud, buiten dan toch, maar Minoutje vond toch dat ze extra vertroeteling nodig had :lachen:.
Ik heb ze dan op mijn schoot lekker ingestopt in de handdoek, en ze vond het heerlijk :rub: .

20130116_113806.jpg
20130116_113823.jpg

Bewerkt door Hermanito72, 16 januari 2013 - 14:40.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#101 Geplaatst 16 januari 2013 - 14:41

Oh Minou :love: :love: Zie ze genieten :heart: Ze past mooi bij dat roos :)
Je kan ze ook adopteren hé, dan hebben ze ook een definitief thuis gevonden :x

Guest_Hermanito72_*
Guest_Hermanito72_*

#102 Geplaatst 16 januari 2013 - 14:47

Ik weet het...
Was jij niet in Minoutje geïnteresseerd trouwens? :p

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#103 Geplaatst 16 januari 2013 - 15:00

Nee, als ik er 1 bijneem is het een kitten omdat die gemakklijker geaccepteerd zou worden en mijn katinneke niet zo tolerant lijkt :lachen: Maar ik vind haar wel heel erg mooi en ze maakt iets bij mij los :heart:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#104 Geplaatst 16 januari 2013 - 16:58

Heb het intussen ontdekt....tweede pagina.
Tja er zitten erg veel katjes in 't asiel, een vriendin die nog steeds de zondagdiensten doet, zei ook dat het propvol zit.
Ik ben "blij" dat ik het niet meer doe, zou er niet tegenkunnen.
Gelukkig niet al te veel in quarantaine, dat zei ze ook.
En vele nieuwe regels en uurroosters.
Ik vrees dat er niet snel adoptanten voor je trio zullen opdagen maar ik weet dat ze niet beter kunnen zitten dan bij jou.
Fijn om nog eens wat te horen, time really flies.
Heerlijk om deze schatjes te mogen verwennen hè en ze geniet er zichtbaar van.
Alweer een knuffelke voor poezzies van ons hier.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 16 januari 2013 - 18:58

Ach wat een schatje :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: