Spring naar inhoud

- - - - -

Lola & Dahlia

Lola Dahlia

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 30 oktober 2012 - 08:37

Bekijk berichtkate2, op 29 oktober 2012 - 22:13, zei:

Waw Liz wat heb je prachtige poezen!!!! :s :loveshower: :loveshower:  Je moet veel vaker foto's posten!! :thumb:

Da's nu eens gesproken sè Kate! Liz...vanaf nu heb jij ook dagelijkse meldingsplicht...een cadeau u geschonken door de vrienden van KS  :lachen:

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 30 oktober 2012 - 08:43

Mooie foto's Lizzy!
En Lola en Dahlia zien er prachtig uit.
Moet wel een beetje lachen met "LL" of te wel luie Lola, kan echter ook lieve Lola betekenen.

Bewerkt door kiki, 30 oktober 2012 - 08:44.

Geplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 30 oktober 2012 - 08:49

:love: :love:  die zijn zo schattig!
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 30 oktober 2012 - 08:52

Bekijk berichtNivo, op 29 oktober 2012 - 17:46, zei:

Wat heb jij hele mooie katjes zeg :loveshower: Zwarte Lola :love4:

Bekijk berichtLunake, op 29 oktober 2012 - 21:06, zei:

Ik ben helemaal fan van Lola! Wat een mooie vacht! Je krijgt er spontaan zin van met je handen er doorheen te kroelen :lachen:

Ja, Lola is echt een schatje hoor :loveshower: dan te bedenken dat ze haar als kittentje gedumpt hadden in een boomgaard :8  :8

Ze heeft ook echt een hele volle vacht, echt heel raar, want Dahlia en Lola zijn beiden langharig, maar toch is Lola haar vacht anders dan die van Dahlia :)
Ohja, en als Lola goed gezind is, mag je ook helemaal door haar vacht kroelen :lachen:

Bekijk berichtsnoopy, op 29 oktober 2012 - 18:45, zei:

Jeeeeej! Kan ik voor de verandering jouw foto's eens bewonderen. :cheer: Luie Lola die enkel met de voorpoot speelt :lachen: :lachen: :lachen:  hoe is het mogelijk... En Dahlia is zonder meer :h :h :h   Vind trouwens dat je veel bruikbare foto's hebt voor een sessie van 50 stuks...maar ok...een makkelijk model als Lola laat zich allicht iets gemakkelijker vastleggen dan speedydoll Trouble  ;)

Ja, Lola die valt nog relatief goed te fotograferen, alhoewel haar hoofd altijd bewogen is, ze kijkt van de ene kant naar de andere, zo nieuwsgierig hoor  :lachen:

Maar als ik vergelijk met jouw filmpje, moet ik toegeven dat jij het wel wat moeilijker hebt met fotograferen :p :ha :ha

Bekijk berichtSabine2, op 29 oktober 2012 - 19:06, zei:

Mooie foto's, en die met die pluim zijn schitterend!
De mijne worden daar ook onnozel van, van pluimen :lachen: :lachen:

Ja, mijn opa heeft ganzen rondlopen op zijn wei, dus als ze hun pluimen beginnen te verliezen, gaan we altijd pluimen rapen in de wei en hebben ze echt weer een hele berg :lachen: ze zijn daar ook echt zot van, één van de favoriete speeltjes, vooral als we ze gedeeltelijk onder de mat stoppen :lachen:

Bekijk berichthilleke, op 29 oktober 2012 - 19:14, zei:

Wauw, zo'n prachtige poezekes, maar ik begrijp waarom je er zo weinig van post, je bent ook bang dat wij in zwijm voor hen gaan vallen en weet zelf wel welke gevolgen dit kan hebben :mrgreen:

Bekijk berichtkate2, op 29 oktober 2012 - 22:13, zei:

Waw Liz wat heb je prachtige poezen!!!! :s :loveshower: :loveshower:  Je moet veel vaker foto's posten!! :thumb:

Bekijk berichtMauro, op 29 oktober 2012 - 23:11, zei:

Wat een prachtige poezen... :love: :love: :love: :love:
Heel mooie foto's van 2 super mooie lieverdjes... :love3: :heart: :heart:

:ha :ha catnappers maken geen kans, ons Lola kan heel goed grommen hoor, een echte waakhond, zelfs de postbode daar heeft ze het niet op :LOL: Jullie zijn gewaarschuwd ;)

Bekijk berichtkiki, op 30 oktober 2012 - 08:43, zei:

Mooie foto's Lizzy!
En Lola en Dahlia zien er prachtig uit.
Moet wel een beetje lachen met "LL" of te wel luie Lola, kan echter ook lieve Lola betekenen.

:ha :ha denk dat Luie Lola het best bij haar past, alhoewel ze ook ongelooflijk lief is :loveshower:

banner

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#20 Geplaatst 30 oktober 2012 - 08:53

Zeggen ja, je probeert ons gewoon bang te maken, maar daar trappen wij niet in [-(

Duuuuuss :katnap:   TIME :mrgreen:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 30 oktober 2012 - 08:59

Bekijk berichtsnoopy, op 30 oktober 2012 - 08:37, zei:

Da's nu eens gesproken sè Kate! Liz...vanaf nu heb jij ook dagelijkse meldingsplicht...een cadeau u geschonken door de vrienden van KS  :lachen:

oei oei oei, wat heb ik toch weer gedaan :NoWhy:  :lachen:

banner

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 30 oktober 2012 - 09:01

:love4: :love4:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 30 oktober 2012 - 14:27

mooie plaatjes :)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 30 oktober 2012 - 14:37

:d :d :heart: :heart: , leuke fotootjes
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 30 oktober 2012 - 15:31

Lizzy pestkop!!!  :slach:  

Gelukkig zijn je katjes dat allemaal gewoon :lachen:  zeer leuke foto's! :loveshower:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Lola, Dahlia