Spring naar inhoud

- - - - -

Halloween!

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 31 oktober 2012 - 16:56

Bij ons wordt er ook niet getrick-or-treat, wat ik wel jammer vind...

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk naar een verkleedfeestje zoals elk jaar :) . Na een behoorlijk zware werkweek (ook al was het maar 3 dagen) heb ik dat wel verdient vind ik ;) .
Ben er wel nog altijd niet helemaal aan uit wat ik ga aantrekken...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 31 oktober 2012 - 17:09

Ik wil me ooit wel es verkleden als tia dalma uit pirates of the caribian. Geen idee waarom maar lijkt me een super kostuum, alleen moet mn haar dan wat groeien :d

Ik heb van die kleine haribo zakjes in huis gehaald want vorig jaar heb ik al mn koekjes mogen opofferen en eens je open gedaan hebt gaat het vast rond van "daar vind je snoep". Hier gaan ze vaak nog tot 11 en zelfs 12u rond. Vind ik nu ook wel laat voor die kinderen om nog rond te lopen + mensen te storen eigenlijk.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 31 oktober 2012 - 17:25

We gaan naar een vriendin toe, ik vier eigenlijk sinds wel elkaar kennen Samhain.
We hebben nu met meerdere mensen een diner, dus heel anders dan normaal, maar wel enorm leuk.

Waarschijnlijk zal het laat worden vandaag, maar heb erg veel zin in mijn avondje uit

Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 31 oktober 2012 - 22:48

Wij doen hier niet aan Halloween, de mensen zijn er ook nog niet erg bekend mee. Daarnaast vieren wij wel op 11 november Sint Maarten :) Ook leuk voor de kids met snoep enzo
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#20 Geplaatst 31 oktober 2012 - 23:11

Gisteren zijn er al 2 groepen kinderen gepasseerd, mooi verkleed.

Vandaag ook 2.  De ene groep was ook verkleed, de andere was een bende van 7 turken, niet verkleed, hebben niets gekregen :x
Geen moeite doen, geen snoep krijgen (morgen mijn banden plat gestoken :NoWhy: )

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 31 oktober 2012 - 23:25

Deze avond ook voor de eerste keer kinderen op bezoek gekregen...hebben een leuk versje op gezegd en toen vroegen ze om snoepjes... ;) :oops:

Aangezien wij geen snoepjes in huis hebben, vond ik het eigenlijk wel erg dat ik ze enkel een rolletjes mentos kon aanbieden...maar beter dan niets hé... ;) :)
Geplaatste afbeelding

Ginne
Ginne
  • 251 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 31 oktober 2012 - 23:36

Vanavond zijn er bij mij ook al kindjes langsgeweest, maar 2, maar ze waren wel mooi verkleed in een heks en een spookje!
Gelukkig had ik nog wat van die napoleon snoepjes in huis, heb ze elk een handje vol gegeven.
Ik zou doodgraag nu in het jeugdhuis in Aalter zitten, mijn vriendin en heel wat maten en vriendinnen van me zijn daar nu zich rot aan het amuseren. Het is verkleedfeestje met als thema 'Pimps & Ho's', redelijk pikant getint dus.
Maar ja, ik zit hier dus maar mijn tijd te verdoen op het werk. Heb al 3 horrorfilms klaarstaan om te bekijken, dus hopelijk gaat de tijd vlug voorbij vliegen.
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#23 Geplaatst 31 oktober 2012 - 23:52

normaal kwamen er elk jaar toch een 5tal kinderen/groepjes aanbellen, en dan had ik ofwel niets in huis, ofwel moest ik dan echt goed zoeken in mijn kasten :Ooops:

vandaag speciaal naar de winkel geweest zodat ik toch vanalles in huis zou hebben.. enja, niemand die heeft aangebeld...
niet goed voor mijn lijn  :NoWhy:
Geplaatste afbeelding

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 01 november 2012 - 14:48

Wij hebben ook niets gedaan. Hier in de buurt is het nog niet erg ingeburgerd. Geen bellende kinderen die snoep komen halen, geen verkleedpartijen,... Gewoon een avondje in de zetel!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 01 november 2012 - 16:11

Ik ben naar de verjaardag van m'n nichtje geweest. En enkele uren met de schoonzus is horror genoeg voor 1 dag :x
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 01 november 2012 - 17:54

Bekijk berichtLilia2055, op 01 november 2012 - 16:11, zei:

Ik ben naar de verjaardag van m'n nichtje geweest. En enkele uren met de schoonzus is horror genoeg voor 1 dag :x

:ha :ha

Hier is het ook gewoon een avondje filmkijken geworden. Niets speciaals :) :)

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 02 november 2012 - 08:42

We hebben één kindje gehad dat is komen aanbellen en dat was het. Ik heb zelf wel kaarsjes aangestoken, maar voor de rest is het rustig gebleven.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#28 Geplaatst 02 november 2012 - 09:24

Hier geen kat gezien (zelfs geen zwarte :mrgreen: )
Er is in de school wel een halloweentocht georganiseerd maar verder totaal niets. Maar ja, dat is hier een boerendorpje waar de tijd is blijven stilstaan zo'n 50 jaar geleden ;)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 31 oktober 2013 - 09:00

Ik blaas dit topic weer wat leven in :up:

Het is weer een jaartje verder en dus weer Halloween! :x

Net zoals vorig jaar zijn we aan het denken geweest om naar de Kinepolis Halloween Night te gaan, maar hebben dat dan uiteindelijk maar geschrapt.
Deze avond gaan we ondertrouw, lekker gezellig op Halloween :loveshower:
En daarna houden we gewoon zelf een Halloween Night. We hebben gisteren een heel aantal films opgezocht en we hebben er nu 10 die we willen zien, dus deze avond nog eens een selectie maken. En dan in de winkel een zak snoep gaan halen voor het geval er kindjes voorbij gaan komen :)
En dan ook wat led kaarsjes voor de ruit zetten, als de katjes ze van de vensterbank gaan duwen :lachen:

Wat zijn jullie plannen voor deze avond?

Time spent with cats is never wasted

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 31 oktober 2013 - 09:04

Filmavondje bij de buren boven ons!
Weet enkel nog niet of het een Halloween film wordt :p

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |