Spring naar inhoud

- - - - -

Halloween!

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 31 oktober 2013 - 09:08

Ik ga deze middag naar het verjaardagsfeestje van mijn nichtje, ze wordt 3 en deze dag past nog steeds bij haar eigen persoonlijkheid :p De rest van de avond zal rustig zijn.
Geplaatste afbeelding

alas&emeth
alas&emeth
  • 498 berichten

#32 Geplaatst 31 oktober 2013 - 09:59

Vanavond werken tot 20u en morgenvroeg moet ik weer van 7-13u werken...dus een avond zoals alle andere hier
soft kitty,warm kitty,little ball of fur
happy kitty,sleepy kitty,purr purr purr :)

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 31 oktober 2013 - 10:48

Heel misschien nog Allerzielen/sahmain  vieren met een vriendin... anders gewoon lekker op de bank hangen en er op mijn manier bij stil staan
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 31 oktober 2013 - 19:01

Ben dol op Halloween! Normaal had ik mijn housewarming vandaag, in halloweenstijl. Maar omdat de onderbuurvrouw haar kleinkindjes op logement heeft, heb ik het feestje naar morgen moeten verplaatsen. Dan morgen nog maar wat griezelen.
Heb mijn pompoenlampjes opgehangen. Heb een theelichthouder in de vorm van pompoen op de salontafel. Vleermuisjes op de ruiten. Een scream masker. Bloederige vingers aan de koelkast gehangen. En een zeis aan de deur van de wc. Heb nog wat slingers die ik nog moet ophangen.

Voor morgen heb ik spookjes-chips, halloween snoepjes. Als het lukt bak ik nog muffins waar een versierinkje op komt. In de vorm van spookjes, vond in de lidl spook-bakvormen. En heb de ingrediënten voor mijn speciale halloween cocktail. Witte limonade, vodka. Dan doe ik er rode kleurstof in voor de show, daarna een drupje blauwe, zodat het paars wordt. En dan een rode druif, dan gaat het lekker schuimen. Mhihihi. De snoepjes komen op halloween bordjes en in 2 schedel-bekers.
Zodadelijk komen mijn zus en 2 vriendinnen. Ga wat van die snoepjes op tafel zetten, er is versiering. Verder een rustige avond. Misschien nog een enge film met mijn zus, die blijft slapen.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 31 oktober 2013 - 19:09

Ik vind het jammer dat er geen cult films op tv zijn of niets in het thema. Vorig jaar was dat toch wel zo ver ik me herinner?

Ik hoop stiekem dat ze toch niet rond gaan vanavond. Kheb wel snoep in huis gehaald maar toch liever niet.

Bewerkt door Eibhlin, 31 oktober 2013 - 19:10.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 31 oktober 2013 - 19:10

Klinkt leuk Nasa!! :d

Time spent with cats is never wasted

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#37 Geplaatst 31 oktober 2013 - 20:31

Nu was ik toch wel efkes geschrokken. Begin dit topic te lezen, wat iedereen gaat doen vanavond, en plots zie ik dat ik al op 1 november zit :trance:
Begon al bijgelovig te worden, tot mijnen euro viel en ik zag dat dit topic vorig jaar gestart werd :blont: :goofy:
Wij gaan vanavond naar halloweenparty in een café van een vriend.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 31 oktober 2013 - 20:54

Bekijk berichtEibhlin, op 31 oktober 2013 - 19:09, zei:

Ik vind het jammer dat er geen cult films op tv zijn of niets in het thema. Vorig jaar was dat toch wel zo ver ik me herinner?

Ik hoop stiekem dat ze toch niet rond gaan vanavond. Kheb wel snoep in huis gehaald maar toch liever niet.

Ah vreemd, dat doen ze meestal toch elk jaar?
Anders zelf een filmpje opzetten?

Bekijk berichtjuleken, op 31 oktober 2013 - 20:31, zei:

Nu was ik toch wel efkes geschrokken. Begin dit topic te lezen, wat iedereen gaat doen vanavond, en plots zie ik dat ik al op 1 november zit :trance:
Begon al bijgelovig te worden, tot mijnen euro viel en ik zag dat dit topic vorig jaar gestart werd :blont: :goofy:
Wij gaan vanavond naar halloweenparty in een café van een vriend.

Haha, ja daarom dat ik op de vorige pagina ook een Upje heb gezet, maar dat zal je niet gezien hebben denk ik.

Leuk! ' t Amusement deze avond!

Wij hebben schandalig veel snoep in huis gehaald :oops:
Ik heb voor mezelf wel allemaal gezonde snacks gehaald.
En dan straks de films opzetten die het liefje heeft gedownload.
We beginnen met Cabin in The Woods
Dan Sinister
Dan Dark Skies
en als laatste The Europa Report

Ben heel benieuwd :)

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 31 oktober 2013 - 22:22

Wij hebben er een dagje Bellewaerde park opzitten nu met Halloween versierd ;)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 31 oktober 2013 - 22:46

Hier totaal geen spoortjes van Halloween ?? :catscratchhead :catnoknow Blijkbaar "leeft" dit hier niet in de buurt... :)

Geen probleem voor mij hoor...ik ben er toch niet echt voor...veel te "spooky"... :help: :lachen:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#41 Geplaatst 31 oktober 2013 - 23:08

hier ook niks van Halloween te bespeuren, ik ben er niet kwaad voor eerlijk gezegd
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 01 november 2013 - 09:04

Hier is er een klein groepje rond gegaan maar niet bij mij. Misschien gingen ze enkel bij deuren van wie ze kenden? Achja, meer snoep voor mezelf :)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 01 november 2013 - 12:55

Hier is er niemand komen aanbellen :(
Maar we hebben wel een schitterende film avond/ nacht gehad. Lagen pas om half 5 in ons bedje  :lachen:
De films die we hadden uitgekozen waren echt geweldig. Sinister heeft mij de stuipen op het lijf gejaagd en heb een paar keer serieus in m'n vriend z'n oor geroepen   :oops:
Cabin in the woods begint als een gewone griezelfilm, groepje jongeren op weg naar een hutje van een neef, komen onderweg een tankstation tegen met één of andere creep, ... Enfin je kent het wel. Maar dan slaagt het plot volledig om en krijg je echt een wtf gevoel.
Dark skies is een goeie griezelfilm die heel goed in elkaar zit, enkel het einde slaagt nergens op.
En tot slot The Europa Report, ik denk, de beste film die ik in een lange tijd heb gezien. Gaat over een groep astronauten op een missie naar Europa, een maan vanJupiter. Om te onderzoeken of er leven is. Is vooral een psychologische thriller, maar echt steengoed!

Ik heb werkelijk waar een fantastische avond gehad :)

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 01 november 2013 - 13:31

Niks/niemand gezien.
Was er niet eens op voorbereid eerlijk gezegd.
En ik was gisteren zoooo slecht (hoofdpijn, duizelig, misselijk), dus ben er niet boos om.

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 02 november 2013 - 15:24

Hier is er ook helemaal niets of niemand te zien geweest. Heb gewoon een avondje in de zetel doorgebracht.