Spring naar inhoud

- - - - -
Gevonden

tamme poes in tuin te overboelare (geraardsbergen)

geraardsbergen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
11 reacties op dit onderwerp
Guest_beelaert_*
Guest_beelaert_*

#1 Geplaatst 31 oktober 2012 - 21:55

Sinds gisteren zit er (alweer) een tamme poes in onze tuin die blijkbaar haar (of zijn) baasje kwijt is. Het rare is dat dit al de 3de poes is in 1 week tijd, en dat we dit ervoor nooit hadden. Alle 3 super tamme poezen. De eerste werd ondergebracht in een opvang via de milieudienst omdat het zo een tam beestje was. De 2de werd opgevangen door buren (deze was er erg aan toe, maar heeft een goede thuis nu). En nu alweer een super tamme poes. Ik weet niet welk ras, want ik heb er geen verstand van. Weet ook niet of het een kater of katin is. Het beestje ziet er nog verzorgt uit en is echt super tam en enorm lief voor onze kindjes. (komt zelf lekjes geven, en zit op onze vensterbank).
Misschien is iemand dit beestje kwijt!

meer info: [knip]

Bijgevoegde thumbnails

• DSCN1869.JPG

Bewerkt door hilleke, 31 oktober 2012 - 23:18.
Reden van bewerken: geen privégegevens plaatsen, zie forumregels!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 31 oktober 2012 - 22:55

Misschien nog eventjes afwachten...hier ook enkele maanden geleden zoiets meegemaakt...bleek de poes van nieuwe buren te zijn...wist niet eens dat we nieuwe buren hadden... ;) :oops:

En indien het echt een "verloren poezeke" is, hoop ik dat jullie spoedig de eigenaars kunnen vinden...ziet er een schatje uit :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_beelaert_*
Guest_beelaert_*

#3 Geplaatst 02 november 2012 - 20:21