Spring naar inhoud

- - - - -
Gevonden

tamme poes in tuin te overboelare (geraardsbergen)

geraardsbergen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
11 reacties op dit onderwerp
Guest_beelaert_*
Guest_beelaert_*

#1 Geplaatst 31 oktober 2012 - 21:55

Sinds gisteren zit er (alweer) een tamme poes in onze tuin die blijkbaar haar (of zijn) baasje kwijt is. Het rare is dat dit al de 3de poes is in 1 week tijd, en dat we dit ervoor nooit hadden. Alle 3 super tamme poezen. De eerste werd ondergebracht in een opvang via de milieudienst omdat het zo een tam beestje was. De 2de werd opgevangen door buren (deze was er erg aan toe, maar heeft een goede thuis nu). En nu alweer een super tamme poes. Ik weet niet welk ras, want ik heb er geen verstand van. Weet ook niet of het een kater of katin is. Het beestje ziet er nog verzorgt uit en is echt super tam en enorm lief voor onze kindjes. (komt zelf lekjes geven, en zit op onze vensterbank).
Misschien is iemand dit beestje kwijt!

meer info: [knip]

Bijgevoegde thumbnails

• DSCN1869.JPG

Bewerkt door hilleke, 31 oktober 2012 - 23:18.
Reden van bewerken: geen privégegevens plaatsen, zie forumregels!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 31 oktober 2012 - 22:55

Misschien nog eventjes afwachten...hier ook enkele maanden geleden zoiets meegemaakt...bleek de poes van nieuwe buren te zijn...wist niet eens dat we nieuwe buren hadden... ;) :oops:

En indien het echt een "verloren poezeke" is, hoop ik dat jullie spoedig de eigenaars kunnen vinden...ziet er een schatje uit :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_beelaert_*
Guest_beelaert_*

#3 Geplaatst 02 november 2012 - 20:21

De poes is nog steeds bij ons. Ik weet eigenlijk niet of het een katin of een kater is. We hebben gisteren 4 teken weggehaald bij dat beestje, wat het gemakkelijk liet doen. Vandaag hebben we alvast wat katteneten gekocht. Misschien werdwijnt deze poes en gaat hij of zij terug naar haar baasjes. Indien ze er maandag nog is ga ik ermee naar de dierenarts. Stel dat de poes een chip heeft,;;;;

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 02 november 2012 - 21:33

Ocharme de stakkerd. :(  Lief dat jullie hem opgevangen hebben en hopelijk vind je zijn thuis. :flower:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 05 november 2012 - 08:45

Arme poes, hopelijk heeft ze een chip en vinden jullie de eigenaars terug :geluk:
banner

Guest_beelaert_*
Guest_beelaert_*

#6 Geplaatst 08 november 2012 - 20:15

De poes blijkt een kater te zijn, nog niet heel oud, maar wel gecastreerd. Geen Chip.

Voorlopig is hij nog bij ons thuis.

Sabine2
Sabine2
  • 8.896 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 08 november 2012 - 20:25

Dan heeft hij toch ergens een thuis (gehad).
sites die nuttig kunnen zijn: gevondenenvermistehuisdieren.be, Binnenbeest, kiavu. CAD is specifiek voor Antwerpen, Bello voor Limburg.
Of op Facebook zetten met de vraag om te delen
Misschien kan je ook een flyer ophangen voor jullie raam of in een buurtwinkel of supermarkt in de buurt.

Hopelijk vinden jullie snel de poezel zijn personeel terug :duim: :duim: :duim:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Guest_beelaert_*
Guest_beelaert_*

#8 Geplaatst 08 januari 2013 - 20:59

Tijger verblijft nog steeds bij ons,hij is echt een lieve kat.

Hij kreeg de nodige spuitjes en verzorging.
Slaapt binnen en gebruikt zijn kattenbak.
We hebben hem een kokertje met ons adres aangedaan;

Maar deze avond was tijger er niet toen we thuis kwamen van school. Normaal komt hij aangelopen. Nog steeds is hij er niet, kindjes enorm ongelukkig natuurlijk.
Ik mis hem ook wel en hoop dat hij snel terug komt.

Guest_wendy71_*
Guest_wendy71_*

#9 Geplaatst 08 januari 2013 - 21:32

Ooohh nee, niet leuk om te lezen.....
Hopelijk komt hij vlug terug..... :duim:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 08 januari 2013 - 23:01

Hoop ook dat Tijgertje vlug terug naar huis komt...zeker blijven zoeken en roepen...misschien is hij geschrokken van iets en schuilt hij eventjes ergens... :catnoknow

Hier duimen we volop mee... :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 09 januari 2013 - 10:54

is hij al terecht?

Guest_Animals♥_*
Guest_Animals♥_*

#12 Geplaatst 10 januari 2013 - 17:59

Is hij al terug?? Misschien is hij terug naar zijn 'echte' eigenaars? Al is dat wat raar want jullie verzorgden hem goed!!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Gevonden, geraardsbergen