Spring naar inhoud

- - - - -

knuffeldag

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 06 augustus 2009 - 16:17

hey hey ,

Ik ga hier 2 data uitpikken ,
daar er hier een aantal vrij bange katten tszitten naar vreemden toe hou ik de groepjes graag klein , dan is er wrs meer kans dat ze terug naar beneden komen

elke dag met 4 stel ik voor

t zal pas tegen eind sept lukken
4 op 26 sept en
4 op10 oktober
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 07 augustus 2009 - 13:08

niemand??
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 07 augustus 2009 - 13:16

Da's nog ver in de toekomst... Maar de 26ste september liever niet voor mij, de 27ste gaan we met Axxes naar een kattenshow en de zaterdag voor zo'n show blijf ik liever thuis om alles op het gemakje klaar te zetten enzo.
10 oktober is een optie, maar dat moet ik eerst nog eens nakijken.
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#4 Geplaatst 07 augustus 2009 - 13:37

Ik zou wel graag willen komen maar Deurne is zo ver... :(

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 07 augustus 2009 - 14:19

ja wil ook we komen hoor, maar heb het altijd zo druk in het WE en ik moet nog bij een paar andere KSters langsgaan, waarom zijn de WE zo kort ?
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 07 augustus 2009 - 14:20

Roosje zei:

ja wil ook we komen hoor, maar heb het altijd zo druk in het WE en ik moet nog bij een paar andere KSters langsgaan, waarom zijn de WE zo kort ?

Kunnen we geen dagje inlassen dat je eerst naar hier komt en dat we dan samen naar Ellenita gaan? Is maar een ideetje hoor... Maar dan kun je wel twee bezoekjes in 1 keer doen...

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 07 augustus 2009 - 14:30

Karolientje zei:

Kunnen we geen dagje inlassen dat je eerst naar hier komt en dat we dan samen naar Ellenita gaan? Is maar een ideetje hoor... Maar dan kun je wel twee bezoekjes in 1 keer doen...

Ja is een idee, voor 10/10 kan ik het nu nog niet met zekerheid zeggen maar als ik ga kan ik jullie wel komen oppikken.  Bij jullie zou ik eventueel wel eerder kunnen komen denk ik, is niet ver hé :) Doen jullie ook knuffelbezoekjes gedurende de week  ?
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 07 augustus 2009 - 14:32

Tuurlijk wel! ;) Tijdens de week is voor ons soms zelfs makkelijker dan in de weekends, omdat die weekends bij ons ook zo vaak direct gevuld zijn. Laat maar weten wanneer het voor jou zou passen, dan regelen we wel iets. ;)

10/10 kan ik trouwens ook nog niet met zekerheid zeggen hoor. :)
Geplaatste afbeelding

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#9 Geplaatst 07 augustus 2009 - 15:06

Ik kan die twee data niet...
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 07 augustus 2009 - 15:08

ja Ik weet mijn uren nog niet voor sept en weet ook naar mijn lichamelijke toe met werk is dit best in het weekend anders ben ik geen mens

Kom anders een datum overeen maar niet den 12e sept ;) en laat dan maar wat weten
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 08 augustus 2009 - 11:36

Ik kan allewtwee die data dus ik wacht even af en kom gewoon met de kleinste groep mee :LOL: