Spring naar inhoud

- - - - -

hoe ziet jouw weekend er uit?

• Log in om te reageren
64 reacties op dit onderwerp
Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#31 Geplaatst 18 november 2012 - 10:58

Normaal hebben we een vrij rustig weekend. Dit weekend echter niet :). We zijn gisteren naar Wicked geweest (echt fan-tas-tisch) en vandaag naar de verjaardag van mn neefje. Best druk voor mijn doen dus!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#32 Geplaatst 18 november 2012 - 19:01

MayaBlue, op 18 november 2012 - 01:14, zei:

Ja, ik moest al les volgen van mijn 4 :d en speel meestal op het oor tegenwoordig moderne liedjes voor mijn verloofde omdat hij dat merkwaardig vind maar soms speel ik ook gewoon maar wat ik voel om stress los te laten. Vind muziek en fitness altijd een geweldige uitlaatklep voor stress :). Of als iets moeilijk gebeurt is het voor mij ook stukken makkelijker om het te verwerken door gewoon te spelen dan daar uren over te liggen praten en te wenen, want dan blijft het voor mij precies zo rond mij hangen. Heeft mij er met mijn papa die stierf ook serieus doorgeholpen, tegen mijn broer die kropt alles op. En ik zie echt dat die daaronder lijdt.

dat is toch heel goed dat dat voor jou een manier is om stress te kunnen loslaten, een leuke uitlaatklep
Ik ben best jaloers op mensen die zoiets kunnen

dolfjeweerwolfje, op 18 november 2012 - 10:23, zei:

@ Lathyrus

Intensief? Ja, eigenlijk wel :-), maar ik doe m'n job heel graag.

als je iedere dag naar je werk met plezier kan gaan, dat is veel waard

*Joke*, op 18 november 2012 - 10:58, zei:

Normaal hebben we een vrij rustig weekend. Dit weekend echter niet :). We zijn gisteren naar Wicked geweest (echt fan-tas-tisch) en vandaag naar de verjaardag van mn neefje. Best druk voor mijn doen dus!

Wicked is dan een groep?
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#33 Geplaatst 18 november 2012 - 23:04

dolfjeweerwolfje, op 17 november 2012 - 20:12, zei:

.

Ik zou graag meer weekendjes gaan doen, maar het is allemaal zo kostelijk he (citytrips, een weekendje Ardennen,...). Dus als iemand tips hiervoor heeft???

mijn euro valt net doordat ik in mijn inbox van mijn mailprogramma aanbiedingen kreeg: op outspot.be vind je altijd wel aanbiedingen met kortingen voor weekendjes enzo
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#34 Geplaatst 19 november 2012 - 00:17

Zaterdag:
ochtend voetbalmatch van Sander, dus opstaan om 8 u, tegen 9u op de voetbal.  Tegen dat ze klaar zijn met spelen en penalty's is het 11 u, dan nog wat verbroederen in de kantine, tegen 12 u naar huis.
Aansluitend het verjaardagsfeestje van Sem in de bowlingzaal met een paar kindjes van den atletiek, school en voetbal.  Tot 16 u en daarna nog naar de winkel.  Rap iets kleins maken om te eten want 's avonds kwam mijn familie voor Sem zijn verjaardag.

Zondag:
ochtend voetbalmatch van Sem.  Zelfde verhaal als bij Sander maar tegen 13 u naar huis gegaan.  
Iets kleins gegeten en tegen 14 u kwam mijn schoonmoeder voor Sem zijn verjaardag, om 16 u mijn vader en om 18 u viel mijn broer nog binnen.
Die is dan blijven eten en om half 10 doorgegaan.

Nu moet ik nog een broodautomaat gaan zoeken, want heb blijkbaar geen brood in huis :(

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 19 november 2012 - 09:38

Onze weekends zijn meestal wel goed gevuld.
Mijn vriend gaat zaterdagvoormiddag naar de les, dus dan probeer ik meestal een gerecht uit de kookles dat wat langer duurt (soep, stoofvlees etc) en terwijl dat staat te pruttelen kuis ik zodat dat ook weer gedaan is.
Na de middag hangt het er een beetje vanaf. Eens gaan shoppen, gaan wandelen, mijn vriend heeft al eens een fotoshoot dus dan trek ik er alleen op uit en ga ik naar mijn ouders of zo. 's Avonds spreken we dikwijls met vrienden af.
Zondags is meestal een rustige dag, dan slapen we wat langer en hangen we in huis wat rond.
In de winter begin ik dan meestal te kleien of een ander handwerk te doen, of we kijken naar het veldrijden :).
Soms gaan we dan weer bij de ouders op bezoek, of gaan we naar de bioscoop, het hangt er echt vanaf.
Gisteren zijn we bv. naar 'Beleef Chocolade' geweest van Catshelter, daarmee was heel de namiddag gevuld.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 19 november 2012 - 11:08

Mijn weekend had véél te veel actie en ongelukken (gelukkig niet ik!).

Vrijdagavond was het springtraining met de paarden op onze LRV club, 3 lesuren. Ik heb het eerste lesuur meegedaan, samen met mijn vriend (die later in het 3de lesuur nog eentje zou rijden).
Toen we in de cafetaria zaten was het 2de uur al aan de gang. Daar zijn 2 amazones gevallen. Eentje viel nog goed mee, de 2de ging recht met haar hoofd tegen de kant met een luide knal. Gelukkig had ze haar tok op (hoofdbescherming) en hield er alleen er zeer pijnlijke schouder aan over.

Zaterdagavond organiseerde onze club een indoor wedstrijd (springen) voor jonge paarden die nog volop in de leer gaan. Hoogte: 80 tot 90 cm.
Een amazone van onze club reed met haar paard naar de eerste sprong. Haar paard was niet aan het opletten en liep gewoon door de sprong en paard en ruiter samen op de grond. Ruiter lag er deels onder, maar gelukkig waren zowel paard als ruiter er heel vanaf gekomen.

Zondag was er dan heel de dag de indoor wedstrijd van 1m tot 1.30m op onze club. Daar viel een meisje van haar paard, recht tegen een staander. Zij brak haar neus :(
Blijkbaar heeft nog een ruiter haar pols gebroken met een val.

Ik hoef voor de rest van het jaar geen vallende ruiters meer te zien! Want dat is altijd zo akelig!
Ben toch steeds blij dat ik het niet ben.

Guest_MiriamB_*
Guest_MiriamB_*

#37 Geplaatst 19 november 2012 - 14:12

lathyrus, op 17 november 2012 - 22:05, zei:

amai Miriam, dat lijkt me serieus moeilijk , tof dat je dochter dat doet en dat ze het zo goed doet ondanks twee nieuwe partners

Dank je, ze is een bommetje elastiek en turnen is haar passie.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 19 november 2012 - 20:56

lathyrus, op 18 november 2012 - 23:04, zei:

mijn euro valt net doordat ik in mijn inbox van mijn mailprogramma aanbiedingen kreeg: op outspot.be vind je altijd wel aanbiedingen met kortingen voor weekendjes enzo

Oh, bedankt. Zal eens rondneuzen.

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#39 Geplaatst 19 november 2012 - 22:27

Nee, nee Wicked is een musical :)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#40 Geplaatst 20 november 2012 - 15:40

dolfjeweerwolfje, op 19 november 2012 - 20:56, zei:

Oh, bedankt. Zal eens rondneuzen.

en op weekenddesk.be vind je ook vanalle aanbiedingen
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#41 Geplaatst 20 november 2012 - 15:48

en op actievandedag.be

en TravelBird.be
Geplaatste afbeelding

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#42 Geplaatst 29 november 2012 - 15:25

wij vertrekken morgenmiddag tot maandagmiddag met de schoonmoeder naar sunparks :jump:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#43 Geplaatst 29 november 2012 - 17:32

Lieveke veel plezier toegewenst, er is geen plaats meer zeker voor een extra gast?
Ik wil de koffers dragen :jump: :goofy: :cattailwag
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 29 november 2012 - 17:58

Morgen een dagje vrij dus mijn weekend begint vroeg :)
Ik zal mijn tijd wel nodig hebben want moet naar de winkel, schoonmaken, cake bakken, marsepein maken, soep maken en chocoladerotsjes maken.
Zaterdag is het feest voor mijn nonkel zijn vijftigste verjaardag. Het is een verrassing en ik ga alles helpen klaar zetten. Hopelijk vindt hij het heel fijn, heel de familie is er bij, dat is jaren geleden :).
En danzondags de doop van mijn metekindje Elyse!

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 29 november 2012 - 19:01

Dit weekend verhuizen...
Wat zie ik hier tegenop!

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _