Spring naar inhoud

- - - - -

Zino: goed nieuws.

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#16 Geplaatst 23 november 2012 - 12:23

kun je hem niet even binnen houden? Ik snap dat ze graag buiten gaan hoor ;) maar hij is toch niet helemaal in orde, ook al weet je niet wat het is. En zieke katten hou ik zelf het liefst binnen, om een oogje in het zeil te houden (ook al hebben we een ren en kunnen ze nergens heen verder)

kiki, op 23 november 2012 - 11:53, zei:

Weet je Wendy, ik heb het idee dat DA's in Nederland veel sneller en gerichter optreden dan die hier in België.
Vraag me niet waarom maar het valt me héél vaak op dat ze hier blijven taffelen: ja het zou dit kunnen zijn maar het kan ook dat zijn, onozel word je daarvan.
Ipv van ineens de nodige testen te doen, bloedafnames etc...
Wat niet wil zeggen dat ik jouw DA in twijfel trek, Catherine, ik heb het over de algemene DA's.

Dat wil ik niet zeggen. Da's hier in Nederland zijn ook meestal niet zo snel. Je moet er vaak zelf om vragen. Al zitten er wel tussen die aangeven wat de mogelijkheden zijn en wat ze direct kunnen doen, zodat je zelf kunt beslissen of je dat wilt.
Maar veel da's dekken zich ook meteen goed in of zeggen domweg de verkeerde dingen!
Nu zijn wij niet zo makkelijk af te schepen en weten we over het algemeen heel goed wat er wel en niet kan, of op zijn minst dat we dat goed moeten uitzoeken. Maar er zijn legio mensen die afgaan op zo'n da (die het dus verkeerd zegt) en hun beslissingen daarop baseren. Dat vind ik kwalijk (dat da's dan zo doen) en ik hoop dan ook op zijn minst een of twee mensen te bereiken en te vertellen wat de mogelijkheden zijn die IK weet. En als dat al meer is dan wat een da weet/zegt, dan kun je je afvragen waarom de da dat dan niet zegt..................... ;) Niet dat ik zoveel weet, ben geen da tenslotte, maar als ik het al weet, waarom weet de da het dan niet?

Pfff ik zeg het wat krom, hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Nivo
Nivo
  • 6.356 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 23 november 2012 - 12:36

Ook duimen hier dat het geen fip is, veel sterkte, hoop dat je snel de uitslag weet maar dan een geruststellende :(
sorry laatste keer

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 23 november 2012 - 12:43

Och...Catherine...vind het zo er dit te lezen... :( :(

En die onzekerheid...hopelijk kan de juiste diagnose vlug gesteld worden zodat Zino de nodige medicatie kan krijgen... :(

Hier duimen we ook volop mee dat het geen fip zal zijn... :duim: :duim: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 23 november 2012 - 12:48

Dikke knuffel Catherine, ik hoop dat het geen FIP is.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 23 november 2012 - 12:53

Oh nee Catherine het zit je niet mee :( ik kan ook alleen maar hopen dat het geen fip is, heel veel moed en sterkte! :hug: :hug: :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#21 Geplaatst 23 november 2012 - 13:07

Ik ga hem nog maar eens binnenhalen, hem binnen opsluiten doe ik niet, als het fip zou zijn dan heb ik liever dat hij de laatste dagen/weken doet waar hij zich goed bij voelt. Als ik het luik moet toe doen tja dan zijn de andere ook allemaal gestraft.
Van zodra zijn tandvlees terug roze is gaat het de goede weg op, maar het duurt allemaal zo lang. Hopelijk werken die 5 spuiten die hij deze nacht gekregen heeft.
Ik dacht nu echt dat fip stress gerelateerd was maar zo te horen kan dat coronavirus wanneer het wil muteren.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 23 november 2012 - 13:07

Wat een zorgen weer, ik ga heel hard duimen dat het iets anders, iets wat goed behandeld kan worden :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 23 november 2012 - 13:26

Hier draaien de duimen heel hard mee, dat het maar geen FIP is.... Dat zou wel zo naar zijn :(
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#24 Geplaatst 23 november 2012 - 15:41

Hij is effe naar buiten gegaan om te plassen in het gras, hij heeft de hele namiddag op mij gelegen in de zetel, heb er toch geen goed oog in, en mijn zesde zintuig heeft meestal gelijk.

Guest_sindy_*
Guest_sindy_*

#25 Geplaatst 23 november 2012 - 16:04

de moed niet opgeven laten we hopen dat het dat niet is, ik duim voor je

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 23 november 2012 - 16:11

O catherine, om moedeloos van te worden.
Ik duim heel hard dat het geen FIP is maar als je al geconfronteerd bent geweest met FIP dan krijg je het nooit meer
uit je gedachten.

Guest_sindy_*
Guest_sindy_*

#27 Geplaatst 23 november 2012 - 16:12

sisi, op 23 november 2012 - 16:11, zei:

O catherine, om moedeloos van te worden.
Ik duim heel hard dat het geen FIP is maar als je al geconfronteerd bent geweest met FIP dan krijg je het nooit meer
uit je gedachten.

tis erg dat ze er niets kunnen aan doen aan die FIP, hopen dat het dat niet is!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 23 november 2012 - 16:17

Wat erg :( , ik duim heel hard mee dat het geen FIP is :hug:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 23 november 2012 - 17:09

oei cat,
pffff heel rottig,

ik duim en denk aan jullie

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 23 november 2012 - 17:41

O wat spijtig om te lezen catherine. Ik hoop ook heel hard dat het toch geen FIP zal zijn. Heel veel knuffels voor jou en je zieke Zinotje :hug: