Spring naar inhoud

- - - - -

Zino: goed nieuws.

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#151 Geplaatst 04 december 2012 - 22:35

De laatste dagen eet hij wel redelijk goed. En heeft hij ook geen koorts meer. Hij is nog niet 100%, slaapt veel en is ook heel rustig. Het zal afwachten worden.
Denk dat ik me te rap bezorgd maak, maar ja betuttel ze allemaal even graag.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#152 Geplaatst 05 december 2012 - 06:41

Kan soms lang duren.Heb een heel jaar gesukkeld met Julie.Nu is ze goed.Durf het bijna niet schrijven.Een mens vreest altijd het ergste.Blij te lezen dat het stillekesaan beter gaat met Zino.Kom elke dag eens kijken.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#153 Geplaatst 05 december 2012 - 14:18

Vindt nog altijd dat hij er zo zielig zit soms. Hij is graag buiten onder de pergola. Mr eet nog altijd kuipjes van sheba, denk dat hij zo verwend is nu dat mr het gewone eten niet meer graag lust. Maar ja hij zal wel moeten dus langzaam terug mengen naar de voeding van iedereen. De rc fit lust hij tss door net zoals al de anderen.
Ik weet soms niet wat ervan denken, mijne man vindt ook dat hij niet is zoals een paar weken geleden. Mijne actieve zino is weg.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#154 Geplaatst 05 december 2012 - 14:26

dat de koorst weg is, is al veel!!! nu moet hij nog op zijn plootjes komen. hier wordt geduimd!!!!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#155 Geplaatst 05 december 2012 - 14:34

Ocharme Zino , ik vind het zo erg voor de mooie man , kan je niet nog eens langs gaan bij DA Vorstermans , het is toch van 28 november al , en nog eens een echo laten nemen ?
Het schatje moet toch pijn hebben als hij altijd zo stilletjes ergens ga liggen , terwijl hij vroeger zo actief was !!!
Verder het allerbeste voor Zino en geef hem een hele dikke knuffel van mij !!! :rub:
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#156 Geplaatst 05 december 2012 - 17:21

Veel beterschap voor Zino hoor. Hopelijk wordt hij snel weer actiever.

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#157 Geplaatst 05 december 2012 - 20:17

Bekijk berichtcatherine, op 04 december 2012 - 22:35, zei:

De laatste dagen eet hij wel redelijk goed. En heeft hij ook geen koorts meer. Hij is nog niet 100%, slaapt veel en is ook heel rustig. Het zal afwachten worden.
Denk dat ik me te rap bezorgd maak, maar ja betuttel ze allemaal even graag.

Ik denk dat we allemaal bezorgd zijn als we zien dat één van onze schatten zich niet goed voelen.
Zelfs als ze aan de beterhand zijn, houden we ze nauwlettend in de gaten.
Ik blijf in ieder geval duimen!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#158 Geplaatst 05 december 2012 - 22:34

Bekijk berichtCasper-Cartouche, op 05 december 2012 - 14:34, zei:

Ocharme Zino , ik vind het zo erg voor de mooie man , kan je niet nog eens langs gaan bij DA Vorstermans , het is toch van 28 november al , en nog eens een echo laten nemen ?
Het schatje moet toch pijn hebben als hij altijd zo stilletjes ergens ga liggen , terwijl hij vroeger zo actief was !!!
Verder het allerbeste voor Zino en geef hem een hele dikke knuffel van mij !!! :rub:

Ja ik ben op 28 nov geweest maar moet 2 weken wachten tot de ab uitgewerkt is.
Ik heb haar deze week gebeld en ze heeft me gerust gesteld.
Tandvlees terug roziger, geen diarree, geen koorts, hij eet goed. Alleen ziet hij er soms depri uit. Heb de indruk dat hij liever de wijde wereld wil verkennen zoals tigri, hij kan soms zo zielig tss de houten afsluiting kijken naar de buitenwereld.
Dus volgende week woensdag als er niks anders voorvalt gaan we op controle, kan dinsdag ook zijn is te zien of ik kan wachten tot woensdag.

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#159 Geplaatst 06 december 2012 - 01:50

Je hebt mij nu ook terug een beetje gerust  gesteld met je antwoordje , ik blijf duimen hoor voor Zino !!!
Geplaatste afbeelding

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 06 december 2012 - 11:58

leuk dat hij het beter doet.
Van de AB kan hij ook wel wat depri en rusitger zijn hoor.
Hoe ben je zelf als je Ab moet nemen. Ik ben altijd van de wereld en ik heb de indruk dat de dosissen bij dieren veel hoger liggen dan bij mensen omdat ze ook niet kunnen zeggen dat ze zich er raar van voele of zoiets...
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#161 Geplaatst 06 december 2012 - 19:06

Vandaag nog maar eens koorts gemeten, 38° dus geen koorts, dus dat zit wel weer goed.
En toch ziet hij er droevig uit, vraag me soms af of ik het me allemaal inbeeld, maar mijne man en kids zeggen dat hij idd anders is. Voor de rest eet hij nog altijd goed.
Merciekes voor de steun en ik geef al jullie knuffels door, dat heeft hem juist zo graag.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#162 Geplaatst 07 december 2012 - 15:41

Toch goed nieuws dat hij geen koorts meer heeft :duim: . Misschien heeft hij een dipje met het slechtere weer ? :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#163 Geplaatst 07 december 2012 - 15:57

Denk niet dat het een dipje is, er is iets anders en heb er nog altijd geen goed oog in.
Denk morgenvoormiddag al naar de da terug te gaan. Het is raadpleging tss 10u en 12u.
Vandaag gaat niet omdat mijne man werken is tot half elf er het is dan pas 23u15 eer hij thuis is;

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#164 Geplaatst 07 december 2012 - 21:30

Ik zou ook nog eens langs gaan naar de DA Catherine , het zou toch moeten beteren met Zino , ik weet het , ik ben ook vlug ongerust  als  het niet betert ,
maar ik ga liever te veel naar de DA , dan te weinig, ik ben ook ziek als mijn katjes ziek zijn ,
ik blijf duimen voor je lieverd Zino ,
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#165 Geplaatst 08 december 2012 - 15:40

Deze middag langs geweest bij de da, Zino gaat erop achteruit. Hij is 200 gr vermagerd op 2 weken ongeveer tijd.
Hij had ook vandaag terug 39,6° koorts.
Ze had verleden keer iets op de longen gezien en iets gehoord aan het hart. Dus ze focust haar daar nu op. Hij had beter moeten zijn met de vorige ab, dus heeft ze hem nu een zwaardere ingespoten. Ik moet hem dagelijks ab geven en t° meten.
Ze heeft ook bloed getrokken, dat vertrekt pas maandag voormiddag naar het labo, zij doen zelf ook bloedonderzoek maar ze vond het beter naar het labo te sturen omdat ze daar toch uitgebreider kunnen testen. Snaptests wil ze niet doen omdat dit soms toch een verkeken beeld geeft. Maandag avond rond 21u gaat ze me bellen met de uitslag. Hij wordt ook getest op Felv, Fiv, en zien hoe hoog te tittter waardes zijn voor Fip. Dus allemaal geen goed nieuws. Ik had ook al zitten denken aan fiv en felv en als het dat zou zijn is het een ramp want dan kan heel de groep besmet zijn. Maar ja weer afwachten dus. Hij ligt nu op mijn schoot heb zo met hem te doen.
Wat als het resultaat slecht is van de bloeduitslag.... :(