Spring naar inhoud

- - - - -

Zino: goed nieuws.

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#166 Geplaatst 08 december 2012 - 17:12

:rub: :rub: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#167 Geplaatst 08 december 2012 - 17:35

Nog niet gereageerd, maar ik volg wel mee...

Goed dat je bent gegaan! Zo zie je maar: als je gevoel zegt dat er iets mis is, dan heb je meestal gelijk. Jammer genoeg... :hug:

Hopelijk krijgen jullie goed nieuws en komt Zino erbovenop. Goed dat jullie meteen echt in 't labo het bloed laten onderzoeken.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#168 Geplaatst 08 december 2012 - 17:37

Vind het zo erg dit te lezen...ocharme Zino...en ook voor jullie heel veel sterkte... :hug: :hug:

Ik blijf zo duimen en hopen dat jullie maandag toch wat positief nieuws mogen krijgen...zal alweer een lang weekendje worden... :(

Wens jullie het allerbeste...en heel veel knuffeltjes voor Zino... :hug:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#169 Geplaatst 08 december 2012 - 17:50

:hug: :hug: :hug:  Nog niet het ergste denken Catherine ....even afwachten .....ik blijf duimen voor Zino ...
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#170 Geplaatst 08 december 2012 - 17:58

oei das weer minder.... ik duim alvast voor zinooke dat hij vlug beter mag zijn ... en een dikke :hug:  voor jou...

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#171 Geplaatst 08 december 2012 - 21:00

Geplaatste afbeelding
ik duim kei hard!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 08 december 2012 - 21:04

Ik duim ook mee hoor! Verwen hem maar een beetje
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#173 Geplaatst 09 december 2012 - 07:47

Heel veel beterschap voor Zinoke. :hug:  Hopelijk volgt er goed nieuws morgen. :pray:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#174 Geplaatst 09 december 2012 - 08:09

Hoe is het met Zino vandaag?Hier draaien de duimen overuren.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Xoco
Xoco
  • 332 berichten
  • 5 katten

#175 Geplaatst 09 december 2012 - 08:17

veel sterkte
"Who would believe such pleasure from a wee ball o' fur?" - Old irish saying

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#176 Geplaatst 09 december 2012 - 08:38

oei, dat is niet zo een leuk nieuws. We duimen hier mee voor Zino! Hopelijk komt alles goed met hem!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#177 Geplaatst 09 december 2012 - 15:20

Vandaag is die weer beter, waarschijnlijk door de ab. Ben deze nacht 2 keer opgestaan voor hem, en momenteel slaapt hij 's nachts het liefst in de badkamer dus gemakkelijk voor mij om de deur effe toe te doen en hem zijn hills a/d te geven zonder dat de anderen proberen zijn eten te pikken. Hij heeft dan ook twee keer goed gegeten 's nachts.
Voormiddag was hij toch iets actiever hij ging terug naar de vogeltjes loeren tss de houten afsluiting. Hij is wel graag buiten.
Tegen 16u ga ik zijn t° meten en morgen ook zoals de da het me gevraagd heeft. Dan zijn ab geven. Heeft hij koorts dan mag ik hem metacam bijgeven. Heb hem niet meer horen hoesten, ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ben zo al eens gaan lezen bij fiv en felv en het kan beiden zijn, zal moeten afwachten en het verdict aanhoren. Kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Dus duimen blijven en hier blijven de kaarsen ook branden.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#178 Geplaatst 09 december 2012 - 15:24

Ik duim voor je dat je morgen goed nieuws krijgt hoor! Dikke knuffel voor jou en Zinoke :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#179 Geplaatst 09 december 2012 - 16:34

T° net genomen 38,5° dus geen koorts. Mijne man heeft hem met alle macht moeten vast houden amai wat was hij boos.

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 09 december 2012 - 16:55

Feit dat hij zo bood kan zijn, is toch ook een teken dat hij zich niet echt slecht voelt denk ik!
Duimen omhoog hier!
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding