Spring naar inhoud

- - - - -

Zino: goed nieuws.

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#196 Geplaatst 11 december 2012 - 16:52

Super!

Ik moet nog zeker wachten tot morgenavond om te weten wat de bloedresultaten zullen zijn..

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#197 Geplaatst 11 december 2012 - 17:08

Oh wat goed dat Zino geen nare ziekte heeft! :jump: Ik duim dat hij goed aansterkt en snel wat zwaarder zal wegen. Dat hij terug zijn oude zelf kan zijn en zich weer kiplekker voelt. :thumb:

Yossa, op 11 december 2012 - 16:52, zei:

Super!

Ik moet nog zeker wachten tot morgenavond om te weten wat de bloedresultaten zullen zijn..

Voor jou ook sterkte Yossa. Dat je snel duidelijkheid mag hebben.

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#198 Geplaatst 11 december 2012 - 17:51

ARIZONA, op 11 december 2012 - 17:08, zei:

Oh wat goed dat Zino geen nare ziekte heeft! :jump: Ik duim dat hij goed aansterkt en snel wat zwaarder zal wegen. Dat hij terug zijn oude zelf kan zijn en zich weer kiplekker voelt. :thumb:

Voor jou ook sterkte Yossa. Dat je snel duidelijkheid mag hebben.

We gaan pas donderdag de uitslag weten, ze is niet zeker als ze morgen alles gaat weten.
Nala is allesinds net terug bij ons dus dat is ook al iets he !

Ze begon meteen te spinnen als ze ons zag :loveshower:

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#199 Geplaatst 11 december 2012 - 19:26

Oh ben blij te horen dat die testen negatief zijn! Wat kan een mens zich toch ongerust maken als de poezels iets mankeren!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#200 Geplaatst 11 december 2012 - 19:41

Zoooo blij dit te lezen, Catherine !!! :loveshower: :loveshower:

Kan me voorstellen dat dit een grote opluchting is...maar inderdaad, nu moet Zino nog flink aansterken...hopelijk is Zino spoedig weer je lieverdje zoals voorheen...we blijven duimen !! :duim: :duim: :hug:
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#201 Geplaatst 11 december 2012 - 22:01

Pffff zeg, eindelijk positief nieuws, ben zo blij voor Zinoke en voor jou. :duim:
Ik was, nu kan ik dat wel zeggen, een beetje bang voor Fiv/felv.
Met jouw extra goede zorgen kan je hem binnen de kortste keren rollen.
Die wordt super verwend, dat weet ik wel zeker.
Nu moet jij weer even tot rust komen want dit zijn toch wel erg zenuwslopende weken geweest.
Een dikke pakkerd van ons hoor! :hug: :hug:

Bewerkt door kiki, 11 december 2012 - 22:02.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#202 Geplaatst 11 december 2012 - 22:49

Bedankt iedereen, hij neemt zijn ab mooi in en eet meer als vorige week, zelfs als hij me snachts hoort vraagt hij om natvoer. Dus smokkelen we natvoer mee de badkamer in en als ik effe opsta in de nacht ga ik hem een portie geven, maar doe wel de deur toe anders staan ze binnen de korste keren allemaal achter me. De anderen krijgen natvoer twee x per dag en droogvoer zoveel ze willen. Deze voormiddag is hij zelf terug het kleine boomke ingeklommen was zo blij hem dat te zien doen. Teken dat hij hem beter voelt want Zino was een hele speelse aktieve kater en die was ik kwijt. Stillekesaan zal dit wel terug komen.

Kiki@ ik blijf ook voor je Paquitaatje duimen hoor dat ze weer snel door haar dipje geraakt. :hug:
Yossa@ Blijf ook aan u denken en aan u schatjes want weet heel goed hoe frustrerend het is om te moeten wachten op een bloeduitslag, en de zorgen die je dag en nacht hebt zijn echt niet te onderschatten. Kaarsjes branden. :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#203 Geplaatst 13 december 2012 - 11:56

Zino blijft nog altijd goed eten maar hij hoest af en toe. Mss komen de slijmen wat los dankzij de ab.
We zien dat hij beter is want mr doet moeilijker en moeilijker om zijn ab siroop te nemen. Hopelijk blijft hij het nu verder goed doen. Dinsdag of woensdag ten laatste op controle terug.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#204 Geplaatst 13 december 2012 - 12:03

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#205 Geplaatst 13 december 2012 - 16:56

Had dit even gemist. :oops:  Oef :loveshower: dat hij er weer door komt! :eDance: en we duimen mee voor de controle :thumb:
KS2015

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#206 Geplaatst 13 december 2012 - 16:59

Ik duim ook dat de controle heel goed zal zijn! Wat fijn dat hij terug actiever is!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#207 Geplaatst 13 december 2012 - 17:13

:eDance: :eDance: :duim: :duim:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#208 Geplaatst 16 december 2012 - 20:55

Super!!! Ben zo blij dat Zinoke eindelijk aan de beterhand is :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#209 Geplaatst 19 december 2012 - 23:28

Vandaag op controle geweest bij de da met  Zino. Hij is genezen, het was een longontsteking. Zelfs als ze niet echt hoesten kan het longontsteking zijn.
De test op toxoplasmose was negatief dus dat is ook goed.
Ze heeft hem nog een inspuiting gegeven voor zijn longen en we moeten nog 10 dagen ab verder geven.
Maar hij is erdoor, kan wel dansen van blijdschap, mijn lieve rooie snoet. :dancer: :cheer:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#210 Geplaatst 20 december 2012 - 09:05

supernieuws dat het geen erge enge ziekte is!!!!!!