Spring naar inhoud

- - - - -

Welk produkt geven om weerstand te verhogen.

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 25 november 2012 - 16:06

Ik zou graag al de katten hier iets dagelijks willen geven om hun weerstand sterker te maken.
Maar wat is het beste? Moet ik dit dagelijks geven levenslang, of wekelijks of periodiek?
L Lysine is eerder aangewezen bij oogproblemen en niesziektes.
Ik had bij medpets groene os multivitamine gezien, is dit beter of wat raden jullie me aan.

http://www.medpets.n...uct-description

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 25 november 2012 - 16:18

Ik geef Viyo tegen weerstand.
Ik heb het pas sinds gisteren aangekocht om Minneke die ondergewicht heeft, wat te laten aansterken.
Mss dat je dat eens kan bekijken... ?
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 25 november 2012 - 16:35

Viyo geef ik ook aan Zino. Maar zou toch iets anders willen geven aan de rest, heb er hier verschillende die geen viyo lusten.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 25 november 2012 - 16:38

Bekijk berichtcatherine, op 25 november 2012 - 16:35, zei:

Viyo geef ik ook aan Zino. Maar zou toch iets anders willen geven aan de rest, heb er hier verschillende die geen viyo lusten.
Daar heb je een punt want mijn twee andere dames die absoluut geen ondergewicht hebben vinden het reuzelekker en Minneke die net 2 kg weegt moet er niets van weten.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#5 Geplaatst 25 november 2012 - 16:39

l lysine werkt weerstandverhogend. Niet alleen voor oogproblemen hoor, werkt gewoon algeheel ;)
probiotica ondersteund de darmflora
goede voeding ondersteunt het hele gestel

en je kunt homeopatische middeltjes proberen. Weerstandscompositum is dan een goeie ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 25 november 2012 - 16:58

Mag ik die L Lysine dan dagelijks geven of per periode? En hoeveel gr per dag of zit daar een maatje bij mss?

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 25 november 2012 - 17:21

mag dagelijks en op de verpakking staat hoeveel je mag geven
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 25 november 2012 - 17:40

L-lysine mag dagelijks, ik geef gewoon 1 schepje dat bij de pot geleverd is. Je kan ook echinacea druppels geven, maar hier zijn ze daar niet zo'n fan van.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#9 Geplaatst 25 november 2012 - 17:52

dat is wel veel wat je geeft hoor Peggy ;) voor een kat is de dosering een kwart schepje per keer hihi
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#10 Geplaatst 25 november 2012 - 18:53

Ok moet morgen toch naar de apotheek direkt dit effe bestellen want verwacht dat hij het niet heeft.

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 25 november 2012 - 19:42

Ik geef ook een kwart l-lysine maar ben er sinds een week mee gestopt omdat ik ook niet zeker was of je dat zomaar altijd mag geven of enkel als ze wat hangerig of verkouden zijn...
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 25 november 2012 - 22:28

He he, dit klinkt heel goed die L-Lysine!
Kwaad zal het zeker niet kunnen denk ik; morgen moet ik ook naar de apotheek, en ik ga het ook bestellen!!

zerkaantje
zerkaantje
  • 903 berichten
  • 16 katten

#13 Geplaatst 26 november 2012 - 13:17

http://www.4life.com...36&groupBy=line
of
http://www.4life.com...35&groupBy=line
de 2de is een sterkere versie van het eerste.
het is niet goedkoop, maar het helpt effectief om de weerstand van je kat op te krikken. gewoon 1 capsule per dag.
ik heb ditzelf van bij de dierenarts.

kattenfluisteraar
kattenfluisteraar
  • 433 berichten
  • 31 katten

#14 Geplaatst 24 december 2012 - 00:42

Ik gebruik ook al lange tijd L lysine, vooral in de wintermaanden en ik ben daar heel tevreden van. Ik geef het drie keer per week bij hun natvoer. Meestal bestel ik het bij Medpets in een grote verpakking.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#15 Geplaatst 24 december 2012 - 10:12

Bekijk berichtzerkaantje, op 26 november 2012 - 13:17, zei:

http://www.4life.com...36&groupBy=line
of
http://www.4life.com...35&groupBy=line
de 2de is een sterkere versie van het eerste.
het is niet goedkoop, maar het helpt effectief om de weerstand van je kat op te krikken. gewoon 1 capsule per dag.
ik heb ditzelf van bij de dierenarts.

ik zie geen ingredientenlijst, alleen dat er 'verschillende soorten champignons' inzitten. Ik meen mij te herinneren (maar ik kan het mishebben) dat champignons giftig zijn voor de kat. Ik hoop dat het ik het mis heb, maar als het wel zo is, dan kun je dit dus beter niet geven.
Nu ben ik zelf misschien een beetje een pietje precies, maar ik geef liever niet iets waarvan ik niet weet wat er in zit. En 'verschillende champignons' is niet echt een ingredientenlijst....... Weet jij wat er verder in zit? Want als die champignons niet schadelijk zijn en het verhoogt echt de weerstand, dan ben ik voor het uitproberen hiervan (mits ik weet wat er in zit)

Geplaatste afbeelding