Spring naar inhoud

- - - - -

Wat als?

dierenarts ziekte kat geld probleem

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 02 december 2012 - 13:46

Wat fijn dat er een oplossing is voor jullie!
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 02 december 2012 - 14:42

Bekijk berichttommekentom, op 02 december 2012 - 02:33, zei:

ik heb de consulente ervan kunnen overtuigen de castratie te betalen en elke maand een extra te sparen voor het geval ze ziek zouden worden.

Fijn!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#33 Geplaatst 05 december 2012 - 01:57

ik zou toch zeker eens gaan horen bij de prins laurent stichting. Je kan daar immers in aanmerking komen voor gratis verzorging van je dieren als je een te laag loon hebt:
http://www.stichting-prins-laurent.be/

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

tommekentom
tommekentom
  • 19 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 05 december 2012 - 11:01

Dat is net het probleem... We krijgen nergens recht op want het loon is niet lag.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 05 december 2012 - 13:01

Daarom: goeie afspraken met je maatschappelijk werker van het OCMW. :)  Leg maar uit dat dit belangrijk is voor jullie. En doe dan eventueel op andere dingen toegevingen op voorwaarde dat je voor de 2 katten de juiste verzorging krijgt.

Zo veel mensen vinden dat je geen dieren verdient als je een laag inkomen hebt of schulden. Maar ik vind niet dat je iemand dieren kan ontzeggen... Ik weet hoe belangrijk mijn katten voor mij zijn. Iedereen verdient dit. Zolang mensen maar verantwoordelijk met de dieren omgaan. Geen dieren bij nemen als je er al 1 of 2 hebt en zorgen dat de dieren die er zijn de juiste verzorging krijgen.

Sterkte!

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#36 Geplaatst 05 december 2012 - 13:20

Bekijk berichttommekentom, op 05 december 2012 - 11:01, zei:

Dat is net het probleem... We krijgen nergens recht op want het loon is niet lag.

Op zich lijkt mij dat eerder iets positief dan een probleem ;) Hopelijk is jullie financiële situatie snel terug op orde en in tussentijd goed dat je katten de nodige verzorging zullen kunnen krijgen. Ik zou er wel zeker geen katje of om het even welk ander diertje meer bijnemen als het eigenlijk met twee katjes al niet echt lukt, twee lijkt in de huidige situatie blijkbaar al wat veel.

Bewerkt door kate2, 05 december 2012 - 13:39.

jeeminee
jeeminee
  • 76 berichten

#37 Geplaatst 05 december 2012 - 20:45

nou woon ik niet in belgie..maar misschien kun je proberen een dierenasiel te bellen en je vraag uit te leggen. soms willen zij wel meewerken,en kun je goedkoper de castratie laten doen.
de rest id van je weekgeld voor eten bij elkaar rapen. ik weet het ,het is geen vetpot,maar als je geen kleding koopt oid,en oplet wat je koopt moet er nog wel een poosje een paar euro af te snoepen zijn. en idd  ipv een kado onder de boom een castratie of kattenvoer onder de boom vragen is ook ok toch?

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: dierenarts, ziekte, kat, geld, probleem