Spring naar inhoud

- - - - -

Probleempjes met RC

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#1 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:10

Ik zou graag eens weten of er hier nog zijn die problemen hebben met RC.
Ik heb met Zafira haar 2de nestje weer probs gehad om de kittenpakketjes te krijgen(ik heb ze nooit ontvangen,2 keer al en laat ze toekomen in Zoomart)Ze zouden wel zijn opgestuurd maar zullen ergens van de camion gevallen zijn :cry:

maar had ervoor mijn volle spaarkaart met kasticketten opgestuurd,maar na verandering van hun systeem zou mijn kaart worden omgezet in punten tot vandaag heb ik nog steeds geen punten gekregen.

Heeft er iemand van jullie het ook al voorgehad?

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#2 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:29

tis spijtig maar rc is nu zo'n naam, maar over hun getrouwheidsacties ben ik ook niet te spreken, heb ook al zo voor gehad, had een volle spaarkaart, ineens veranderen ze weer hun systeem , moet je wat anders gaan sparen, en lap heb je zitten sparen voor niets. Ik vind ze echt niet serieus bij rc op dat gebied, heb het zelf opgegeven nu met hun nieuwe systeem nog ns die kasticketten gaan sparen. De laatste keer was ik zodanig teleurgesteld en kwaad en heb hemel en aarde moeten bewegen om alsnog aan mij gratis product te geraken, nou dat hoeft niet meer.
Potverdorie dat eten kost centen genoeg ze zouden af en toe beter ns wat meer een paar kg gratis geven op n zak van 10kg ipv al die domme cadeau's die alleen maar je kast opvullen!
Tis dat ik gelukkig nog korting krijg in de speciaalzaak omdat ik fokker ben of rc kwam hier meer binnen, tis duur en ze profiteren van de mensen.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 07 augustus 2009 - 22:36

Ik heb daar nooit spaaracties mee, en ik koop rc bij de dierenarts...

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 07 augustus 2009 - 23:05

Die kittenpaketten moet je niet aanvragen, loont de moeite niet. 2 of 3 van die kleine zakjes van RC kitten of babycat, die zakjes dat je op show krijgt. Ik koop liever zelf een zakje van 400 gr om mee te geven.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 08 augustus 2009 - 10:43

Ik heb totaal geen goed gevoel bij RC, maar eigenlijk heb ik geen reden.
Ik ben geen fokker dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik vind het gewoon heel duur voer terwijl je iets kan hebben die even kwalitatief is, maar veel goedkoper. Ook kreeg Melvin wel RC toen hij zijn blaasproblemen kreeg als kitten. Het heeft waarschijnlijk niets met RC te maken, maar hier koop ik het alleszins niet meer!! (behalve een zak hair en skin van 5kg dat ik overgekocht heb van iemand voor heel goedkope prijs en ik heb dat gemengd tussen mijn 20kg sanabelle en technical, porta en bio mill. Veel effect kan RC niet hebben tussen die grote mengeling) :LOL:
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 08 augustus 2009 - 10:47

Ik zou precies ook gewoon zelf wat dingetjes samenstellen voor een kittenpakket :d

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#7 Geplaatst 08 augustus 2009 - 19:26

De kittenpakketjes stellen inderdaad niet veel voor,maar het gaat om het principe.

Vooral de spaarsysteem vind ik interessant

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#8 Geplaatst 08 augustus 2009 - 22:19

In het begin liep alles vlot, op site nestjes aangeven, dan de kittenpakketten via zoomart.
2 x ging het prima, de derde keer probeerde ik mijn nestjes aan te geven en kreeg steeds een error melding.
Beginnen mailen, kreeg antwoord dat ik contact moiest leggen met de vertegenwoordiger van deze buurt, deed ik maar onze dame heeft 1 keer contact genomen met mij en zei dat ze in de auto zat en me ging bellen als ze op haar bureau kwam, zou dezelfde avond zijn :x
Dit is ongeveer 2 maand geleden en ik geloof dat haar bureau ergens aan de andere kant van de wereld ligt :x
Wou het allemaal opgeven, maar vond dat ik nog één keer mijn mening kon zeggen, dus ik weer een mailtje met de mededeling dat ik geen zin meer heb om nog langer voer van Royal canin te gebruiken en ben overgestapt naar Hill's, dat ze de kittenpakketjes mooi aan huis leveren en dat ze mooi verpakt zijn en je er altijd reserve krijgt :LOL:
Dezelfde dag kreeg ik een mailtje of ik de errormelding nog eens kon uitleggen want dat ze me niet konden helpen :x Ik terug een mailtje: ik heb die errormelding al meermaals gecopieerd maar zal dit nogmaals doen want denk dat jullie traag zijn van begrip.
Na een kwartiertje terug een mailtje van RC: dat hij het naar de webmaster zou sturen.
Was al overtuigd dat ik weer was afgescheept :o maar gisteren ging ik toch nog eens op de site en heb het nog een keer geprobeerd en ja mijn het aangeven van de nestjes is me GELUKT :LOL:
Dus de aanhouder wint! ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#9 Geplaatst 08 augustus 2009 - 22:27

iIk heb het gehad met Wish kat , het stond op kitten dozen zakjes natvoer hoe je het moest doen en ik werd ingeschreven in de club , maar heb nooit wat aangekregen ,ik heb me 3 keer gemeld zelfs met de namen van de poezen en dat voor zo een bekend merk !!!! :evil: :evil: :evil:

Bewerkt door Amani, 08 augustus 2009 - 22:30.