Spring naar inhoud

- - - - -

Myrthe is bevallen, weer ellende !

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 02 december 2012 - 04:29

Arme Feroesti...arme Myrthe...Veel sterkte voor beiden en beterschap voor mama poes!

Wat goed dat je tot castratie bent overgegaan. Mijn DA had het direct gedaan, in mijn ogen ook net de minste kan op verwikkelingen en langdurige last.
Gelukkig heb jij stappen genomen om Myrthe te verlossen :) Arme kittens en wat een horrorverhalen.
Moederpoes gaat idd boven alles, maar toch ben ik erg boos en verdrietig als ik kittens verlies. Zeker na enkele weken wordt het steeds moeilijker. Bij geboorte kan je dit makkelijker plaatsen. Als is het soms erg oneerlijk, een volledig volmaakt kitten en toch mag het niet zijn.

In elk geval, ik zit erg met je in wat je allemaal moet meemaken. Ik wens je dan ook een portie geluk !! :geluk:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#47 Geplaatst 02 december 2012 - 07:55

Bekijk berichtSerenity, op 02 december 2012 - 04:29, zei:

Arme Feroesti...arme Myrthe...Veel sterkte voor beiden en beterschap voor mama poes!

Wat goed dat je tot castratie bent overgegaan. Mijn DA had het direct gedaan, in mijn ogen ook net de minste kan op verwikkelingen en langdurige last.
Gelukkig heb jij stappen genomen om Myrthe te verlossen :) Arme kittens en wat een horrorverhalen.
Moederpoes gaat idd boven alles, maar toch ben ik erg boos en verdrietig als ik kittens verlies. Zeker na enkele weken wordt het steeds moeilijker. Bij geboorte kan je dit makkelijker plaatsen. Als is het soms erg oneerlijk, een volledig volmaakt kitten en toch mag het niet zijn.

In elk geval, ik zit erg met je in wat je allemaal moet meemaken. Ik wens je dan ook een portie geluk !! :geluk:

Bedankt hoor, dat doet echt deugd !!
Myrthe loopt weer gewoon rond alsof er niets aan de hand is.
Haar oogjes staan weer allert en ze zoekt niet meer.
Het was de juiste beslissing. Eigenlijk was ik echt bang voor de sterilisatie, na al wat ze had meegemaakt ook dat nog eens ?
Maar blijkbaar was het echt nodig, ze is nu veel beter dan de afgelopen dagen en dat buikje is nu terug soepel.
Ze verliest nu ook geen bloed meer en is opgehouden met zo extreem te likken.
Gisteren had ze zo gelikt dat haar tepeltjes bloeden. Ook dat is nu mooi opgedroogd en aan het genezen.
Oef, de ellende lijkt nu wel voorbij !

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 02 december 2012 - 09:36

ik ben echt blij dat Myrthe er weer helemaal bovenop is! :duim:
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 02 december 2012 - 10:08

Nogmaals sterkte met alles wat er gebeurd is :hug:  blij te lezen dat het met Myrthe zo goed gaat :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#50 Geplaatst 02 december 2012 - 10:14

fijn dat het zoveel beter gaat met Myrthe nu!
Zoveel ellende hakt er goed in! Gelukkig gaat het nu allemaal beter en kun je proberen om alles een plekje te geven en het af te sluiten

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#51 Geplaatst 02 december 2012 - 11:15

Fijn dat het voor Myrthe voorbij is nu. Gelukkig dat je ook naar je gevoel heb geluisterd, anders had het voor Myrthe anders kunnen aflopen. Helaas hebben dierenartsen het niet altijd bij het juiste eind :(

Geef haar maar een dikke knuff. Ook voor jou, Nathalie.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#52 Geplaatst 02 december 2012 - 11:24

Wat fijn te lezen dat alle ellende nu vermoedelijk van de baan is en Myrthe eindelijk volop kan herstellen. Hopelijk begrijpen je kinderen het ondertussen ook allemaal goed en zullen ze Myrthe extra in de watten leggen.

Ik leef enorm met jou en je gezin mee. :hug:

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 02 december 2012 - 13:14

Lees dit topic nu pas. Verschrikkelijk dat je bij je laatste nestje alweer zoveel ellende hebt gehad! :hug:
Blij te lezen dat het nu toch goed gaat met Myrthe. Veel sterkte nog met dit alles een plekje te geven...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 02 december 2012 - 16:21

:rub: :rub: , fijn te lezen dat Myrthe al terug veel beter is, hopelijk kan je deze ellende vlug achter je laten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#55 Geplaatst 02 december 2012 - 16:30

De laatste keer ik dit topic bekeek, was er 1 kitten overleden, en nu.... :(

Arme Mythe.  Gelukkig is er erger voorkomen.
Veel sterkte voor het verlies van alle sterretjes!

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#56 Geplaatst 02 december 2012 - 18:10

pff, wat een ellende :8  gelukkig dat alles nu goed gaat-ik wens je veel sterkte :geluk: :duim:

Evgeniya
Evgeniya
  • 188 berichten

#57 Geplaatst 03 december 2012 - 12:04

Wat verdrietig :( Veel sterkte :geluk:
Nebelung & Russisch Blauw Variant   www.cattery-evgeniya.nl  ♥
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#58 Geplaatst 03 december 2012 - 13:19

Veel beterschap Myrthe. Gelukkig gaat alles beter nu. :geluk:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 03 december 2012 - 19:26

Pff, heb net de rest van het verhaal gelezen en vind het verschrikkelijk wat jullie weer hebben moeten doormaken.  Het is enorm spijtig dat de kittens gestorven zijn, maar ben blij dat het de goede kant op gaat met Myrthe.

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#60 Geplaatst 05 december 2012 - 12:07

wat een nachtmerrie :cry:   Heel veel sterkte en veel beterschap voor Myrthe !!!
Geplaatste afbeelding