Spring naar inhoud

- - - - -

kerstcadeautje voor poes

• Log in om te reageren
71 reacties op dit onderwerp
nouschie
nouschie
  • 131 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 03 december 2012 - 15:31

Ik begin mezelf steeds meer in de richting van "crazy cat lady" uit te zien gaan...maar goed...
Ik vroeg me af of de kerstman ook langskomt bij jullie poezels? Krijgen ze dan speelgoed of lekkers?

Of ben ik echt de enige persoon ter wereld die zit te twijfelen over wat er onder de kerstboom gaat liggen voor onze Chewie?

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 03 december 2012 - 15:35

Haha nee, ik doe dat ook :d Toen ze 1 jaar bij mij zaten hebben ze ook iets gekregen. Nu voor Kerstmis ook en voor hun verjaardag ook :oops: De hond van mijn ouders krijgt ook altijd iets voor Kerstdag van mij. Ik pak dat dan in dan moet hij het uitpakken (bij de katten lukt dat jammer genoeg niet).

Heb je al enig idee wat je zou kopen?

nouschie
nouschie
  • 131 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 03 december 2012 - 15:42

Ik heb 2 kerstspeeltjes mee besteld met mijn bestelling van zooplus...
namelijk de fluffy snowman en Paul Pinguin aangezien onze poes gek is op veertjes ^-^

Toch al blij dat ik niet de enige persoon ben die cadeautjes voor de huisdieren koopt :p

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 03 december 2012 - 15:45

Oh die fluffy snowman ziet er de max uit!! Haha nee, maar familie en vriendene beginnen mij ook zot te verklaren met mijn katten, dus ik weet niet of ik een goede maatstaf voor gezond verstand ben :lachen:

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 03 december 2012 - 15:47

Wij kopen ook cadeautjes, die worden ingepakt en onder de kerstboom gezet :)

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 03 december 2012 - 15:50

Ik doe niet aan kerstkado's, ook niet met familie enzo..dus de poezels krijgen ook niets. Maar het is voor hun bijna het hele jaar  door kerst, met alle speeltjes en lekkers dat ze krijgen:P En ik denk dat als ik de kerstboom opzet (weet nog niet zeker of ik dat dit jaar doe,aangzien ik niet weet waar ik die moet plaatsen), het voor hun al 1 grootkado is:P
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 03 december 2012 - 15:53

hier is de sint geweest en ze heeft allemaal muisjes gekregen :)
onder de kerstboom gaat er ook speelgoed liggen, alleen weet ik nog niet wat... :onzeker:
die fluffy snowman en paul pinguin ziet er heel leuk uit!!

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

nouschie
nouschie
  • 131 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 03 december 2012 - 16:26

Bekijk berichtwilver, op 03 december 2012 - 15:47, zei:

Wij kopen ook cadeautjes, die worden ingepakt en onder de kerstboom gezet :)

ik denk dat gewone cadeauverpakking het niet lang volhoudt hier... Met mijn verjaardag had chewie al bijna mijn cadeautjes open gedaan voor ik ze vast had :'''')

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 03 december 2012 - 16:47

Hier niet, ik heb ze net weer een tunnel meegenomen en vorige week speeltjes :)
Ze krijgen meer "cadeautjes" dan het vrouwtje door het jaar heen ;)

Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 03 december 2012 - 17:06

Hier verklaren ze me ook zot!!
Ik heb laatst bij zooplus 4 speeltjes gekocht 2 voor  sinterklaas en 2 voor kers en dus  hebben ze het kussentje en muisje gehad en nu zou ik de 2 kong speeltjes moeten geven voor kerst maar ik denk niet dat ik het zo lang uithou :)

Bijgevoegde thumbnails

• 289724_aumueller_baldriankissen_baldini_03_2012_5.jpg
  • 183893_trixie_maulwurf_1.jpg
  • 183466_kong_kickeroomoppy_1.jpg
  • 183470_kong_wildtail_1.jpg

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 03 december 2012 - 17:13

Ik ben ook aan het denken wat ik in hun pakjes kan steken. Ze hebben al zo veel eigenlijk. Hier is het wel wachten tot nieuwjaar want ik vier geen kerst dus nog wel wat langer de tijd om te kiezen. :)
*edit* Effe zooplus gecheckt en ik denk dat het voor Loki ook die fluffy snowman word want hij is ook gek op pluimpjes. Finn is een prutsertje en het play circuit staat al effe in promo, ook leuk met hun 2 dus dacht ik deze. Fluf is zo geen speel katje meer dus voor haar dan de gevriesdroogde snacks met kip van cosma. :)

Bewerkt door Eibhlin, 03 december 2012 - 17:32.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 03 december 2012 - 19:00

Mijn bende heeft hun kerstcadeau al gehad, ik heb 2 dozen speelrails gekocht met de lichtgevende bal. Dus hebben we hun oude rail uitgebreid met de nieuwe er tss in. Zelfs Flynn de chihuahua is er zot van.
Bij kerst zelf krijgen ze nog wat extra snoep onder de boom.
10545.jpg

jeeminee
jeeminee
  • 76 berichten

#13 Geplaatst 03 december 2012 - 20:05

Vroeger kreeg onze kat steevast een of twee blikken natvoer kado met sint en kerst.
Deze traditie werd voortgezet toen mijn kids nog klein waren...zelfs het konijn kreeg wel wat...een zak droogvoer,knabbels  of een wortel of zo, hihi.
En de poezen dus ook.
Dit jaar krijgen ze een hengeltje met een visje er aan voor kerst,en speelmuisjes. en extra lekker natvoer voor de avond natuurlijk. :party:   Van de Sint hebben ze een nieuw mandje erbij gekregen. :thumb:
En mijn moeder doet ook nog altijd dapper mee...elk jaar een blikje gourmet Gold onder de kerstboom van haar. :proost:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 03 december 2012 - 20:16

Hier liggen er alleen kadootjes voor de poezen en hond onder de boom O:) , voor elkaar kopen we niets.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 03 december 2012 - 21:52

Ik weet nog niet wat ik ze ga kopen, ze hebben al zo veel speelgoed...
'k Denk dat het snoepjes zullen worden en ik denk ook dat ze die zelf wel zullen uitpakken :lachen:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org