Spring naar inhoud

- - - - -

kerstcadeautje voor poes

• Log in om te reageren
71 reacties op dit onderwerp
blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 16 december 2012 - 23:00

Kan een collega de bestelling niet aannemen op het werk en jou bezorgen? Ik zou dit toch doen...

Sabine2
Sabine2
  • 8.897 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 16 december 2012 - 23:46

Het probleem is dat ik geen collega's heb die dichtbij wonen, ik werk in Brussel.
Nu ja, 'k heb snel een nieuwe bestelling gedaan (met nog deze kleine krabpaal erbij, http://www.zooplus.n.../olympus/277845 want hun andere kleine was versleten) en snoepjes en Carny Ocean (mijn spookjes hun feestmenu) en een zak RC fit (deze die op mijn werk geleverd wordt is andere). Nu zal ik toch wel een hele tijd toekomen :lachen:

Vorige nacht kon ik niet goed slapen en zat naar Doomsday preppers te kijken op NG, dat zijn zo van die Amerikanen met een ferme hoek af die mega aan het hamsteren zijn tegen dat er een Doomsday komt en 'k had zo iets van :gek: :gek: :gek:
Maar 'k vrees dat diegene die in januari toevallig de inhoud van mijn keukenberging gaat zien, en dan vooral de massa katteneten, ook gaat denken dat ik een "doomsday-prepper met een hoek af" ben :oops:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 17 december 2012 - 08:43

met sinterklaas krijgen ze hier niets.
Maar met kerst krijgen ze wat natvoer en ben nog aan het nadenken welke speetjes ik voor hun onder de kerstboom ga zetten.
Maar ze krijgen zowiezo wel iets. Al verklaard iedereen mij hier voor zot dat ik zoiets doe voor m'n katjes.
Maar het zijn m'n kindjes en aan je kinderen geef je toch ook een kerstcadeau'tje ;)

Bekijk berichtSabine2, op 16 december 2012 - 23:46, zei:

Het probleem is dat ik geen collega's heb die dichtbij wonen, ik werk in Brussel.
Nu ja, 'k heb snel een nieuwe bestelling gedaan (met nog deze kleine krabpaal erbij, http://www.zooplus.n.../olympus/277845 want hun andere kleine was versleten) en snoepjes en Carny Ocean (mijn spookjes hun feestmenu) en een zak RC fit (deze die op mijn werk geleverd wordt is andere). Nu zal ik toch wel een hele tijd toekomen :lachen:

Vorige nacht kon ik niet goed slapen en zat naar Doomsday preppers te kijken op NG, dat zijn zo van die Amerikanen met een ferme hoek af die mega aan het hamsteren zijn tegen dat er een Doomsday komt en 'k had zo iets van :gek: :gek: :gek:
Maar 'k vrees dat diegene die in januari toevallig de inhoud van mijn keukenberging gaat zien, en dan vooral de massa katteneten, ook gaat denken dat ik een "doomsday-prepper met een hoek af" ben :oops:

Ik kijk er ook elke keer naar, echt hilarisch wat die mensen allemaal doen, hoeveel geld ze er aan uit geven en welke rampscenario's ze in gedachten hebben.
Wil hun blik wel eens zien als ze gewoon wakker worden op 22/12/2012 en de wereld draait nog gewoon door :d

Time spent with cats is never wasted

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 17 december 2012 - 09:29

Die reactie had mn vriend hier ook als hij de kast open deed, khad die volledig vol gestoken met blikken kattenvoer. Liever 1x een grote bestelling dan elke week op een pakje gaan wachten.

Hier vandaag nog wat muisjes besteld. Ik snap echt niet waar die allemaal heen zijn, lijkt wel of ze die op vreten ofzo. Onder elke kast gezocht, achter de zetel, nergens vind ik die nog :o

Sabine2
Sabine2
  • 8.897 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 17 december 2012 - 11:09

Bekijk berichtSteffie_G, op 17 december 2012 - 08:43, zei:

Wil hun blik wel eens zien als ze gewoon wakker worden op 22/12/2012 en de wereld draait nog gewoon door :d

Ik wil vooral hunnen deskundigen uitleg horen, dat wordt lachen :lachen: :lachen:

En mijn beestekes hebben misschien toch veel sjanse: een ex-collega waarmee ik nog veel contact heb, werkt in Brussel en woont in Dendermonde. En ze gaat het proberen regelen met een andere collega, waarmee ze ook veel contact heeft, om het speelgoed en hangmatje en snoepjes mee te krijgen en dat komt ze dan thuis afzetten :dans:
En lukt het niet, dan worden mijn prinsen op driekoningen verwend, tegen dan zal ik hopelijk al terug mogen gaan werken. En klagen kunnen ze toch niet, want hun Plan B is al onderweg :rolleyes:

Bewerkt door Sabine2, 17 december 2012 - 11:10.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#51 Geplaatst 18 december 2012 - 19:26

Ik hoop dat je de cadeautjes tegen kerstdag hebt Sabine! Ik heb besteld via kattenspeelgoed.be en het is vandaag verzonden, maar ze zullen moeten wachten tot eindejaar mwahaha :)

Sabine2
Sabine2
  • 8.897 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 18 december 2012 - 20:31

Hun krabpaalke is vandaag toegekomen, maar ze moeten wachten tot kerstavond. Hun snoepjes waren er ook bij en een mega grote zak eten.
Ondertussen zijn er al 2 collega's die ervoor gaan zorgen dat de overige spullen voor mijn schatten op tijd gaan toekomen :loveshower:  Ze gaan het eten en alles meebrengen. Lief hé :)

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 19 december 2012 - 13:05

Hier lachen ze me ook altijd uit :p
Ondertussen is er zelfs het mopje 'Moest doomsday echt gebeuren kan je tenminste kattenvoer eten!'
We hebben in de keuken een lage tafel staan met daarp onze microgolfoven en de aardappelen en ajuin enzo en onder die tafel...staan allemaal zakken met kattenbrokken! Ghighi, ik zal zeker de komende tijd niet zonder vallen ;)

All you need is love...and a cat! :love3:

Sabine2
Sabine2
  • 8.897 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 19 december 2012 - 19:42

Dat kan ik hier niet doen, de zakken met kattenbrokken onbeschermd laten staan. Mijne Winston Scissorpaws maakt daar korte metten mee :louche:

De collega's zijn hier net geweest met alle eten en pakjes voor de poezels. Ze hebben wel zitten lachen hoe mega dat mijn schatten verwend zijn :lachen: Straks de pakjes inpakken tegen kerstavond (behalve die grote doos met de krabpaal, daar ga ik wat sterren op tekenen peis ik ;) )

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 19 december 2012 - 19:45

Bekijk berichtSabine2, op 19 december 2012 - 19:42, zei:

Dat kan ik hier niet doen, de zakken met kattenbrokken onbeschermd laten staan. Mijne Winston Scissorpaws maakt daar korte metten mee :louche:

:slach:

banner

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#56 Geplaatst 22 december 2012 - 17:53

vandaag alle cadeautjes ingepakt.
volgens mij zit er catnip in Poema haar pakje want ze kiest er telkens dat van haar uit om open te doen :louche:
ze zit ook al de hele tijd bij de cadeautjes te wachten, ze zal nog tot maandagavond geduld moeten hebben :p

Bewerkt door prittje, 22 december 2012 - 17:53.

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.897 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 22 december 2012 - 20:01

Gisteren de deur van de berging laten openstaan, en ze hebben hun pakjes met snoepjes al uitgepakt :louche:

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 23 december 2012 - 11:11

Bekijk berichtSabine2, op 19 december 2012 - 19:42, zei:

Ma echt, hoe verzin je het! :d :lachen: :lachen: :lachen:

All you need is love...and a cat! :love3:

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 23 december 2012 - 12:09

hier krijgen ze een kleine krabpaal voor in de slaapkamer, kunnen ze gelijk ook uit het raam kijken want nu zitten ze continue op m'n bureau en halen daar alles overhoop :d
en ze krijgen op kerst ook uitzonderlijk nog een portie natvoer :)

En ik ben van plan om ze misschien voor nieuwjaar een leibandje cadeau te doen, aangezien onze Léon toch zoooo graag continue buiten wilt zitten.
En dat is hier geen optie (zitten op een appartement)
Nu hopen dat het aanslaagt en dat hij niet met leiband en al wegloopt :o

Time spent with cats is never wasted

Sabine2
Sabine2
  • 8.897 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 26 december 2012 - 11:38

Mijnen Chester is zot van zijn radiatorhangmat. En 's avonds probeert Charlie er gezellig bij te kruipen.
'k Denk dat ik met de tijd nog een tweede zal moeten in huis halen, maar nu efkes niet, ze zijn al genoeg verwend.
Het krabmatje ligt momenteel nog beneden onder de radiator en kent veel succes voor op te liggen maar niet voor aan te krabben.
En de kleine krabpaal (hoewel... klein...) moet eigenlijk naar boven verhuizen maar momenteel mogen ze er beneden mee spelen, het haalt de aandacht een beetje weg van de kerstboom ;)
En de snoepjes, die zijn de max! 'k Had, naast hun gewone Animonda en Cosma snoepjes, een Sanabelle doos in hartvorm met allemaal zakjes snoepjes gekocht, als ik die bovenhaal zijn mijn zwartjes niet van mij weg te slaan. Maar 'k probeer het wat te beperken, want de verpleegster ('t was gisteren een andere, die mijn poezels nog nooit gezien had) heeft vol overtuiging gezegd dat het geen sukkelaarkes waren en dat het dikke katten zijn :x