Spring naar inhoud

- - - - -

Voedsel doneren

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 08 december 2012 - 08:46

Ik sta hier met een redelijke berg voer voor katten dat hier niet gelust en/of verdragen word door alle 3. Nu dacht ik dus, ik doneer het gewoon. Alleen weet ik niet of een asiel alle merken kan gebruiken en of dit enkel vers voer moet zijn of dat ze ook droog voer kunnen gebruiken. Ik heb hier ook voer voor zowel kittens als volwassen katten.

Kan ik gewoon de hele boel in het asiel vb afgeven of heeft iemand een beter initiatief waar ik dit voer aan kan doneren? Ik was zelf van plan het aan het asiel in gent te geven aangezien ik enkel hun weet zijn. Tips zijn dus welkom, ik ga vandaag naar gent dus zou het wel iets in die omgeving moeten zijn. :)

Het gaat om:
5 vlootjes sheba
doos Rc volwassen katten (praktisch vol)
5 vlootjes ragout volwassen kat
2 blikken real nature volwassen kat
1 vlootje bio plan senior kat (miskoopje)
doos Rc kitten (praktisch vol)
1 vlootje ragout kitten
1 zak droge brokken perfect fit (ze eten namelijk toch altijd de brokken van fluffy)

Bewerkt door Eibhlin, 08 december 2012 - 08:47.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 08 december 2012 - 14:28

Ik weet zeker dat de meeste asiels dit met plezier aannemen. Er zijn er helaas ook die enkel geld willen :(
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 08 december 2012 - 14:43

In gent heb je de poezenboot, het asiel in het citadelpark is niet goed vind ik.
Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 08 december 2012 - 15:48

Kat zoekt thuis te Gent kan het zeker gebruiken :catangel

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 08 december 2012 - 18:51

Ik ga het volgend weekend doneren omdat het beetje short notice was vandaag. Eerst even bekijken wie en wat. Het asiel in gent vind ik inderdaad ook niet zo geweldig. Kwas er dit jaar langs geweest en kwam echt ziek en met tranen in de ogen er buiten. :(

En waar vind ik kat zoekt thuis? :) Vond geen adres op je website ofwel kijk ik beetje scheel, kan ook. :)

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 december 2012 - 15:39

Heb hier ook ergens een oproep gezien voor diertjes in Roemenië, mss ook een idee ?

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#7 Geplaatst 13 december 2012 - 22:36

Er staat geen adres op de site, maar je kan mailen en dan neemt men verder contact met je op ;)

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 14 december 2012 - 10:49

Bekijk berichtEibhlin, op 08 december 2012 - 18:51, zei:

Ik ga het volgend weekend doneren omdat het beetje short notice was vandaag. Eerst even bekijken wie en wat. Het asiel in gent vind ik inderdaad ook niet zo geweldig. Kwas er dit jaar langs geweest en kwam echt ziek en met tranen in de ogen er buiten. :(

En waar vind ik kat zoekt thuis? :) Vond geen adres op je website ofwel kijk ik beetje scheel, kan ook. :)
We hebben opvanggezinnen over heel Gent, stuur ons gerust een mailtje of pb ;).
Adressen op de site zetten we niet omdat dit onze privé-adressen zijn (we werken met opvanggezinnen) en ook omdat dumpers dit nogal gemakkelijk zouden kunnen misbruiken.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 19 december 2012 - 08:31

Super dat je het wil schenken aan een asiel of opvang, zij zijn daar zeer zeker blij mee :thumb:
banner

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 19 december 2012 - 08:38

Bekijk berichtLiz, op 19 december 2012 - 08:31, zei:

Super dat je het wil schenken aan een asiel of opvang, zij zijn daar zeer zeker blij mee :thumb:
Die kunnen altijd alle hulp wel gebruiken he. :) Ik vind het schandalig dat er subsidies gaan naar dingen waar we geen nut aan hebben en zelfs wapens maar dieren helpen en dat beetje steunen daar denken ze blijkbaar niet aan bij de overheid. Toen ik zelf mn kleintjes aan het groot brengen was heb ik ook heel goed gemerkt hoe duur het is. Ik vind het ook enorm knap en heb veel respect voor al die mensen die jaarlijks zich ontfermen over al die stakkertjes.

Kheb nog wat lopen rond neuzen en met een verhuis volgend jaar misschien ook een goed idee om wat kittenspulletjes mee te geven. Kheb nog een kitten krabpaaltje en mini kattenbakje dat in hun bench stond, melkpoeder. Ik denk niet dat ik het ooit nog nodig zal hebben. Mocht ik kunnen zou ik ook wel kittens willen helpen maar kheb jammer genoeg de harde les geleerd deze zomer dat mn gezondheid dat niet toe laat. :( Het zal dus een heel pakket worden haha :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 23 december 2012 - 18:56

De spulletjes en eten zijn vandaag afgegeven dus dit topic mag eigenlijk toe nu :)

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 30 december 2012 - 11:39

Inderdaad, en de poezels zijn er héééél blij mee!
Bedankt Eibhlin!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 30 december 2012 - 11:47

Bekijk berichtarifiene, op 30 december 2012 - 11:39, zei:

Inderdaad, en de poezels zijn er héééél blij mee!
Bedankt Eibhlin!
Graag gedaan hoor :)