Spring naar inhoud

- - - - -

stoomzuiger.

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
petyke
petyke
  • 431 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 29 oktober 2013 - 11:55

Zoals beloofd,zou ik hier mijn bevindingen komen neerpennen.  Wel ik ben laaiend enthousiast over mijn karcher sv1902. Wat een supermachine. De eerste keer heb ik wel wat zitten knoeien,maar eens je de juiste techniek te pakken hebt is het echt geweldig. Wij hebben een redelijk groot huis,niet extreem,maar toch. Om de beneden echt degelijk te doen,  ben ik met emmer en dweil en stofzuiger toch makkelijk een dikke 4 uur bezig.dit klusje klaar ik nu op een uurtje tijd. Mijn vloer is niet volledig droog,maar vergelijkbaar met de vloer na het opdrogen met de dweil. En heel belangrijk,mijn vloer is kraaknet.de lucht in huis is niet zo droog meer en mijn orchideeën zijn dolgelukkig. :) enige minpunt is dat de machine vrij zwaar is en de handleiding wel iets duidelijker mocht. Maar als je de filmpjes op YouTube bekijkt ,wordt al veel duidelijk. Veel reviews zeggen dat de buis stug en moeilijk hanteren is,maar dat vind ik niet.ramen kuisen gaat ook streeploos en zonder gedrup.  :fishbowl
Geplaatste afbeelding

socks
socks
  • 58 berichten

#17 Geplaatst 21 november 2013 - 18:49

hallo,

door alle drukte toch even de tijd nu eventjes naar KS te surfen.
hartelijk dank al voor de info van de stoommachine.
hopelijk komen er nog reakties
groeten

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 21 november 2013 - 19:25

Ik ben ook benieuwd of er nog mensen zo'n "wondertoestel" hebben en dan ook nog graag gebruiken.
Vroeger had ik een stoomreiniger en dat werkte heel goed, maar na eens aan m'n zus uitgeleend te hebben, was hij stuk :(

socks
socks
  • 58 berichten

#19 Geplaatst 28 november 2013 - 19:27

ai ai , die zussen toch!!!! jammer hé :catyawn

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 28 november 2013 - 20:57

Bekijk berichtsocks, op 28 november 2013 - 19:27, zei:

ai ai , die zussen toch!!!! jammer hé :catyawn

ja, dat dacht ik dus ook :(

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 02 december 2013 - 14:10

Nog eens een vraagje: kan je die karcher sv 1902 ook gewoon als stofzuiger gebruiken? We moeten een nieuwe stofzuiger kopen en als die dan ook als gewone stofzuiger kan gebruikt worden, dan zouden we die kiezen.

petyke
petyke
  • 431 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 06 december 2013 - 15:06

Ja hoor. Je moet dan wel de rubbertjes uit je borstel halen en de borstels er insteken en dan kan je er perfect mee stofzuigen.en qua zuigkracht is dat niet mis.... ik ben er erg tevreden over...
Geplaatste afbeelding