Spring naar inhoud

- - - - -

iemand al ervaring met petfun duitsland?

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 08 augustus 2009 - 10:42

ik ben helemaal weg van zo'n paal als bibie heeft :trance: :trance:
Ben es effe gaan kijken op zooplus, zij heeft de hare daar gehaald maar (hoe kan t ook anders), k heb mijn oog laten vallen op ene in petfun...... :twisted: :twisted: :twisted:
eentje met meer ligplaatsjes
maar t is een duitse site, en ikke en duits :trance: :trance: :trance:
Plus na mijn FANTASTISCHE ervaring met dierenvilla ben ik niet meer zo scheutig om zomaar bij eender wie of wat online te bestellen...
iemand ervaring met petfun?
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 08 augustus 2009 - 10:48

Havvanur had er eentje van bij Pet Fun, denk ik. Je kan de site van Petfun ook in het Engels zetten, Duits is ook niet mijn favoriete taal :mrgreen: .

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 08 augustus 2009 - 10:49

Bibie zei:

Havvanur had er eentje van bij Pet Fun, denk ik. Je kan de site van Petfun ook in het Engels zetten, Duits is ook niet mijn favoriete taal :mrgreen: .

ja, k weet het van het engels : maar had het liefst in nederlands natuurlijk.... :oops:

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 08 augustus 2009 - 13:23

Wij hebben ook een krabpaal van Petfun, is allemaal prima gegaan, ik heb wel een standaard paal, ik hoefde ze dus niet te mailen, want ik kan dan wel Duits lezen, maar niet schrijven, de aflevering en betaling is allemaal prima verlopen, het is een supermooie en goeie kwaliteit, ik zou het zo weer doen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 08 augustus 2009 - 14:09

Uitstekende service, uitstekende kwaliteit! Zowel wij als de katten zijn dik tevreden, er komen hier alleen nog maar petfun palen!

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#6 Geplaatst 08 augustus 2009 - 16:35

Ik heb er nu ook eentje besteld bij hun en je kan hun gerust in het Engels mailen hoor, heb ik ook gedaan :) . Ik ben nu vol ongeduld aan het wachten op de nieuwe krabpaal :dancer:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 08 augustus 2009 - 16:41

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 08 augustus 2009 - 17:07

allee blijkt dan toch een site te zijn die goed te vertrouwen is!!